Loading color scheme

Frequently Asked Questions - Συχνές Ερωτήσεις

FAQs - Συχνές Ερωτήσεις

Φυσικά και γίνεται. Αρκεί να συνδεθείτε στο webmail λογαριασμό σας και να πάτε από το βελάκι πάνω δεξιά PASSWORD & SECURITY , καταχωρείτε τον κωδικό που επιθυμείτε δύο φορές και επιλέγετε το κουμπί "save".

Ο νεος σας κωδικός έχει καταχωρηθεί!

Για να μεταφέρετε το site - email - εφαρμογές από άλλον πάροχο θα πρέπει να πραγματοποιήσετε τα παρακάτω βήματα:

- Θα πρέπει να μας στείλετε τον κωδικό εξουσιοδότησης του domain σας (αν έχετε παραπάνω από ένα domain τότε έναν κωδικό για κάθε domain) ή να συμπληρώσετε αυτήν την αίτηση . Εαν το domain σας είναι σε οποιαδήποτε κατάληξη εκτός .gr (πχ .com, .net, κλπ κλπ) θα πρέπει να ενημερώσετε τον την εταιρεία ή τον τεχνικό που σας υποστηρίζει ώστε το domain σας να έχει status "OK" ή "Active" και οχι "REGISTRAR-LOCK" ή "clientDeleteProhibited" ή "clientTransferProhibited" ή "clientUpdateProhibited", αν η κατάληξη είναι .gr τότε μεταφέρεται ΔΩΡΕΑΝ (αρκεί να μην λήγει κατά την μεταφορά γιατί θα πρέπει να πληρωθεί και η ανανέωση ταυτόχρονα με την μεταφορά). Τον συγκεκριμένο κωδικό θα τον βρείτε είτε στον τεχνικό που σας έχει φτιάξει το site είτε θα επικοινωνήσετε απ ευθείας με τον πάροχο που διαχειρίζεται το domain σας. Ο απαραίτητος κωδικός κοινοποιείται στο δηλωμένο e-mail ιδιοκτήτη. Αν δεν γνωρίζετε ποιό είναι αυτό το e-mail τότε στην παραπάνω αίτηση κάντε κλικ στο κουτάκι "κοινοποίηση αιτήματος κωδικό" για να σας ενημερώσουμε.

- Θα πρέπει να μας δώσετε τους κωδικούς πρόσβασης για administrator panel του site σας, κωδικούς cpanel ή plesk, κωδικούς FTP. Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε αυτή την αίτηση. Τους συγκεκριμένους κωδικους θα τους βρείτε είτε στον τεχνικό που σας έχει φτιάξει το site είτε θα επικοινωνήσετε απ ευθείας με τον πάροχο που διαχειρίζεται το hosting σας. Σε περίπτωση που δεν μπορούν να σας δώσουν πρόσβαση στους παραπάνω κωδικούς τότε θα πρέπει να ζητήσετε τα αρχεία του site σας και την βάση δεδομένων (αν υπάρχει) σε συμπιεσμένη μορφή .zip.

- Θα πρέπει να μας ενημερώστε για τις διευθύνσεις των e-mail εταιρικής μορφής (αν υπάρχουν) που χρησιμοποιείτε (πχ info@my-site.gr, sales@my-site.gr , κλπ κλπ) μαζί με τους κωδικούς πρόσβασης για να δηλωθούν ακριβώς οι ίδιο στον νεο hosting. Αν δεν τους θημάστε τότε θα πρέπει να τοποθετηθούν τυχαίοι κωδικοί και στην συνέχεια να τους αλλάξετε βάζοντας τους κωδικούς της επιλογής σας.

Εαν διαβάζετε τα e-mail σας από webmail ή outlook θα πρέπει να τα αποθηκεύσετε πρωτού ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς σε εμάς καθώς κατά την μεταφορά στο νεο hosting οτι e-mail έχετε θα χαθεί. Αν διαβάζετε τα e-mail σας μέσω client (πχ outlook) σαν POP3 τότε μπορείτε να κάνετε "αποστολή / παραλαβή" λίγο πρίν την μεταφορά στο νέο hosting και τα μηνύματα θα αποθηκευτούν τοπικά στον Η/Υ σας.

- Θα πρέπει να μας δηλώσετε τα e-mail που χρησιμοποιείτε (όσα θέλετε) και τα κινητά τηλέφωνα (όσα θέλετε) διότι το σύστημα θα σας ενημερώνει αυτόματα τριάντα (30) ημέρες πριν την λήξη του domain / hosting σας ώστε να κάνετε ανανέωση. Τα e-mail και τα κινητά τηλέφωνα που θα δηλώσετε θα πρέπει να είναι ενεργά και να μην αλλάξουν (ή αν αλλάξουν να μας ενημερώσετε) καθώς σε αυτά θα στέλνονται οι ειδοποιήσεις ή η όποια πιθανή ανάκτηση κωδικών.

