Loading color scheme

FAQ

1. Τι είναι το Domain Name ;

Το Domain name είναι το όνομα που πληκτρολογούμε στην μπάρα του περιηγητή μας (Internet Explorer , mozila firefox, chrome , κλπ κλπ) για να εισέρθουμε σε μιά ιστοσελίδα (site)

2. Πως ενεργοποιώ το δικό μου Domain Name ;

Για να ενεργοποιήσετε το δικό σας Domain Name αρκεί να συμπληρώσετε την φόρμα ενεργοποίησης νέου Domain Name που θα βρείτε στα Domain Name του menu bar.

3. Το Domain Name λήγει ; Πόσο Κοστίζει ;

Το Domain Name ανάλογα την κατάληξη που έχει (.gr ή .com ή .net , κλπ) έχει συγκεκριμένη διάρκεια και διαφορετικό κόστος. Το κόστος αναφέρεται στην φόρμα αγοράς που θα βρείτε στο menu bar.

4. Πώς θα ξέρω αν ένα Domain Name είναι διαθέσιμο ή όχι ;

Για να δείτε αν ένα Domain Name είναι διαθέσιμο ή όχι αρκεί να συμπληρώσετε την φόρμα ελέγχου που υπάρχει στο menu bar DOMAIN NAME --> ΕΛΕΓΧΟΣ DOMAIN

5. Έχω ήδη ένα Domain Name σε άλλη εταιρεία τι μπορώ να κάνω ;

Εάν έχετε ένα ή περισσότερα Domain σε άλλη εταιρεία μπορείτε να τα μεταφέρετε ΔΩΡΕΑΝ * στην E-base.gr .
* : Αφορά domain που έχουν κατάληξη .gr και δεν εχουν λήξει . Για τις υπόλοιπες καταλήξεις για να μεταφερθούν χρεώνεστε το κόστος και ταυτόχρονα γίνεται εκ νεόυ ανανέωση.

6. Ποια είναι η διαδικασία για να μεταφέρω ένα ή περισσότερα domain από μια αλλη εταιρεία στην e-base.gr ;

Η διαδικασία για να μεταφερθούν τα domain σας ανάλογα με τις καταλήξεις είναι η παρακάτω :

Domain με κατάληξη .gr

1) Στέλνετε τον κωδικό εξουσιοδότησης του domain name σας ηλεκτρονικά με e-mail στο support@e-base.gr αναφέροντας μας οτι επιθυμείτε να ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς . (πχ Παρακαλώ να ξεκινήσετε την διαδικασία μεταφοράς του domain μου www.onoma.gr στα δικά σας συστήματα . Ο κωδικός εξουσιοδότησης είναι στο παρόν email που σας στέλνω) ή συμπληρώνετε την αίτηση online

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ο κωδικός εξουσιοδότησης κοινοποιείται στο e-mail του ιδιοκτήτη (συνήθως) από την εταιρεία που σας υποστηρίζει το domain name . Εάν παρόλα αυτά αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα ενημερώστε μας ώστε να σας υποδείξουμε εμείς σε πιο e-mail θα σταλεί ο κωδικός εξουσιοδότησης.

2) Αφού ο κωδικός έχει σταλεί στην e-base.gr πραγαμτοποιείται αίτημα μεταφοράς. Η μεταφορά διαρκεί από 1-7 εργάσιμες ημέρες (μέχρι να αποδεχτεί το αίτημα ο τρέχων καταχωρητής) , εαν δεν ανταποκριθεί τότε την όγδοη (8) ημέρα μεταφέρεται αυτόματα .

3) Με την ολοκήρωση της μεταφοράς οι τεχνικοί της e-base.gr σας ενημερώνουν στο e-mail σας

Domain με κατάληξη εκτός .gr

1) Στέλνετε τον κωδικό εξουσιοδότησης του domain name σας ηλεκτρονικά με e-mail στo support@e-base.gr αναφέροντας μας οτι επιθυμείτε να ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς . (πχ Παρακαλώ να ξεκινήσετε την διαδικασία μεταφοράς του domain μου www.onoma.com  στα δικά σας συστήματα . Ο κωδικός εξουσιοδότησης είναι στο παρόν email που σας στέλνω) ή συμπληρώνετε την αίτηση online

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ο κωδικός εξουσιοδότησης κοινοποιείται στο e-mail του ιδιοκτήτη (συνήθως) από την εταιρεία που σας υποστηρίζει το domain name . Εάν παρόλα αυτά αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα ενημερώστε μας ώστε να σας υποδείξουμε εμείς σε πιο e-mail θα σταλεί ο κωδικός εξουσιοδότησης.

