Loading color scheme

Ψηφιακή Εξουσιοδότηση

Για την έναρξη της συνεργασίας μας θα πρέπει εκτός από τα συμφωνηθέντα που αφορούν το project που θα υλοποιηθεί (σύμβαση έργου ή συμφωνημένο e-mail που θα λάβετε), να έχετε διαβάσει τους όρους χρήσης και να υπάρχει και η ειδική άδεια συμμόρφωσης και εξουσιοδότησης όπως ορίζουν οι θεσμοί.

Κατά την συνεργασία μας, θα πρέπει να γνωρίζετε:

Τήρηση Ωραρίου
Παρακαλούμε να τηρείτε το εργασιακό ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή 9.30-18.00 και Σάββατο 9.30 -14.00 (φυσική παρουσία στο γραφείο μας ή τηλεφωνικά). Εξυπηρετούμε στο συγκεκριμένο ωράριο και μόνο. Μετά το ωράριο υπάρχει βάρδια ασφαλείας με την μέθοδο standby. Ενημερωθείτε εδώ

Άσφάλεια Server / Site
Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος ή πτώσης του server / site σας ή update, το γνωρίζουμε ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ καθώς υπάρχει alert ασφαλείας στον τεχνικό που κάνει βάρδια (υπάρχει 24ωρος τεχνικός που κάνει βάρδια 24/7/365). Δεν χρειάζεται να μας καλείτε ή να μας στέλνετε, το ενδεχόμενο πρόβλημα το γνωρίζουμε και θα αποκατασταθεί άμεσα ή θα σας ενημερώσουμε εμείς αν απαιτείται παραπάνω χρόνος (υπάρχει αυτοματισμός e-mail / sms που θα λάβετε ή θα σας ενημερώσει ο τεχνικός χειροκίνητα αν το πρόβλημα είναι παραπάνω από 15 λεπτά).

Συντήρηση Ιστότοπου
Κατά την παράδοση του project επιλέγετε είτε να συντηρείτε μόνοι σας το site / εφαρμογή σας (λαμβάνετε εκπαιδευτικά εγχειρίδια) είτε να το συντηρεί η εταιρεία μας. Σε περίπτωση που επιλέξετε να το συντηρείτε εσείς, και στην πορεία ζητήσετε διευκρυνίσεις ή γίνεται απασχόληση τεχνικού σε πράγματα που υπάρχουν στο εκπαιδευτικό εγχειρίδιο χρήσης που έχετε λάβει, τότε υπάρχει χρέωση των ενεργειών που θα ζητήσετε. Αν επιλέξετε να συντηρεί το project σας η εταιρεία μας, παρακαλούμε να τηρείτε σωστά το πρωτόκολλο συντήρησης του site σας στέλνοντας με κατανοητό τρόπο την ενέργεια που θέλετε. Επίσης η εταιρεία μας ΔΕΝ πραγματοποιεί ποιοτικό έλεγχο του περιεχομένου που στέλνετε (υπάρχει δυνατότητα με επιπλέον χρέωση να γίνει αυτή η ενέργεια), για αυτό πρέπει να έχετε φροντίσει κατά την αποστολή του να είναι σωστό (πχ ορθογραφία κειμένων, resize εικόνων, κλπ). Απλή συντήρηση ιστότοπου ή e-shop εφόσον τηρείτε σωστά το πρωτόκολλο αποστολής δεν χρεώνεται (ενημερωθείτε εδώ). Σε περίπτωση που ζητήσετε ενέργειες που απαιτείται προγραμματιστική ενέργεια ή άλλη χρονοβόρα διαδικασία, τότε ενδέχεται να υπάρχει χρέωση κατόπιν συμφωνίας.

Εξυπηρέτηση αιτημάτων
Εξυπηρετούνται ΠΡΩΤΑ τα αιτήματα λειτουργικότητας ή SOS και μετά τα αιτήματα ροής, και απαντάμε σε όλα τα αιτήματα ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ (εφόσον έχουν σταλεί στο εργασιακό ωράριο, αλλιώς την επομένη εργάσιμη ημέρα). ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ σε αιτήματα call back (πχ παρακαλώ καλέστε με στο κινητό μου). Τα αιτήματα αφορούν τεχνική υποστήριξη που γίνεται ηλεκτρονικά, για όλα τα υπόλοιπα (απορίες, διευκρινίσεις, κλπ) εξυπηρετήστε στο ώραριο εργασίας στο τηλεφωνικό μας κέντρο. Ενημερωθείτε εδώ.

Επανασχεδιασμός Ιστότοπου
Όταν κατασκευαστεί ένα web site ή εφαρμογή δεν σημαίνει οτι θα υπάρχει για πάντα το ίδιο. Οι ανάγκες των τρίτων στοιχείων που εμπεριέχονται προγραμματιστικά (πχ αλγόριθμος google, update βιβλιοθηκών, cms update, κλπ) στο site ή την εφαρμογή σας, χρίζουν ανά διαστήματα αναβαθμίσεις. Προτείνουμε κάθε 2 έτη ανανέωση του web site ή της εφαρμογής σας, ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ της πλατφόρμας και σε δεύτερο χρόνο για ανανέωση του εικαστικού.