- Θα πρέπει να πληρώσετε το σχετικό ποσό που σας έχει κοινοποιηθεί σε e-mail για την ενεργοποίηση του νέου hosting.

Το shared hosting είναι το hosting (φιλοξενία) το οποίο είναι το πιο διαδεδομένο λόγω χαμηλού κόστους και είναι "κοινό-διαμοιρασμένο" για όλους. Δηλαδή πολλοί πελάτες χρησιμοποιούν τον ίδιο server για να καλύψουν τις ανάγκες τους (δείτε πιο αναλυτικά στην ερώτηση #34).

Ο VPS (Virtual Private Server) έχει σχεδιαστεί για τον πελάτη που θέλει περισσότερη ισχύ και έλεγχο από το κοινόχρηστο hosting. Είναι ένας μικρός εικονικός server που παρέχει περισσότερη ισχύ και έλεγχο από το κοινόχρηστο hosting. Είναι πιο ακριβή λύση από ένα κοινόχρηστο hosting, αλλά πιο οικονομικό από τους dedicated servers, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πολλά από τα ίδια οφέλη.

Ο Deticated Server είναι ο server που χρησιμοποιείται για απαιτικά web site ή εφαρμογές που χρειάζονται αποκλειστικά πόρους ένα πρός ένα (resources), για πλήρη ισχύ, και αποκλειστικότητα.

Δημιουργείται δηλαδή ένα web μηχάνημα αποκλειστικά για τις δικές μας ανάγκες. Όλοι οι πόροι συστήματος πάνε σε εμάς χωρίς να διαμοιράζονται σε άλλους πελάτες. Ένας deticated server είναι επεκτάσιμος διότι είναι σύμφωνα με τις ανάγκες μας. Μπορούμε δηλαδή να του προσθέσουμε παραπάνω αποθηκευτικό χώρο να αυξήσουμε την μνήμη κλπ κλπ (όπως γίνεται σε ένα συμβατικό Η/Υ).

Αν το site σας είναι "απλής" μορφής χωρίς σπουδαίες απαιτήσεις τότε επιλέγετε shared hosting.

Aν το site σας έχει αυξημένες ανάγκες και χρειάζεται πόρους στο απόλυτο τότε θα πρέπει να επιλέξετε VPS.

Όταν επιλέγετε ένα shared hosting το πληρώνετε για εσάς και είναι για εσάς απλά μοιράζονται οι πόροι του συνολικού server με άλλους πελάτες. Συγκεκριμένα με παράδειγμα :

Shared hosting
Ένας server που είναι shared με 4 πυρήνες, 8GIGA RAM, 100GIGA web disk διαμοιράζεται δια πόσοι πελάτες βρίσκονται πάνω του. Αν είναι πάνω του πέντε (5) πελάτες τότε οι 4 πυρήνες, 8GIGA RAM, 100GIGA web disk διαμοιράζονται διά πέντε.Σε αυτή την περίπτωση αν κάποιος πελάτης έχει κάποιο πρόβλημα με το site του ή στέλνει spam e-mails και δημιουργηθεί τεχνικό πρόβλημα σε ολόκληρο το μηχάνημα όπου βρίσκεται και ο δικός σας server, ενδέχεται να επηρεαστούν με ολιγόλεπτο ή μακροχρόνιο downtime. Αυτό συμβαίνει γιατι επηρεάζεται ολοκληρο το μηχάνημα όπου πάνω σε αυτό το μηχανημα βρίσκονται όλοι οι υπο-servers του καθενός. Σε κάθε περίπτωση η βάρδια ασφαλείας του κεντρικού παρόχου και της E-base.gr θα σας ενημερώσει.

VPS hosting
Ένας server που είναι vps με 4 πυρήνες, 8GIGA RAM, 100GIGA web disk πάει ολοκληρωτικά στον πελάτη που τον έχει δεσμεύσει (1 πρός 1). Αυτό σημαίνει οτι το site το συγκεκριμένο παίρνει όλους τους πόρους του μηχανήματος στο 100% χωρίς να υπάρχει διαμοιρασμός με άλλους πελάτες. Επίσης αν μελλοντικά ο πελάτης θέλει μπορεί να επεκτείνει τον VPS αναβαθμίζοντας τον.


Τα DNS (Domain Name System) είναι οι διευθύνσεις IP πίσω από μια διεύθυνση web με την οποία ένα όνομα (domain name) συγχρονίζει με τον server για να προβάλει το περιεχόμενο του (πχ site, εφαρμογή, e-mail, κλπ).


Τα DNS χωρίζονται σε πρωτεύον dns (ns1) και δευτερεύον dns (ns2). Κάποιοι server διαθέτουν και επιπλέον DNS.