2) Θα πρέπει να μιλήσετε με την εταιρεία που σας υποστηρίζει το domain name ώστε να ρυθμίσουν το status του domain name σας και να δείχνει  OK ή ACTIVE  και όχι "REGISTRAR-LOCK" ή "clientDeleteProhibited" ή "clientTransferProhibited" ή "clientUpdateProhibited"

3) Κάνετε κατάθεση το ποσό που απαιτείται και την ίδια ημέρα οι τεχνικοί μας πραγματοποιούν το αίτημα μεταφοράς . Με την ολοκλήρωση του σας ενημερώνουν στο e-mail σας ή τηλεφωνικά.

7. Γίνεται να μου επιστραφούν τα χρήματα πίσω ;

Από την στιγμή που θα καταχωρηθεί ή θα ανανεωθεί ένα domain τα χρήματα ΔΕΝ επιστρέφονται στον πελάτη. Με τα χρήματα αυτά γίνεται ανανέωση του ονόματος στο Ελληνικό μητρώο ονομάτων (με κατάληξη .gr) ή στο Ευρωπαικό (με λοιπές καταλήξεις)

8. Τι είναι το Hosting ;

Το Hosting είναι το μέρος του δίσκου (disk space) από τον κεντρικό υπολογιστή (server) που φιλοξενεί την Ιστοσελίδα σας (site)

9. Πως ενεργοποιώ το δικό μου Hosting ;

Για να ενεργοποιήσετε το δικό σας Hosting αρκεί να συμπληρώσετε την φόρμα ενεργοποίησης νέου Hosting που υπάρχει στο menu bar και θα ενημερωθείτε στο e-mail σας.

10. Πώς θα ξέρω τι hosting πρέπει να επιλέξω ;

Η κύρια διαφορά των πακέτων hosting είναι η χωρητικότητα (disk space) και η κίνηση (traffic) που θα δέχεται η ιστοσελίδα σας . Ανάλογα τις ανάγκες της κάθε ιστοσελίδας προτείνουμε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να μην πληρώνετε κάτι παραπάνω.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε στo support@e-base.gr περιγράφοντας μας τι ακριβώς site ή εφαρμογή θέλετε ώστε να σας κατευθύνουμε ακριβώς για το τι χρειάζεστε.

11. Μπορώ να κάνω αναβάθμιση πακέτου στο hosting μου ;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση πακέτου στο hosting σας πληρώνοντας την διαφορά από την ημέρα που επιθυμείτε μέχρι την ημερομηνία λήξης του πακέτου που έχετε . Η αναβάθμιση πραγματοποιείται αυτόματα και ενημερώνεστε στο e-mail σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε.

12. Tι είναι η κίνηση (Traffic) ;

Η κίνηση (traffic) είναι ο αριθμός των επισκεπτών που μπαίνουν στην σελίδα σας και ο όγκος δεδομένων από και πρός την σελίδα σας (πχ Αποστολή / λήψη e-mail , ανέβασμα εικόνων , μουσική , κλπ κλπ).
Σε περίπτωση που ξεπεραστεί το όριο λαμβάνετε αυτόματο e-mail από το σύστημα.

13. Έχω ήδη ένα Hosting σε άλλη εταιρεία μπορώ να το μεταφέρω σε εσάς ; Τι παραπάνω κερδίζω στην E-base.gr ;

Τα hosting δεν μπορούν να μεταφερθούν καθώς πρόκειται για δίσκους που ειναι σταθερά στα συστήματα της κάθε εταιρείας . Μπορείτε όμως να μεταφέρετε το περιεχόμενο που έχετε στο hosting στο σύστημα της E-base.gr

Οι δικοί μας servers βρίσκονται στην ΕΛΛΑΔΑ και εποπτεύονται καθημερινά από τους τεχνικούς μας αναβαθμίζοντας τους με τις τελευταίες ενημερώσεις (updates) λογισμικών . Δεν θα μείνετε ποτέ χωρίς site και e-mail.

