Remote Support
Κατεβάστε το Ammyy ή AnyDesk ή Teamviewer δώστε στον τεχνικό τα απαραίτητα ID και password χωρίς να κλείσετε το πρόγραμμα που έχετε ανοίξει. Ο τεχνικός συνδέεται στον Η/Υ σας και λύνει το πρόβλημα.
Σημείωση: Σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε (βάσει σταθερότητας προγράμματος) το Ammyy, μετά το Anydesk, και στο τέλος το Teamviewer.
Εαν έχετε φορητή συσκευή με λειτουργικό android (tablet, κινητό, κλπ) κατεβάστε την QS έκδοση Teamviewer ή Anydesk
Δείτε το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο ΕΔΩ.
Ωράριο Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Χρησιμοποιώντας τα προγράμματα αυτά εξουσιοδοτείτε τον εκάστοτε τεχνικό με δική σας συναίνεση να εισέρθει στον Η/Υ και να αποκαταστήσει το ενδεχόμενο πρόβλημα ή να σας δείξει διάφορα πράγματα που του έχετε ζητήσει. Η E-BASE.GR ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσει (προβολή - επεξεργασία) τα προσωπικά σας δεδομένα. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τα παραπάνω μην χρησιμοποιήσετε τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.