Standby (Βάρδια Ασφαλείας)
Τι είναι το standby;
Το standby (Βάρδια Ασφαλείας) είναι μια υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία μας σε όλους τους πελάτες της ΔΩΡΕΑΝ χωρίς καμία υποχρέωση από μέρους σας. Η ομάδα των τεχνικών μας πραγματοποιεί βάρδιες μετά το καθημερινό ωράριο και κυρίως τα ΣΚ + Αργίες ώστε να εποπτεύει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα site και τους servers σας.
Συγκεκριμένα πραγματοποιεί ελέγχους μέσα από ειδική κονσόλα υποστήριξης στα site σας αν συμπεριφέρονται σωστά, αν υπάρχει κάποιο κενό ασφαλείας, αν δημιουργείται από κάποιον πελάτη spam κλπ κλπ κλπ.
Με αυτό τον τρόπο ομαλοποιείται η κατάσταση σε όλους τους servers και κάθε πελάτης ξεχωριστά νιώθει ήσυχος για το site του καθώς ένας τεχνικός από την ομάδα μας το επιτηρεί.
Το standby πραγματοποείται ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ (E-MAIL) και ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ.
Ο τεχνικός θα λύσει ή θα απομονώσει το ενδεχόμενο πρόβλημα και θα ενημερώσει τον ιδιοκτήτη του site στο e-mail του. Ο τεχνικός βάρδιας δεν πραγματοποιει την βάρδια από το γραφείο αλλά από οποιοδήποτε σημείο εκτός γραφείου και αν βρίσκεται καθώς η εταιρεία μας τον έχει εφοδιάσει με φορητή συσκευή η οποία σε πραγματικό χρόνο διαθέτει πρόσβαση στην ειδική κονσόλα υποστήριξης και μέσα σε λίγα λεπτά εποπτεύει όλους τους πελάτες.
Είτε ο τεχνικός εντοπίσει το πρόβλημα ή την δυσλειτουργία που πάει να δημιουργηθεί μόνος του κατά τον έλεγχο ασφαλείας που πραγματοποιεί στην βάρδια του είτε στείλετε εσείς ένα αίτημα θα σας εξυπηρετήσει το ίδιο γρήγορα - υπεύθυνα - αποτελεσματικά. Σε περίπτωση που εντοπιστεί το πρόβλημα ο τεχνικός είτε θα διακόψει προσωρινά την λειτουργία του site - server - email σας ώστε να λυθεί ή να απομονωθεί το πρόβλημα και θα σας ενημερώσει άμεσα είτε θα προσπαθήσει να σας επιλύσει ο ίδιος άμεσα. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσει στο e-mail σας ώστε να γνωρίζετε.
Ο τεχνικός κατά την βάρδια του επιλύει ΜΟΝΟ τα "SOS" αιτήματα. Τα υπόλοιπα "απλά" αιτήματα ροής επιλύνονται την επομένη εργάσιμη ημέρα
ΔΕΝ απαντάμε, ΟΥΤΕ εκτελούμε, αιτήματα call back (πχ παρακαλώ καλέστε με στο κινητό μου). Τα αιτήματα που εξυπηρετούμε στην βάρδια αφορούν τεχνική υποστήριξη που γίνεται ηλεκτρονικά, για όλα τα υπόλοιπα (απορίες, διευκρυνήσεις, κλπ) εξυπηρετήστε στο ώραριο εργασίας στο τηλεφωνικό μας κέντρο.
Παράδειγμα
Σαν "SOS" αίτημα θεωρείται ένα αίτημα του στυλ "χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή κωδικού e-mail".
Σαν ένα "απλό" αίτημα θεωρείται ένα αίτημα του στυλ "παρακαλώ τοποθετήστε το νέο κείμενο που σας στέλνω".
Τέλος κατά αποκλειστικότητα διαθέτουμε καινοτόμα εφαρμογή όπου ενημερώνει την βάρδια ασφαλείας για πτώση server ή αν κρίνεται απαραίτητο για τακτικούς λόγους συντήρησης οτι το site - server σας βρίσκεται εκτός λειτουργίας με το πάτημα ενός κουμπιού. Το σύστημα σε περίπτωση που "πέσει" ο server ή χρειαστεί απαραίτητη αναγκαστική διακοπή για κάποια αναβάθμιση έως δέκα (10) λεπτά συμπεριφέρεται ομαλά, για παραπάνω από δέκα λεπτά το σύστημα θα ενημερώσει την βάρδια ασφαλείας μας και εκείνη με το πάτημα ενός κουμπιού θα ενημερώσει όλους εσάς με τρείς τρόπους (e-mail ή SMS ή e-mail και SMS). Δείτε μερικές ενδεικτικές εικόνες πως λειτουργεί η συγκεκριμένη λειτουργία alert του server.
Δείτε εδώ πραγματικό γενονός πτώσης server με 15λέπτο alert (ο τεχνικός γνωρίζει 15λεπτά πρίν γίνει η πτώση του server ώστε να προλάβει το ενδεχόμενο πρόβλημα) https://www.youtube.com/shorts/ZpG6a2Emlko
Δείτε εδώ την διαδικασία αφού έχει πραγματοποιηθεί πτώση server
Δεν χρειάζεται λοιπόν να ανησυχείτε για το site σας ή τον server σας καθώς τα εποπτεύουμε εμείς για εσάς ΔΩΡΕΑΝ.
Είμαστε εδώ μαζί σας συνεχώς και σας στηρίζουμε!! Επικοινωνήστε μαζί μας: support@e-base.gr