Για να μεταφέρετε το περιεχόμενο που ήδη έχετε θα πρέπει να ενεργοποιήσουμε νέο πακέτο hosting στο σύστημα μας . Αυτό κοστίζει ανάλογα το πακέτο που θα επιλέξετε .  Η εργασία μεταφοράς σας την προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ ! Επικοινωνήστε στο support@e-base.gr για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά.

14. Γίνεται να μου επιστραφούν τα χρήματα πίσω ;

Από την στιγμή που θα καταχωρηθεί ή θα ανανεωθεί ένα hosting (server) τα χρήματα ΔΕΝ επιστρέφονται στον πελάτη. Ο πελάτης διατηρεί τον server που έχει πληρώσει μέχρι την ημερομηνία λήξης τους και μπορεί να τον κρατήσει για αποθηκευτικό χώρο . Πρίν την λήξη του hosting ο πελάτης ενημερώνεται με e-mail και sms και μετά την ημερομηνία το hosting διαγράφεται αυτόματα. Χρήματα επιστρέφονται στον πελάτη ΜΟΝΟ σε ποσό εργασίας και αυτό αν το αποτέλεσμα κατασκευής του site του δεν είναι ίδιο με αυτό που έχει ζητήσει στην αρχική συμφωνία. (το ποσό επιστροφής αφορά την κατασκευή και οχι το hosting)

15. Τι χρειάζεται για να σχεδιαστεί μια Ιστοσελίδα ;

Για να σχεδιαστεί μια ιστοσελίδα χρειάζεται να καταχωρηθεί ένα domain name και να επιλέξετε ένα πακέτο hosting που προσφέρουμε.

16. Σε πόσο καιρό θα είναι έτοιμη η Ιστοσελίδα μου ;

Οι ιστοσελίδες διαφέρουν στο χρόνο παράδοσης εάν είναι στατική ή δυναμική και από τον τύπο- όγκο που θα έχουν για να κατασκευαστούν . Μέσος χρόνος παράδοσης μιας ιστοσελίδας είναι από 2 ημέρες έως 3+ μήνες

17. Τι σημαίνει στατική ιστοσελίδα και τι Δυναμική ;

Στατική Ιστοσελίδα είναι η ιστοσελίδα που κατασκευάζεται σε απλή γλώσσα προγραμματισμού html και για την ανανέωση / συντήρηση της (εικόνες , κείμενα , κλπ κλπ) γίνεται από τους τεχνικούς της e-base.gr.

Δυναμική Ιστοσελίδα είναι η ιστοσελίδα που σχεδιάζεται σε ένα πυρήνα web συνδεδεμένη με μια βάση δεδομένων και η ανανέωση / συντήρηση της εκτός από τους τεχνικούς της e-base.gr μπορεί να γίνει και από οποιονδήποτε άλλον καθώς συνδέεται δυναμικά (username - password) ενημερώνει τα κατάλληλα πεδία στη διαχείριση του site και αυτόματα ενημερώνεται το site.

Στις δυναμικές ιστοσελίδες ο πελάτης λαμβάνει ΔΩΡΕΑΝ ηλεκτρονικό εγχειρίδιο εκ μάθησης του μηχανισμού ανανέωσης ή ενημερώνεται τηλεφωνικά ή από κοντά.

18. Πόσο θα κοστίσει μια Ιστοσελίδα ;

Οι ιστοσελίδες που προσφέρει η E-base.gr είναι ΟΛΕΣ σε πολύ λογικές τιμές για να μπορούν όλοι να έχουν την δική τους σελίδα στο διαδίκτυο . Οι τεχνικοί μας με αφοσίωση σε κάθε πελάτη ξεχωριστά με τον ίδιο ζήλο και την υπευθυνότητα τους προσφέρουν ΔΩΡΕΑΝ συντήρηση και για ΠΑΝΤΑ σε όλες τις ιστοσελίδες ανεξαρτήτου όγκου δεδομένων και τιμής .

Οι  τιμές ποικίλουν ανάλογα τι θέλει να φτιάξει ο κάθε ενδιαφερόμενος . Ενδεικτικό κόστος είναι 70 Ε για μια στατική Ιστοσελίδα και 550 Ε για μια δυναμική Ιστοσελίδα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά.