Για να συγχρόνισει ένα όνομα (domain) με τα dns είτε το όνομα είναι νέο είτε έχει μεταφερθεί από αλλού απαιτούνται 1 εώς 12 ώρες ανάλογα πότε θα κάνει refresh ο κάθε πάροχος.

Για παράδειγμα κάποιος με σύνδεση OTE μπορεί να δεί την ενημέρωση σε 2 ώρες ένω κάποιος με forthnet σε 4 ώρες *

* Το παράδειγμα με τους παρόχους είναι τυχαίο.

Τα DNS της E-base.gr (main server) είναι:  ns1.e-base.gr | ns2.e-base.gr

Τα DNS της E-base.gr (redirection server) είναι:  fwd1.e-base.grfwd2.e-base.gr

Υπάρχουν πολλές αιτίες για να μην παραδίδεται ένα e-mail. Παρακάτω σας αναλύουμε μερικούς τρόπους αντιμετώπισης.

Για να μπορέσετε όμως να καταλάβετε πώς ακριβώς λειτουργεί το σύστημα επείδη είναι πολύπλευρο θα πρέπει να λάβετε υπόψην σας το παρακάτω :

Για την αποστολή ενός e-mail υπάρχει η τετράδα ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ - ΠΑΡΟΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ - ΠΑΡΟΧΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ - ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ. Αυτό σημαίνει οτι το σφάλμα μπορεί να προκύπτει σε οποιαδήποτε από τα 4 σημεία. Το e-mail σας φεύγει από εσάς (αποστολέας) παραδίδεται στον πάροχος σας (αν το e-mail σας είναι για παράδειγμα test@onoma.gr παραδίδεται στον server σας ή αν είναι test@gmail.com παραδίδεται στην google) ο πάροχος σας μεταβιβάζει το e-mail στον πάροχο του παραλήπτη και ο πάροχος με την σειρά του στον παραλήπτη.

Έτσι λοιπόν ενδέχεται το πρόβλημα να εντοπίζεται στο δικό σας πάροχο ή στον πάροχο του αποστολέα ή στον παραλήπτη ή σε εσάς. Μπορεί δηλαδή από εσάς να φεύγει σωστά το e-mail αλλά να δημιουργείται πρόβλημα σε κάποια από τα άλλα σημεία ή το αντίστροφο.

Αρχικά λοιπόν κοιτάμε όταν στέλνουμε ένα e-mail αν δεν παραδίδεται μόνο από τον client που χρησιμοποιούμε (πχ outlook) ή και από το webmail του server μας.

Αν δεν μπορεί να σταλεί από πουθενά τότε θα πρέπει να ελέγξουμε τις ρυθμίσεις μας μήπως έχει πειραχτεί κάτι ή να επικοινωνήσουμε με τον πάροχο μας.

Στην συνέχεια ελέγχουμε αν δεν μπορεί να παραδοθεί κάποιο e-mail προς μια συγκεκριμένη διεύθυνση ή πρός οποιαδήποτε διεύθυνση. Για παράδειγμα δεν παραδίδεται στην διεύθυνση test@hotmail.gr ; ή οπουδήποτε και αν στείλουμε (gmail, yahoo, Κλπ κλπ);

Επίσης στο πίσω μέρος του μυαλού μας πρέπει να έχουμε οτι οι πάροχοι (hotmail, gmail, yahoo, κλπ κλπ) αναβαθμίζουν ανά τακτά διαστήματα τα φίλτρα τους για τα spam e-mail οπότε ενδεχομένως και να δημιουργούνται προσωρινά προβλήματα.

Άλλο ένα κομμάτι που πρέπει να κοιτάξουμε είναι να ελέγξουμε - διαβάσουμε το μήνυμα σφάλματος. Οταν στέλνουμε  ένα e-mail αν δεν καταλήξει στον τελικό αποδέκτη τότε μας έρχεται ένα αυτόματο μήνυμα που περιγράφει το σφάλμα. Αν διαβάσουμε προσεκτικά το σφάλμα είμαστε πιο κοντά στο να βρούμε την αιτία του προβλήματος.

Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται είτε η ip του server σας να έχει μπει σε black list ή ο πάροχος του παραλήπτη να έχει θέσει την δική σας διεύθυνση e-mail σε μαύρη λίστα ή η διεύθυνση του παραλήπτη να έχει πίασει το μέγιστο επιτρεπτό όριο αποθήκευσης e-mail (mail quota).

