Loading color scheme

Οικονομικές Συναλλαγές

pos, συστημα πληρωμων, ηλεκτρονικες πληρωμες, ανανεώσεις με καρτες, ebanking
pos, συστημα πληρωμων, ηλεκτρονικες πληρωμες, ανανεώσεις με καρτες, ebanking, cardlink
   
logo worldline

viva

Η Ε-base.gr συνεργάζεται και έχει αυτοματοποιήσει τον τρόπο ενεργοποιήσεων και ανανεώσεων των υπηρεσιών της, συνδέοντας τα συστήματα της με την EUROBANK (από 30/6/2022 η eurobank μεταβίβασε στην Worldline N.V Worldline Greece την υπηρεσία αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών με κάρτες πληρωμής. Η eurobank κατέχει το 20% και η Worldline το 80%, αναλυτικά μπορείτε να δείτε τους όρους χρήσης εδώ και γενικά για την υπηρεσία εδώ), για τις πληρωμές και μέσω της CARDLINK (επίσημο συνεργάτη της eurobank) για το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών POS και e-POS ή μέσω VIVA WALLET ή μέσω PAYPAL.

Εφόσον πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας δηλώνετε ότι αποδέχεστε τους όρους και προυποθέσεις της τράπεζας Eurobank και της Paypal καθώς και την τιμολογιακή πολιτική τους (προμήθειες εμβασμάτων, κλπ κλπ). Αναλυτικά για την Eurobank μπορείτε να δείτε εδώ  για την Viva εδώ και για την Paypal εδώ .

Όλες οι ανανεώσεις και οι ενεργοποιήσεις των domain και hosting για να είναι ενεργές πρέπει να καταβληθεί (όπως αναφέρεται σε κάθε υπηρεσία) το ποσό στην τράπεζα eurobank (λαμβάνει ο πελάτης ενημέρωση με αυτοματοποιημένο email και sms). Επίσης προιόντα ή τεχνικές υπηρεσίες που έχει προσφέρει η εταιρεία μας στον τελικό πελάτη πάλι θα πρέει να εξοφλούνται στον λογαριασμό της εταιρείας στην τράπεζα eurobank.

Με την καταχώρηση του αιτήματος ενεργοποιήσεων της υπηρεσίας ο πελάτης λαμβάνει αυτοματοποιημένο e-mail με αναλυτικές οδηγίες για την κατάθεση που πρέπει να πραγματοποιήσει για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία του. Η υπηρεσία (ενεργοποίηση ή ανανέωση) καταχωρείται στο σύστημα και ενεργοποιείται ή ανανεώνεται αφού πραγματοποιηθεί η κατάθεση.

Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν:

- Στο γκισέ (ταμείο) της τράπεζας EUROBANK
- Στο εσωτερικό μηχάνημα της τράπεζας EUROBANK (ΑPS)
- Στο εξωτερικό μηχάνημα της τράπεζας EUROBANK (ATM)
(αν κάνετε μεταφορά από άλλη τράπεζα μέσω ΔΙΑΣ θα υπολογίσετε +3€ επιπλέον στο ποσό για έξοδα τραπέζης)
- Μέσω PAF (Pay A Friend) από το mobile app της Eurobank
- Μέσω τηλεφώνου από την τράπεζας σας
- Μέσω e-banking (τραπεζικό έμβασμα είτε έχετε eurobank είτε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα)
(αν κάνετε μεταφορά από άλλη τράπεζα θα υπολογίσετε +3€ επιπλέον στο ποσό για έξοδα τραπέζης)
-  Μέσω paypal (δείτε εδώ)
-  Μέσω Viva Wallet
-  Μέσω IRIS
- Από τα γραφεία της E-base.gr (κατόπιν ραντεβού) με μετρητά ή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας (POS) (έως 3 άτοκες δόσεις)
- Από το site της E-base.gr μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας (e-POS). Πατώντας το κουμπί "πληρωμή", θα εισέρθετε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας (μπορείτε να πληρώσετε έως 3 άτοκες δόσεις) - (δείτε εδώ)


Λογαριασμός Κατάθεσης:

ΕUROBANK

0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

VIVA WALLET

GR6270100000000218056772641 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Ε.Κώτσια Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός

 

 

Δείτε αναλυτικά τους τρόπους συναλλαγών στις συχνές ερωτήσεις / απαντήσεις (#39). Πατήστε Εδώ

Η E-base.gr συμμετέχει στο πρόγραμμα "Επιστροφή" (www.epistrofi-eurobank.gr) που σας ανταμείβει με 1% πίσω στο λογαριασμό σας κάθε φορά που πληρώνετε με πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα μέσω POS (όροι και προυποθέσεις δείτε εδώ)

Ολες οι πληρωμές θα πρέπει να γίνουν εντός των ημερών που αναφέρεται ώς τελική ημερομηνία λήξης ή ανανέωσης της υπηρεσίας και τις εργάσιμες ημέρες και ώρες της τράπεζας (Δευτέρα έως Παρασκευή 8.00 με 14.00). Αν η πληρωμή σας γίνει σε αργία ή ΣΚ ή μετά της 14.00 τότε θα εμφανιστεί στο σύστημα την 1η εργάσιμη.