Κοστολόγιο
Το κοστολόγιο διαμορφώνεται ανάλογα με τις δικές σας απαιτήσεις. Όσο επιθυμείτε - ζητάτε ενέργειες οι οποίες απαιτούν χρόνο και βαθμό δυσκολίας, τόσο αυξάνεται και το τελικό κόστος του project. Ενέργειες που ενδέχεται να ζητήσετε (γραφιστικές ή προγραμματιστικές) μετά την αρχική συμφωνία ή μετά την παράδοση του project ή κατά την διάρκεια του project που είναι σε εξέλιξη, ενδέχεται να επιφέρουν επιπλέον χρεώσεις. Τέλος τυχόν αναβαθμίσεις που μπορεί να προκύψουν από τρίτους κατασκευαστές (πχ αλγόριθμος google, update βιβλιοθηκών, cms update, κλπ) ενώ το project έχει παραδωθεί και έχει επιβεβαιωθεί η λειτουργικότητα του, αν δημιουργηθεί μια ενδεχόμενη δυσλειτουργία η E-base.gr ουδεμία ευθύνη φέρει και ενδέχεται να επιφέρει επιπλέον χρεώσεις αποκατάστασης ή αναβάθμισης.

Εξουσιοδοτήσεις ενεργειών
Κατά την συνεργασία μας ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ E-MAILS που θα μας δηλώσετε στην αρχή, μπορούν να ζητούν ενέργειες για το web site σας. Οτιδήποτε άλλο θα αγνοείται για λόγους ασφαλείας. Δεν γίνονται ενέργειες για το web site σας ή την εφαρμογή σας τηλεφωνικά, παρά μόνο μέ γραπτό αίτημα από τα εξουσιοδοτημένα e-mails (αν στην πορεία θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο e-mail, είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώσετε ώστε να δηλωθεί ή να αφαιρεθεί στα εξουσιοδοτημένα e-mails).
Για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να ορίσετε ένα άτομο από την επιχείρηση σας, το οποίο θα είναι εξουσιοδοτημένο απο την πλευρά σας και με το οποίο θα επικοινωνούμε για τα διαδικαστικά του site (αφορά εταιρείες που έχουν πάνω από ένα άτομο προσωπικό).

Σημείωση:
Σε περίπτωση που συνεργάζεστε με άλλη εταιρεία ή τεχνικό και χρειαστεί να γίνει επικοινωνία μαζί τους, λόγω "δυσλειτουργίας" επικοινωνίας που ενδέχεται να υπάρχει με τους συναδέλφους (πχ μη ανταπόκριση γρήγορη, καθυστέρηση αποστολών αρχείων, άρνηση συνεργασίας, κλπ), εμείς θα ενημερώσουμε τον πελάτη μας (εσάς) για το τι πρέπει να λάβουμε από την άλλη εταιρεία ή τεχνικό, και εσείς θα επικοινωνήσετε μαζί τους. Δεν αναλαμβάνουμε εμείς την επικοινωνία με άλλες εταιρείες ή τεχνικούς.

>> Κατεβάστε αναλυτικά τις βασικές αρχές καλής συνεργασίας

(*): Υποχρεωτικό πεδίο.
(**): Το πεδίο αυτό συμπληρώνεται ΜΟΝΟ για ενέργειες που ζητάτε προς το site / cpanel σας, διαφορετικά αφήστε το κενό.

Το μήνυμα σας στάλθηκε με επιτυχία! Σύντομα θα λάβετε ένα αυτόματο e-mail επιβεβαίωσης και θα σας ενημερώσει ένας τεχνικός μας. Αν δεν έχετε απάντηση μέσα σε 24ώρες δείτε στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam). Συμπληρώστε σωστά την φόρμα επικοινωνίας. Συμπληρώστε σωστά το πεδίο επιβεβαίωσης (Captcha).

Σημείωση: Σε περίπτωση που επιθυμείτε (προαιρετικά) μπορείτε να κατεβάσετε αυτή και αυτή και αυτή την υπεύθυνη δήλωση, να μεταβείτε σε ΚΕΠ ή Aστυνομία ώστε να τις υπογράψετε και να την στείλετε στο support@e-base.gr ή εναλλακτικά να μεταβείτε στο www.gov.gr (επιλέγετε Έκδοση υπεύθυνης δήλωσης και στην συνέχεια δήλωση με ελεύθερο κείμενο) και αφού συνδεθείτε με τους κωδικούς Taxisnet δημιουργείτε ψηφιακή υπεύθυνη δήλωση, γράφοντας ακριβώς το ίδιο κείμενο που υπάρχει στο υπόδειγμα εδώ και εδώ και εδώ και μας στέλνετε το αναγνωριστικό (ID) της ολοκλήρωσης.