Παράδειγμα

Subject: Mail delivery failed: returning message to sender

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

test@onoma-server.gr
retry timeout exceeded

<mime-attachment>
Return-path: Received: from [::1] (port=42838 helo=195.145.298.6) by 195.145.298.6 with esmtpsa (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:128) (Exim 4.87) (envelope-from ) id 1bomLu-002aCD-G4; Tue, 27 Sep 2016 09:58:54 +0300 Received: from 85.72.90.132 ([85.72.90.132]) by 195.145.298.6 (Horde Framework) with HTTPS; Tue, 27 Sep 2016 09:58:52 +0300 Date: Tue, 27 Sep 2016 09:58:52 +0300 Message-ID: <20160927095852.Horde.IDjYCRLSu8EEmCsYI1bkT9f@195.145.298.6>; From: test@onoma-server.gr

Aν η διεύθυνση του server σας έχει μπει σε διαδικασία black list τότε ο δικός σας πάροχος πραγματοποιεί διαδικασία αιτήματος απεμπλοκής και αυτό ενδέχεται να διαρκέσει έως 20 εργάσιμες ημέρες. Η διαδικασία δεν εξαρτάται από τον δικό σας πάροχο άμεσα απλά ο δικός σας πάροχος μπορεί να "μιλήσει" με τον κεντρικό πάροχο για την διαδικασία απεμπλοκής.

Μια δεύτερη περίπτωση για να μπορέσετε να στείλετε είναι στον SMTP server σας (εαν δεν το έχετε κάνει) να δηλώσετε τον server του κεντρικού παρόχου που σας δίνει internet (πχ αν έχετε ΟΤΕ τότε θα δηλώσετε mailgate.otenet.gr)

Επίσης μπορείτε να ορίσετε τόσο εσείς όσο και ο παραλήπτης εαν έχετε συχνή επικοινωνία μεταξύ σας να ορίσετε τα e-mail σας σαν "white list" ώστε οι πάροχοι να αντιλαμβάνονται την συνομιλία σας οτι είναι επιθυμητή και όχι spam. Δείτε έναν ενδεικτικό οδηγό εδώ http://e-base.gr/tutorial/E-base_tutorial_whitelist.pdf

Τέλος να θυμάστε οτι κατά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχετε το pc σας με γνήσιο antivirus για την αντιμετώπιση πιθανών mail phishing που μπορεί να σας δημιουργεί πρόβλημα ή να κάνει spam αποστολές με αποτέλεσμα να μπαίνει η IP σας σε black list.

Όταν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο site σας μπορούν να συμβαίνουν διάφορα πράγματα. Πρωτού επικοινωνήσουμε με τους τεχνικούς που μας έχουν φτιάξει το site, ας δούμε μερικά εύκολα πράγματα που πρέπει να κάνουμε.

- Δεν μπρούμε να μπούμε μόνο στο δικό μας site ή γενικώς σε site του internet ;
- Δεν μπορούμε να μπούμε μόνο στο site μας ή και στην διαχείριση του site μας ;
- Όταν μπαίνουμε στο site μας βγάζει κάποιο σφάλμα ή απλά αναφέρει "δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής" ;
- Δοκιμάσαμε να μπούμε από κάποιο σταθερό pc ή laptop ή από το κινητό μας; Από άλλο pc ή laptop (πχ κάποιου φίλου μας) μπορούμε να μπούμε;
- Προσπαθούμε να μπούμε με καλωδιακό internet ; με ασύρματο (wifi) ; με δεδομένα κινητού (3G, 4G, κλπ κλπ) ;
- Στο router μας ανάβουν τα λαμπάκια σωστά ; Έχουμε internet στο χώρο μας ;

Εάν έχουμε τα συμπτώματα από τα παραπάνω ερωτήματα θα πρέπει πρώτα να βγάλουμε το router μας από την μπρίζα για 15 λεπτά και να το ξανασυνδέσουμε. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίζουμε πάλι πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με τον πάροχο μας (πχ ΟΤΕ, forthnet, κλπ κλπ) για να γίνει ψηφιακός έλεγχος της γραμμής μας. Και αν τότε εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε πρόβλημα τότε θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με τους τεχνικούς που διαχειρίζονται τον web server που φιλοξενείται το site σας. Το 90% των προβλημάτων είναι "τοπικού" χαρακτήρα και το έχουμε στον χώρο μας. Πολλές φορές "κολλάει" ο εξοπλσιμός του internet στιγμιαία ή ο πάροχος κάνει κάποια προσωρινή αναβάθμιση ή γίνονται στιγμιαία disconnect και στην συνέχεια επανέρχεται η γραμμή κλπ κλπ.