19. Τι χρέωση θα έχει η συντήρηση της ιστοσελίδας μου ;

Η E-base.gr σας προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ * και για ΠΑΝΤΑ συντήρηση της Ιστοσελίδας σας .
* : Δωρεάν συντήρηση παρέχεται αποκλειστικά μέσω internet . Παρουσία τεχνικού στο χώρο σας αποτελεί χρεώσιμη υπηρεσία.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η ΔΩΡΕΑΝ συντήρηση σε δυναμικό site απαιτεί την σωστή αποστολή των κειμένων και των εικόνων από τον πελάτη και αν πρόκειται για e-shop η συντήρηση αφορά έως 20 προιόντα ανά μήνα. Σε περίπτωση που ο τεχνικός χρειαστεί επιπλέον ώρα για επεξεργασία των δεδομένων που θα στείλει ο πελάτης (μονταζ εικόνων με phostoshop, αναζήτηση στο internet για άρθρα κλπ κλπ) τότε υπάρχει επιπλέον χρέωση ανά ώρα.

20. Έχω ήδη site και θέλω να έχω το δωρεάν που προσφέρετε. Γίνεται ;

Εάν έχετε ήδη site δεν μπορείτε να αποκτήσετε την δωρεάν υπηρεσία. Μπορείτε όμως να μεταφέρετε το site σας στα δικά μας συστήματα πληρώνοντας μόνο τον νεο server και θα έχετε ΔΩΡΕΑΝ * υποστήριξη και συντήρηση του site σας.

Οι τεχνικοί μας θα σας το ανανεώνουν και θα σας το συντηρούν ΔΩΡΕΑΝ χωρίς να πληρώσετε κάτι επιπλέον. Εσείς στέλεντε ένα e-mail οτι επιθυμείτε την συγκεκριμένη αλλαγή και οι τεχνικοί μας πραγματοποιούν την ανανέωση του site σας ΔΩΡΕΑΝ και σας ενημερώνουν.

Γιατί όμως να το μεταφέρετε ;

Πολύ απλά γιατι οι server μας είναι φιλικοί στην Google και "βγάζουν" στον αέρα Ελληνική IP που σημαίνει οτι θα εμφανίζεται πρώτα το site σας στις αναζητήσεις που θα κάνει ο χρήστης σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.

* ΔΩΡΕΑΝ : Η δωρεάν συντήρηση και υποστήριξη παρέχεται ΜΟΝΟ μέσω e-mail .Παρουσία τεχνικού στο χώρο σας χρεώνεται επιπλέον. Η Δωρεάν υποστήριξη παρέχεται και σε ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) μέχρι 20 προιόντα το μήνα ΔΩΡΕΑΝ. Για παραπάνω προιόντα υπάρχει επιπλέον χρέωση.

21. Έχω κλείσει ένα domain κάπου αλλού και θέλω το δωρεάν site ή το e-mail ή και τα δύο. Τι πρέπει να κάνω ;

Θα πρέπει να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα μεταφοράς domain name εδώ ή να ενημερώσετε το τεχνικό μας τμήμα στο support@e-base.gr . Όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά θα λάβετε στο e-mail σας ή τηλεφωνικά ενημέρωση και θα έχουν ενεργοποιηθεί το e-mail που επιθυμείτε ή το site σας.

Το site σας είναι για απλή παρουσία της επιχείρησης σας στο internet. Για παραπάνω δυνατότητες θα πρέπει να κατασκευαστεί δυναμική πλατφόρμα και να ενεργοποιήσετε αυτόνομο server (hosting) . Επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα για να σας ενημερώσει αναλυτικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ :

- Το domain σας .gr μεταφέερεται ΔΩΡΕΑΝ . Οποιαδήποτε άλλη καταληξη χρεώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο μας και θα πρέπει να πραγματοποιήσετε κατάθεση για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
- Το site που κατασκευάζεται για εσάς ΔΩΡΕΑΝ είναι στατικό και με συγκεκριμένη δομή :

α) Έως 500 λέξεις κείμενο

β) Στοιχεία επικοινωνίας + λογότυπο

γ) Έως 5 φωτογραφίες.