Ο  Πελάτης με την κατάθεση του λαμβάνει επιβεβαιωτικό e-mail ολοκλήρωσης και λαμβάνει το νόμιμο παραστατικό του (τιμολόγιο ή απόδειξη) ηλεκτρονικά μέσω e-mail * ή ταχυδρομικά ή από τα γραφεία της εταιρείας.

GDPR (General Data Protection Regulation)

Ο GDPR τίθεται σε ισχύ από 25 Μαίου 2018 «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων» [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016  .(δείτε εδώ το προτότυπο έγγραφο)

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθορίζει μέτρα που θα πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να εξασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα, ακεραιότητα και διαθεσιμότητα των προσωπικών δεδομένων. Καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο οι οργανισμοί θα διαχειρίζονται τα δεδομένα των υπαλλήλων, πελατών και συνεργατών τους και αφορά όλα τα πρόσωπα που διαμένουν στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Ζώνη (Economic European Area – EEA).

Ως προσωπικά δεδομένα θεωρείται κάθε τύπος πληροφορίας που μπορεί, άμεσα ή έμμεσα, να ταυτοποιήσει ένα πρόσωπο ανεξάρτητα με το εάν σχετίζεται με την προσωπική, επαγγελματική ή δημόσια ζωή του. Μπορεί να είναι ένα όνομα, μια φωτογραφία, μια διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, τραπεζικά δεδομένα, λεπτομέρειες επαγγελματικής απόδοσης, αγορές, ΑΦΜ, εκπαίδευση, όνομα χρήστη ή ip διεύθυνση ηλεκτρονικού υπολογιστή και πολλά άλλα.

- Η E-base.gr διατηρεί κρυτπγραφημένα τα δεδομένα των πελατών της (SSL) καθόλη την περιήγηση τους στις σελίδες-υποσέλιδα της E-base.gr.

- Ο πελάτης χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της E-base.gr συναινεί και αυτομάτως εξουσιοδτεί την E-base.gr μέσω των συστημάτων που διαθέτει (φόρμα παραγγελιών, φόρμες newsletter, κλπ) να συλλέγει τα προσωπικά στοιχεία που απαιτούνται (e-mail, ονοματεπώνυμο, κλπ) για την ολοκλήρωση της ενέργειας που επιθυμεί ο πελάτης. Η συναίνεση και η εξουσιοδότηση δίνεται αυτόματα από το σχετικό "check box" στις διάφορες φόρμες - αιτήσεις που υπάρχουν στο www.e-base.gr ή σε πεδία που θα δηλώσει ο πελάτης αυτοβούλως τα στοιχεία του (πχ καταχώρηση του e-mail σε φόρμα newsletters).

- Η E-base.gr διατηρεί και αποθηκεύει τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη όσο καιρό ο πελάτης παραμένει "ενεργός πελάτης" στην E-base.gr και διατηρεί υπηρεσίες ή προιόντα του σε αυτή.

- Η E-base.gr ΔΕΝ κοινοποιεί τα δεδομένα που διατηρεί σε τρίτους παρά μόνο σε ανώτατες εισαγγελικές ή αστυνομικές αρχές αν και εφόσον αυτά ζητηθούν με επίσημο και νόμιμο τρόπο.

- Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ή να διαγράψει τα δεδομένα που βρίσκονται αποθηκεύμενα στην E-base.gr εφόσον αποστείλλει e-mail στο support@e-base.gr ζητώντας την συγκεκιμένη ενέργεια. Η συγκεκριμένη ενέργεια πραγματοποιείται ΜΟΝΟ από το δηλωμένο e-mail του ιδιοκτήτη που έχει καταχωρηθεί στην έναρξη της συνεργασίας του πελάτη με την E-base.gr. Σε περίπτωση που ο πελάτης ζητήσει διαγραφή των στοιχείων του θα πρέπει να γνώριζει ότι βάσει φορολογικού νόμου στης Ελλάδος τα στοιχεία που είναι αποθηκευμένα στο σύστημα τιμολόγισης της E-base.gr ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. Θα διαγραφούν από το site www.e-base.gr αλλά δεν μπορούν να διαγραφούν από το σύστημα τιμολόγησης.