INFO: Θα πρέπει να γνωρίζετε οτι σπάνια ευθύνεται ο server του site σας για κάποιο από τα πιθανά "τοπικά" προβλήματα που αντιμετωπίζετε. Ο server σας περιέχει επίπεδα ασφαλείας και δικλείδες ασφαλείας και αν το πρόβλημα οφείλεται στον server εκτός από εσάς θα επηρεαστούν όλοι οι πελάτες οπότε και το πρόβλημα θα είναι μεγάλο. Το κυριότερο όμως από όλα είναι οτι οι τεχνικοί σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος θα ενημερωθούν ΠΡΙΝ από εσάς μέσω e-mail και SMS (notification alert) οπότε θα έχουν επιλύσει και άμεσα το όποιο πρόβλημα. Εάν το πρόβλημα οφείλεται σε τρίτο παράγοντα (πχ κακοκαιρία, κομμένο καλώδιο κεντρικού παρόχου, κλπ κλπ) τότε δεν μπορούν να το επιλύσουν όμως θα σας ενημερώσουν όταν επικοινωνήσετε μαζί τους.

INFO 2: Πολλές φορές λόγω ταυτόχρονων αιτημάτων που πραγματοποιείτε προς τον server (πχ οταν διαβάζετε τα e-mail σας ή όταν συνδέεστε μέσω FTP) κάνετε αιτήματα (request) προς τον server και ενδέχεται να γίνει block η IP σας τοπικά από το μηχάνημα που συνδέεστε. Σε αυτή την περίπτωση είτε:

α) Αποσυνδέετε το router σας από την μπρίζα για 15 λεπτά και το συνδέετε πάλι περιμένοντας να συγχρονίσουν όλα τα λαμπάκια που απαιτούνται, ώστε να αλλαχτεί αυτόματα η ip από τον πάροχο σας και να συνδεθείτε κανονικά.

ή

β) Λέτε σε κάποιον τεχνικό μας την IP σας (μπορείτε να δείτε ποια είναι η IP σας αν μπείτε στο site μας www.e-base.gr και πατήσετε πάνω δεξιά IP LOOKUP), ώστε να σας ξεμπλοκάρει και να ξανα έχετε πρόσβαση.

Από την στιγμή που δεν έχει αλλάξει ο κωδικός πρόσβασης από εσάς τότε είναι πολύ πιθανό να έχετε κάνει το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) copy-paste και να έχει δημιουργηθεί κάποιο "κενό" το οποίο θεωρείται χαρακτήρες οπότε σωστά το σύστημα δεν μπορεί να σας επιτρέψει να κάνετε την ενέργεια που θέλετε. Επίσης θα πρέπει να ελέγξετε και την γλώσσα του pc σας γιατι μπορεί να είναι στα Ελληνικά γυρισμένη και ενώ γράφετε σωστά τα συνθηματικά σας εκείνα να αποτυπώνονται λάθος.

Εαν Κάτι από τα παραπάνω δεν έχει συμβεί τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο support@e-base.gr για να πραγματοποιηθεί έλεγχος από κάποιον τεχνικό.

 

Στην εταιρεία μας πληρώνετε αποκλειστικά στην τράπεζα EUROBANK για ηλεκτρονικές πληρωμές (POS / e-POS) μέσω της CARDLINK (επίσημο συνεργάτη της eurobank) ή μέσω VIVA WALLET ή μέσω PAYPAL. Τα συστήματα μας είναι συνδεδεμένα με την συγκεκριμένη τράπεζα και οι υπηρεσίες / συνδρομές ανανεώνονται ΑΥΤΟΜΑΤΑ με το που κάνετε κατάθεση.εΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κάθε πελάτης μας έχει έναν μοναδικό κωδικό που μπορεί να τον δεί κάνοντας σύνδεση στο site μας ή μπορεί να τον μάθει στο support@e-base.gr

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Οταν πραγματοποιείτε κατάθεση σαν αιτιολογία θα πρέπει να βάζετε τον προσωπικό σας κωδικό. Δεν χρειάζεται να βάλετε ούτε το ονοματεπώνυμο σας ούτε κάτι άλλο. Το σύστημα θα σας "καταλάβει" ΑΥΤΟΜΑΤΑ και θα σας στείλει e-mail και SMS επιβεβαίωσης.

Όταν πραγματοποιήσετε την κατάθεση σας την ίδια ή την επομένη εργάσιμη θα σας σταλεί ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ μέσω e-mail το παραστατικό σας το οποίο το τυπώνετε και το δίνετε στο λογιστή σας. Αν δεν σας έχει έρθει το παραστατικό θα πρέπει να ελέγξετε την ανεπιθύμητη λίστα των e-mail σας (spam), διαφορετικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Παρακάτω σας αναλύουμε τους τρόπους κατάθεσης με τους οποίους μπορείτε να πληρώσετε για να ανανεωθεί μια συνδρομή ή υπηρεσία ή προιόν προς την εταιρεία μας.

 

- Κατάθεση στο γκισέ της τράπεζας (ταμείο)

Εισέρχεστε στην τράπεζα και πάτε στο γκισέ (ταμείο) όπου λέτε στον υπάλληλο οτι επιθυμείτε να καταθέσετε το συγκεκριμένο ποσό στο λογαριασμό κατάθεσης της εταιρείας μας (σας έχει έρθει στο e-mail σας κατα την ειδοποίηση).