22. Αν δεν έχω ένα domain μπορώ να κλείσω από εσάς και να έχω την δωρεάν υπηρεσία για το e-mail ή το site ή και των δύο ;

Βεβαίως και μπορείτε να το κάνετε εφόσον οι απαιτήσεις που θέλετε για το site σας είναι για απλή παρουσία στο internet και σας καλύπτει.. Θα πρέπει να συμπληρώσετε την σχετική φόρμα κατοχύρωσης εδώ ή να μας ενημερώσετε στο support@e-base.gr και στην συνέχεια θα έχετε την δωρεάν υπηρεσία του e-mail και του site.

23. Μέχρι πότε θα διαρκεί αυτή η δωρεάν υπηρεσία ;

Η υπηρεσία θα είναι δωρεάν όσο έχετε το domain σας στην e-base.gr . Εάν δεν ανανεώσετε το domain σας (αφού ενημερωθείτε με e-mail και sms) τότε αυτόματα σταματάει και η δωρεάν υπηρεσία να υφίσταται που σημαίνει οτι τα e-mail σας δεν θα λειτουργούν (εάν έχετε) και το site σας δεν θα εμφανίζεται (εάν έχετε)

24. Αν μελλοντικά θελήσω να κατασκευάσω κανονικό site γίνεται ;

Βεβαίως και γίνεται. Θα πρέπει μόνο να σας αλλάξουμε πακέτο φιλοξενίας σε αυτόνομο server πληρώνοντας το αντίστοιχο κόστος για να μπορέσουν οι προγραμματιστές μας νας σας προσαρμώσουν σωστά το κανονικό site που θέλετε.

25. Αν μεταφέρω το domain μου σε εσάς και στην πορεία θέλω να μεταφερθώ σε άλλη εταιρεία ποια είναι η διαδικασία ;

Εάν μεταφέρετε το domain σας .gr που είναι δωρεάν και μέχρι την ημερομηνία λήξης του θελήσετε να μεταφερθείτε κάπου αλλού τότε θα πρέπει να πληρώσετε στην e-base.gr το κόστος μιας ανανέωσης 29 € (domain parking) και στην συνέχεια θα μπορέσετε να το μεταφέρετε.

Εάν το domain σας ειναι οποιαδήποτε άλλη κατάληξη εκτός .gr δεν χρεώνεστε κάτι καθως το έχετε πληρώσει κατα την μεταφορά του.

Όποια κατάληξη και να έχει το domain σας θα πρέπει η εταιρεία που θα συνεργαστείτε να πραγματοποιήσει την αίτηση μεταφοράς και στην συνέχεια θα λάβετε στο e-mail σας τους απαραίτητους κωδικούς που χρειάζεστε για την μεταφορά. Σε περίπτωση που η εταιρεία που θα συνεργαστείτε δεν μπορεί να πραγματοποιήσει αίτημα μεταφοράς τότε θα πρέπει να στείλετε e-mail * στο support@e-base.gr όπου να ζητάτε τους κωδικούς που επιθυμείτε να σας κοινοποιήσουμε.

*¨Για λόγους ασφαλείας το e-mail που θα δεχθούμε θα πρέπει να είναι το δηλωμένο e-mail του κατόχου του site το οποίο βρίσκεται καταχωρημένο στο σύστημα μας καθ' όλη την διαρκεία της συνεργασίας μας. ΔΕΝ ΚΟΙΝΟΠΟΥΜΕ σε e-mail τρίτων κανένα κωδικό ούτε οι κοινοποιήσεις κωδικών γίνονται τηλεφωνικά. Σε περίπτωση που το e-mail του ιδιοκτήτη δεν υφίσταται ή έχει αλλάξει τότε θα λάβετε σχετική αίτηση - υπεύθυνη δήλωση η οποία θα πρέπει να σφραγιστεί και να υπογραφεί από τον ιδιοκτήτη και να μας σταλει πίσω.

Με αυτό τον τρόπο μεταφέρετε το domain σας κάπου αλλού αλλά ΔΕΝ μεταφέρετε το site σας (εάν έχετε) και το οποίο έχει κατασκευάσει η e-base.gr. Εαν είχατε site καθως είχατε μεταφερθεί στην e-base.gr από άλλο πάροχο τότε οι τεχνικοί μας σας δίνουν σε μορφή .zip τα αρχεία του site σας και τα μεταφέρετε στην νεα εταιρεία. Δεν μπορείτε δηλαδή να μεταφέρετε site που έχει κατασκευαστεί από την e-base.gr και σας έχει δωθεί ΔΩΡΕΑΝ εκτός αν πληρώσετε το κόστος κατασκευής που ανέρχεται στα 70 euro + ΦΠΑ . Οι δωρεάν υπηρεσίες της e-base.gr που αφορούν κατασκευή site ή εφαρμογής απαιτούν το domain να παραμένει στην e-base.gr.