- Τα στοιχεία του πελάτη ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν (re-marketing) από την E-base.gr και ΜΟΝΟ για ενημέρωση του πελάτη ανά διαστήματα για προσφορές προιόντων ή υπηρεσιών ή για ενημέρωση ασφαλείας προς την υπηρεσία που έχει αγοράσει από την E-base.gr (πχ κακόβουλη ενέργεια προς το site του από τρίτο πρόσωπο).

- Σε περίπτωση που διαρρεύσουν προσωπικά δεδομένα (ή υπάρχει υπόνοια διαρροής) από κενό ασφαλείας του συστήματος της E-base.gr ή από μη εξουσιοδοτημένη χρήση (hacking) τότε η E-base.gr υποχρεούται να ενημερώσει μέσα σε 72 ώρες την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

- Ο πελάτης εισέρχεται στο site της E-base.gr (www.e-base.gr) και για να ενεργοποιήσει ή ανανεώσει ή αγοράσει ή επικοινωνήσει για ένα προιόν ή υπηρεσία θα πρέπει να συμπληρώσει τις σχετικές φόρμες - αιτήσεις που υπάρχουν. Οι πληροφορίες αποθηκεύονται δυναμικά στο σύστημα της E-base.gr και χρησιμοποιούνται από την E-base.gr ώστε να ολοκληρωθεί η ενέργεια που έχει ζητήσει μέσω των φορμών αυτών ο πελάτης (πχ call me back, ανανέωση υπηρεσίας, κλπ κλπ).

- Κατά την είσοδο του πελάτη στο site της E-base.gr (www.e-base.gr) καταγράφεται δυναμικά και αυτόματα η IP του στα logs του server η οποία αξιοποιείται εσωτερικά από την E-base.gr ΜΟΝΟ για στατιστικούς λόγους (μηνιαίες επισκέψεις πελατών, χώρα προέλευσης, κλπ).

- Σε περίπτωση κακόβουλης ενέργειας (ή έστω υπόνοιας) κατάχρησης IP από τρίτους μη εξουσιοδοτημένους χρήστες (spam, hacking, Κλπ), η E-base.gr διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει προσωρινά ή μόνιμα την ή τις IP διεύθυνσεις ή ολόκληρο έυρος διευθύνσεων (mask).

- Η πλοήγηση απο κατηγορία σε κατηγορία ή σε υποσέλιδα στο site www.e-base.gr γίνεται με εσωτερικούς υπερσυνδέσμους (links). Σε περίπτωση (εάν και εφόσον χρειαστεί) που ο επισκέπτης μεταφέρεται σε εξωτερικό site τρίτου με προβληματικό ή αλλοιωμένο περιεχόμενο την ευθύνη την έχει ο ιδιοκτήτης ή διαχειριστής του τερματικού site και οχι η E-base.gr.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:  Για την ταχύτερη και πιο σωστή εξυπηρέτηση σας οταν πραγματοποιείτε καταθέσεις σαν αιτιολογία θα πρέπει να αναγράφεται ο προσωπικός σας κωδικός που σας έχει κοινοποιηθεί από τους εκπροσώπους της e-base.gr. Βάσει του κωδικού αυτού το σύστημα σας αντιλαμβάνεται αυτόματα και σας στέλνει επιβεβαιωτικό e-mail και sms.
Ο προσωπικός σας κωδικός αναφέρεται στην καρτέλα σας εφόσον συνδεθείτε (Log in) ή στο 210 4825300 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00) ή να στείλετε e-mail στο support@e-base.gr

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Ο χρόνος και ο τόπος παράδοσης του αγαθού ή παροχής υπηρεσίας έρχεται σε κοινή συμφωνία του πελάτη με την E-base.gr πριν την έναρξη της πληρωμής - συνεργασίας.

* Το παραστατικό εκδίδεται αυτόματα ηλεκτρονικά από το σύστημα και αποστέλλεται στον πελάτη στο δηλωμένο e-mail που έχει καταχωρηθεί στην καρτέλα του. Σε περίπτωση που ο πελάτης αλλάξει e-mail οφείλει να ενημερώσει την e-base.gr για να αντικατασταθεί με το σωστό. Επίσης οφείλει να ελέγχει και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία του (spam). Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το παραστατικό σας σε διάστημα 7 ημερών από την πληρωμή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.