Ο υπάλληλος πραγματοποιεί τις απαραίτητες ενέργειες και σας ρωτά αν επιθυμείτε να γράψει κατι σαν αιτιολογία. Εσείς τον ενημερώνετε να βάλει τον προσωπικό σας κωδικό που θα του υποδείξετε.

Πληρώνετε και λαμβάνετε το απόκομμα της συναλλαγής και η πληρωμή σας έχει πραγματοποιηθεί. Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο e-mail σας.

ΕUROBANK

0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

 

- Κατάθεση στο εσωτερικό μηχάνημα της τράπεζας (APS)

 

Εισέρχεστε στην τράπεζα και πάτε αυτόματο εσωτερικό μηχάνημα που υπάρχει (APS). Επιλέγετε "κατάθεση σε λογαριασμό" και πληκτρολογείτε τον λογαριασμό της εταιρείας μας (σας έχει έρθει στο e-mail σας κατα την ειδοποίηση) και στην συνέχεια πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ. Ενδέχεται να απαιτείται η χρήση κάρτας (χρεωστικής ή πιστωτικής) για να μπορέσει το μηχάνημα να σας ταυτοποιήσει και να σας επιτρέψει να κάνετε την συναλλαγή σας.

Στην επόμενη οθόνη το μηχάνημα σας ρωτά να γράψετε αιτιολογία και βάζετε τον προσωπικό σας κωδικό και πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ.

Στην επόμενη οθόνη συμπληρώνετε το τηλέφωνο σας και πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ. Στην τελική οθόνη συμπληρώνετε το ποσό που θα καταθέσετε και πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ.

Βάζετε τα χρήματα στην σχετική σχισμή ένα ένα τα χαρτονομίσματα ή τα κέρματα και το ποσό κτατίθεται στον λογαριασμό του δικαιούχο σε πραγματικό χρόνο και λαμβάνετε το απόκομμα της συναλλαγής και η πληρωμή σας έχει πραγματοποιηθεί. Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο e-mail σας.

ΕUROBANK

0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

 

- Κατάθεση στο εξωτερικό μηχάνημα της τράπεζας (AΤΜ)

Πάτε στο εξωτερικό μηχάνημα της τράπεζας (ATM) βάζετε την κάρτα αναλήψεων στην σχετική υποδοχή που υπάρχει και επιλέγετε "κατάθεση σε λογαριασμό". To μηχάνημα σας βγάζει έναν φάκελο στον οποίο καταθέτετε τα χρήματα, βάζετε τον φάκελο στην σχετική υποδοχή και ακολουθείτε το μενού της οθόνης μέχρι να ολοκληρώσετε και στο σημείο της αιτιολογίας βάζετε τον προσωπικό σας κωδικό. Τα χρήματα θα φανούν στον λογαριασμό του δικαιούχο σε έως δύο (2) εργάσιμες ημέρες. Στα πιο σύγχρονα μηχανήματα υπάρχει η επιλογή online κατάθεση όπου δεν χρειάζεται να βάλετε τα χρήματα σε φάκελο, εισάγετε ένα ένα τα χαρτονομίσματα ή τα κέρματα και το ποσό κτατίθεται στον λογαριασμό του δικαιούχο σε πραγματικό χρόνο.

Το μηχάνημα σας βγάζει την κάρτα που έχετε βάλει και παίρνετε απόκομμα της συναλλαγής σας.

Σε περίπτωση που ανήκετε σε άλλη τράπεζα και όχι στην eurobank μπορείτε να κάνετε την ίδια διδικασία μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υπολογίσετε +3€ επιπλέον έξοδα μεταφοράς τραπέζης.

Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο e-mail σας.

ΕUROBANK

0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

 

- Κατάθεση μέσω PAF (Pay A Friend) από mobile app

Κατεβάζετε το application μέσω του επίσημου google play ( εδώ ). Γράφετε στην αναζήτηση του google play "eurobank" και κάνετε εγκατάσταση την εφαρμογή στο smartphone σας ή στο tablet σας. Εφόσον συνδεθείτε με τα στοιχεία σας (πρέπει να έχετε λογαριασμό στην eurobank σαν πελάτης) επιλέγετε το κουμπί PAF.

Στην επόμενη καρτέλα πληκτρολογείτε το ποσό και το e-mail μας ( support@e-base.gr ) και στο κουτάκι που πρέπει να γράψετε ένα μήνυμα βάζετε τον προσωπικό σας κωδικό και πατάτε ΑΠΟΣΤΟΛΗ.

Αυτό ήταν πληρώσατε! Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο e-mail σας.