26. Πως ακριβώς έχω την υποστήριξη που αναφέρετε ; Δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να καλέσω ;

Η υποστήριξη που παρέχεται σε όλους τους πελάτες μας είναι ηλεκτρονική μέσω ειδικού συστήματος ticketing. Το σύστημα αυτό καταγράφει την εισερχόμενη βλάβη και την απάντηση του τεχνικού που σας εξυπηρετεί. Το σύστημα θα κρατήσει ιστορικό ώστε αν μελλοντικά χρειαστείτε ξανά βοήθεια να μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εύκολα. Μπορείτε να καλέσετε στο 210 4825300 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00 & Σαββάτο 9.30 - 14.00) ή με SMS (ΜΟΝΟ SMS ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ) στο 6946173035, να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά αλλά καλό είναι να λάβετε και ηλεκτρονικά την απάντηση σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε οτι η ηλεκτρονική υποστήριξη είναι πιο γρήγορη και σε κάθε αίτημα που στέλνετε το βλέπουν 4 τεχνικοί ταυτόχρονα και ο πρώτος διαθέσιμος σας εξυπηρετεί. Επίσης και εκτός ωραρίου εργασίας οι τεχνικοπί ενημερώνονται και σας εξυπηρετούν πράγμα που δεν συμβαίνει τηλεφωνικά. Τέλος θα πρέπει να υπάρχει η ηλεκτρονική καταγραφή της βλάβης ή ερώτησης σας για λόγους ασφαλείας και δική σας και του τεχνικού μας. Η τηλεφωνική συνομιλία θα σας λύσει το πρόβλημα ενδεχομένως προσωρινά ενώ η ηλεκτρονική επικοινωνάι θα σας λύσει το πρόβλήμα για πάντα καθώς θα έχετε την απάντηση του τεχνικού μας στο e-mail σας και θα μπορείτε να διορθώσετε μελλοντικά το πρόβλημα αν σας παρουσιαστεί ξανά μόνοι σας. Σας προτείνουμε να δουλέψετε ηλεκτρονικά - γρήγορα και με ασφάλεια!

27. Πως θα είμαι σίγουρος οτι αυτό που θα στείλω θα το δείτε χωρίς να πάρω τηλέφωνο ; Πότε θα είναι έτοιμο αυτό που έχω ζητήσει ;

Όταν στέλνετε ένα e-mail μετά από λίγα δευτερόλεπτα σας έρχεται ένα αυτόματο e-mail με την ένδειξη "ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ" έτσι ξέρετε οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στο κέντρο υποστήριξης. Το κέντρο υποστήριξης είναι ειδική κονσόλα ελέγχου που την ελέγχουν 4 τεχνικοί ταυτόχρονα. Αν δεν δείτε αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι είτε έχετε δηλώσει λανθασμένο e-mail ή η αυτόματη απάντηση βρίσκεται στην ανεπιθύμητη λίστα σας (Spam).

Σε όλα τα αίτηματα που στέλνετε απαντάμε την ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ που σημαίνει οτι την ίδια ημέρα που θα το στείλετε θα ξέρετε για την εξέλιξη σχετικά με αυτό που έχετε ζητήσει. Αν αυτό που έχετε ζητήσει δεν μπορεί να γίνει την ίδια ημέρα εμείς σας απαντάμε την ίδια ημέρα οτι χρειαζόμαστε παραπάνω χρόνο αλλά όπως και να έχει εσείς ενημερώνεστε αυθημερόν. Το 99% των περιπτώσεων εξυπηρετούνται μέσα σε 24ώρες. Αν λοιπόν μέσα σε 24ώρες δεν έχετε λάβει καμία απάντηση τότε κάτι δεν πάει καλά. Μπορεί η απάντηση που σας έχει στείλει ο τεχνικός μας να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam) ή να υπάρχει καθυστέρηση δικτύου ή ο πάροχος σας νά έχει φίλτρα ασφαλείας και να μπλοκάρει το e-mail μας κλπ κλπ, σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε εκ νέου μαζί μας.