 

- Κατάθεση μέσω τηλεφώνου

Τηλεφωνείτε στο 210 95 55 000 ή 801 111 1144 (αν είστε πελάτης της eurobank ή του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου) και με τον κωδικό σας europhone ζητάτε από τον υπάλληλο που σας εξυπηρετεί να πραγματοποιήσει μεταφορά χρημάτων από τον λογαριασμό σας στον λογαριασμό της εταιρείας μας. Ενημερώνετε τον υπάλληλο οτι σαν αιτιολογία θα πρέπει να εισάγει τον προσωπικό σας κωδικό.

Εαν διαθέτε λογαριασμό σε άλλη τράπεζα θα επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο τηλεφωνικό αριθμό της δικής σας τράπεζες και θα ζητήσετε ακριβώς την ίδια ενέργεια. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ενημερώσετε τον υπάλληλο στο ποσό της μεταφοράς να εισάγει +3€ επιπλέον έξοδα μεταφοράς τραπέζης.


ΕUROBANK

0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

 

- Μέσω e-banking (τραπεζικό έμβασμα είτε έχετε eurobank είτε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα)

ebankicon

Εισέρχεστε στο e-banking σας (είτε έχετε τράπεζα eurobank είτε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα), και πραγματοποείτε το τραπεζικό έμβασμα που επιθιυμείτε στο IBAN της εταιρείας μας. Εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών το σύστημα θα ενημερωθεί αυτόματα και θα σας στείλει επιβεβαιωτικό e-mail και SMS, και το παραστατικό σας ηλεκτρονικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.

 ΕUROBANK

0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

 

VIVA WALLET

GR6270100000000218056772641 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

 

- Από τα γραφεία της E-base.gr (κατόπιν ραντεβού) με μετρητά ή με χρεωστική ή πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα έως 3 άτοκες δόσεις (POS)

Έρχεστε στα γραφεία μας Καλλέργη 27, Νέο Φάληρο - Πειραιάς κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, και ενημερώνετε τον εκπρόσωπο μας οτι επιθυμείτε να πληρώσετε με μετρητά ή μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Ο εκπρόσωπος μας πραγματοποιεί τις απαιτούμενες ενέργειες, και σας δίνει επί τόπου το παραστατικό σας ή σας έρχεται στο e-mail σας.

Αν θέλετε να πληρώσετε με POS,  τον ενημερώνετε και του δίνετε την κάρτα σας χρεωστική ή πιστωτική ή προπληρωμένη (VISA - MASTERCARD - MAESTRO - DINERS CLUB - AMERICAN EXPRESS - DISCOVER - VISA ELECTRON - UNION PAY) εκείνος εισάγει την καρτα σας στο ειδικό μηχάνημα σας λέει να πληκτρολογήσετε τον μυστικό αριθμό PIN που έχει η κάρτα σας και η συναλλαγή ολοκληρώνεται και λαμβάνετε το παραστατικό σας επί τόπου ή στο e-mail σας ή με SMS στο κινητό σας.

Η επιχείρηση μας διαθέτει εγκεκριμένο τερματικό αποδοχής καρτών POS / POS Card Terminal Available

«Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ, ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ Η’ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΈΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ» / «CONSUMERS MAY PAY WITH CREDIT, DEBIT OR PREPAID CARD» (άρθρο 66 Ν. 4446/2016)

 

- Από το site της E-base.gr με χρεωστική ή πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα έως 3 άτοκες δόσεις (e-POS)

Εισέρχεστε εδώ και συμπληρώνετε την σχετική φόρμα που υπάρχει βάζοντας στο σχετικό πεδίο "περιγραφή πληρωμής" το αντικείμενο που πληρώνετε (πχ ανανέωση hosting ή επισκευή Η/Υ, κλπ κλπ) και στο πεδίο "ποσό" συμπληρώνετε το ποσό που σας έχει ενημερώσει ο εκπρόσωπος της E-base.gr. Στην συνέχεια πατάτε το κουμπί "πληρωμή" και μεταφέρεστε σε ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ της EUROBANK όπου δίνετε τον αριθμό της κάρτα σας χρεωστικής ή πιστωτικής ή προπληρωμένης (VISA - MASTERCARD - MAESTRO - DINERS CLUB - AMERICAN EXPRESS - DISCOVER - VISA ELECTRON - UNION PAY) και ολοκληρώνετε την συναλλαγή σας. Το σύστημα θα σας στείλει στο e-mail που θα συμπληρώσετε στην φόρμα αντίγραφο της συναλλαγής σας.

Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο e-mail σας.

 

- Μέσω Paypal

πληρωμες μέσω paypal

Εισέρχεστε εδώ επιλέγετε "αποστολή ή send", συμπληρώνετε στην σχετική φόρμα το ποσό πληρωμής ακολουθείτε τα βήματα και συνδέεστε με τον λογαριασμό paypal που έχετε και ολοκληρώνετε την μεταφορά χρημάτων. Το σύστημα θα σας στείλει στο e-mail που θα συμπληρώσετε στην φόρμα αντίγραφο της συναλλαγής σας.

Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και εντός δύο (2)  εργάσιμων ημερών το παραστατικό σας (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο e-mail σας.

- Μέσω Viva Wallet

α. Αν έχετε λογαριασμό viva wallet
Εισέρχεστε στον viva wallet λογαριασμό σας (από Pc ή κινητό ή tablet) και επιλέγετε "Μεταφορές" και στην συνέχεια "Μεταφορές σε viva wallet business". Στο κουτάκι ΑΦΜ γράφετε 800662741, στο κουτάκι ΠΟΣΟ γράφετε το ποσό της πληρωμής σας, στο κουτάκι ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ γράφετε τον προσωπικό σας κωδικό.

β. Αν ΔΕΝ έχετε λογαριασμό viva wallet
Εισέρχεστε στο e-banking σας και πραγματοποείτε το τραπεζικό έμβασμα που επιθιυμείτε στο IBAN της εταιρείας μας. Εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών το σύστημα θα ενημερωθεί αυτόματα και θα σας στείλει επιβεβαιωτικό e-mail και SMS, και το παραστατικό σας ηλεκτρονικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.

VIVA WALLET

GR6270100000000218056772641 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός


Θα χρειαστεί να πάτε στην τράπεζα που συνεργάζεστε και να κάνετε τις αιτήσεις ηλεκτρονικών πληρωμών (ecommerce) που απαιτούνται. Στις αιτήσεις που θα συμπληρώσετε θα πρέπει να εισάγετε στο σημείο που αναφέρει (όπου το αναφέρει ανάλογα με την τράπεζα που θα επιλέξετε να συνεργαστείτε), για το ποιος είναι ο τεχνικός σας τα δικά μας στοιχεία και το e-mail μας (επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά) ή γενικώς του τεχνικού που σας κατασκευάζει το site.

Στην συνέχεια και εφόσον η αίτηση σας εγκριθεί τότε η τράπεζα επικοινωνεί με τον τεχινικό (που έχετε δηλώσει στην αίτηση) ηλεκτρονικά και πραγματοποιούνται τα απαραίτητα test με τον server και οι προγραμματιστές μας εισάγουν τους απαραίτητους κώδικες επικοινωνίας και το σύστημα ολοκληρώνεται.

Η τράπεζα επικοινωνεί με τον τεχνικό σας σε 2 στάδια:

α) Στέλνει πρώτα προσωρινούς κωδικούς (demo) στον τεχνικό σας μαζί με οδηγίες για το πώς πρέπει να γίνει η διασύνδεση με το τραπεζικό σύστημα, ο τεχνικός κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες - test - εικονικές πληρωμές και ενημερώνει την τράπεζα (αν μεσολαβεί μεταπωλητής τότε ο τεχνικός της E-base.gr ενημερώνει τον μεταπωλητή και ο μεταπωλητής την τράπεζα).

β) Η τράπεζα ελέγχει τις ενέργειες του τεχνικού και εφόσον όλα είναι εντάξει αποστέλλει τους παραγωγικούς κανονικούς κωδικούς (live account), ο τεχνικός τους εισάγει στο σύστημα και η διασύνδεση με το τραπεζικό σύστημα έχει ολοκληρωθεί.

Το κόστος της εργασίας των τεχνικών μας εξαρτάται από τον τύπο site που έχετε και το πόσο πολύπλοκος είναι ο κώδικας για την επικοινωνία με την τράπεζα.

Υπάρχουν 2 τρόποι διασύνδεσης του site όπου υπάρχει και η σχετική χρέωση εργασιών προγραμματισμού:

α) Όταν το site σας είναι e-shop, και επιθυμείτε κατά την ολοκλήρωση checkout να υπάρχει πληρωμή με κάρτα.
β) Οταν το site σας είναι "απλό" ενημερωτικό, και επιθυμείτε ο πελάτης να πληρώνει με κάρτα.

Ο χρόνος υλοποίησης από την στιγμή που η τράπεζα θα μας στείλει τους demo κωδικούς για να πραγματοποιήσουμε τα test που απαιτεί, παίρνει περίπου 3 εργάσιμες ημέρες. Το πόσο θα κάνει όμως η τράπεζα να σας εγκρίνει την αίτηση που θα πραγματοποιήσετε για ηλεκτρονικές πληρωμές είναι κάτι που δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε και θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας.

Συνοψίζοντας λοιπόν πάτε στην τράπεζα σας και τους λέτε οτι έχετε ενα site και επιθυμείτε να κάνετε αίτηση ηλεκτρονικών πληρωμών (ecommerce) ώστε να μπορούν οι πελάτες σας να πληρώνουν ηλεκτρονικά με πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα.