Loading color scheme

Frequently Asked Questions - Συχνές Ερωτήσεις

FAQs - Συχνές Ερωτήσεις

Μπορείτε να κατοχυρώσετε ένα domain σε Κυπριακή κατάληξη μέσω ειδικής διαδικασίας που υπάρχει.

H κατάληξη για τα κυπριακά domain names είναι .com.cy (δευτέρου επιπέδου), δεν κατοχυρώνονται πρώτου επιπέδου δηλαδή σε .cy απευθείας και το κόστος κατοχύρωσης είναι 143,42 eur + ΦΠΑ / έτος (η τεραστια διαφορά της τιμής σε σχέση με τα αλλα domains είναι λόγω πληρωμής παραβόλων σε τρίτη χώρα εκτός Ελλάδος).

Για την κατοχύρωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει φυσική παρουσία στην Κύπρο, δηλαδή μόνιμη διεύθυνση για ιδιώτες και έδρα για επιχειρήσεις. 

Θα πρέπει να συμπληρωθεί Offline η αίτηση και να μας σταλεί στο support@e-base.gr και ταυτόχρονα να μας αποσταλλούν τα παρακάτω στοιχεία:

Επωνυμία: 
Οργανισμός/Εταιρία: 
Διεύθυνση: 
Πόλη 
T.K. 
Νομός 
Χώρα 
Τηλέφωνο: 
Κινητό: 
FAX: 
E-mail: 
Ταυτότητα: 
ΑΦΜ: 
ΔΟΥ: 
Επάγγελμα

Πολύ σωστά λαμβάνετε αυτόματα μηνύματα εκκαθάρισης του χώρου για τον server σας, διότι έχει φτάσει στο 80% του συνολικού χώρου που έχετε και το σύστημα σας ενημερώνει (ο server είναι ενιαίο πράγμα μαζί με τα e-mail σας. Μπορεί να μην έχετε e-mail αποθηκευμένα αλλά υψηλά αρχεία στο site σας ή να έχετε ένα "απλό" site και να έχετε αρκετά e-mail αποθηκευμένα. Το σύστημα θα σας στείλει την ίδια ενημέρωση καθώς "αντιλαμβάνεται" οτι ο χώρος στο server σας βρίσκεται πάνω από 80%). Το σύστημα πραγματοποιεί ΑΥΤΟΜΑΤΑ περιοδικό έλεγχο κάθε Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή στις 9.00 το πρωί και σας ενημερώνει όσο ο χώρος σας παραμένει παραπάνω από τα φυσιολογικά επίπεδα.

Μόλις κάνετε τις ενέργειες που σας αναφέρει το αυτόματο μήνυμα και ο χώρος σας πέσει κάτω από το 80% τότε το σύστημα θα σταματήσει να σας στέλνει ενημερώσεις (όσο δεν πραγματοποιείτε εκκθάριση ή δεν κάνετε αναβάθμιση πακέτου το σύστημα δεν θα σταματήσει να σας στέλνει ενημερώσεις).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Το σύστημα δεν σας στέλνει ενημερώσεις για να σας "ενοχλήσει", σας στέλνει για να σας προστατεύσει ώστε να μην "μπλοκάρουν" τα site - server - email σας (αν ο server σας φτάσει στο 100% τότε σταματάνε να λειτουργούν site - email και οποιαδήποτε άλλη web εφαρμογή υπάρχει στο site σας). Αν δεν επιθυμείτε να δέχεστε τέτοιες ενημερώσεις μπορείτε να το αναφέρετε στο support@e-base.gr.

Αυτό που λαμβάνετε αυτόματα έχει την παρακάτω μορφή:

Αξιότιμε κύριε/κυρία XXXXX,

Διαβάζετε αυτό το ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ καθώς o server σας xxxxx.gr (hosting) έχει φτάσει ή είναι πολύ κοντά στο να φτάσει το μέγιστο όριο του συνολικού χώρου που έχετε.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΩΡΟΣ SERVER ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ: 9,73%
Ο server σας έχει φτάσει το μέγιστο επιτρεπτό όριο εξαιτίας αρχείων που ενδέχεται να έχετε ανεβάσει (μουσική , εικόνες , .pdfs, κλπ) ή κάποιων e-mail που έχετε λάβει. Για να επανέλθει ο server σας στα φυσιολογικά επίπεδα θα πρέπει να κάνετε τις παρακάτω ενέργειες (ότι απαιτείται) ανάλογα από που προέρχεται η κατανάλωση του χώρου στον server σας:

1) ΔΙΑΓΡΑΦΗ E-MAILS: Για να διαγράψετε e-mails από τον server ώστε να ελευθερωθεί χώρος θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτήν την διαδικασία διαγραφής e-mails|
Παρακαλούμε συνδεθείτε στον server σας ή στην διαχείριση του site σας ή στο outlook ή στο webmail που διαβάζετε τα e-mail σας, κατεβάστε ή διαγράψτε τα αρχεία που καταλαμβάνουν χώρο ώστε να ελευθερωθεί διαθέσιμος χώρος και να μην έχετε προβλήματα. Θα πρέπει να διαγράψετε e-mails που βρίσκονται στα εισερχόμενα, απεσταλμένα και στον κάδο απορριμάτων.

2) ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΌΝΩΝ (RESIZE) ΣΕ E-SHOP: Για να διαγράψετε εικόνες από το e-shop σας και από τον server ώστε να ελευθερωθεί χώρος θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτήν την διαδικασία resize εικόνων

3) ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΣΕ "ΑΠΛΟ" SITE (ΟΧΙ E-SHOP): Για να διαγράψετε εικόνες ή αρχεία αν το site σας είναι "απλό" και δεν έχετε e-shop, ούτε μεγάλο όγκο e-mails, συνδεθείτε στο server σας μέσω FTP αφού ακολουθήσετε αυτήν την διαδικασία σύνδεσης μέσω FTP

Εναλλακτικά θα πρέπει να προβείτε σε αναβάθμιση χώρου του server σας σε μεγαλύτερο πακέτο για να μην έχετε πρόβλημα.
Το μήνυμα αυτό θα σταματήσει να σας έρχεται όταν πραγματοποιήσετε τις παραπάνω ενέργειες (ότι απαιτείται) και ο χώρος στον server σας επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα. Όσο δεν πραγματοποιείτε κάποιες ή όλες από τις παραπάνω ενέργειες για να έρθει το site - server σας στα φυσιολογικά επίπεδα τότε το μήνυμα αυτό θα εξακολουθήσει να έρχεται.
Επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα της E-base.gr μέσω του site www.e-base.gr ή μέσω e-mail support@e-base.gr για να ενημερωθείτε για το κόστος αναβάθμισης ή για να πάρετε αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο εκκαθάρισης του server σας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Μην αμελήσετε το παρόν μήνυμα καθώς αν ο server σας φτάσει το 100% τότε ΑΥΤΟΜΑΤΑ το σύστημα θα θέσει εκτός λειτουργίας το site σας (εάν έχετε) ή τα e-mail σας (εάν έχετε). Ακόμα και να αναβαθμίσετε τον server σας σε μεγαλύτερη χωρητικότητα ή να κάνετε εκκαθάριση με τις παραπάνω ενέργειες που αναφέρονται, δεν σημαίνει οτι δεν θα ξαναγεμίσει ή οτι λύσατε το πρόβλημα οριστικά. Θα πρέπει να φροντίζετε ανα διαστήματα την σωστή τακτοποίηση του περιεχουμένου σας (εικόνες, αρχεία, e-mails, κλπ) ώστε ο χώρος στον server να παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα.

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι:

- Συνδεθείτε στον server σας ή στην διαχείριση του site σας ή στο outlook ή στο webmail που διαβάζετε τα e-mail σας, κατεβάστε ή διαγράψτε τα αρχεία που καταλαμβάνουν χώρο ώστε να ελευθερωθεί διαθέσιμος χώρος και να μην έχετε προβλήματα. Θα πρέπει να διαγράψετε e-mails που βρίσκονται στα εισερχόμενα, απεσταλμένα και στον κάδο ανακύκλωσης.

- Σβήστε ή τροποποιήστε αρχεία που έχετε ανεβάσει (εικόνες, .pdfs, video, κλπ) στο site/server σας γιατί ενδέχεται να καταλαμβάνουν τον συνολικό διαθέσιμο χώρο που έχετε.

- Εναλλακτικά θα πρέπει να προβείτε σε αναβάθμιση χώρου του server σας σε μεγαλύτερο πακέτο για να μην έχετε πρόβλημα.


Αν δυσκολεύεστε σε όλα τα παραπάνω επικοινωνήστε με τον τεχνικό που σας υποστηρίζει για να σας βοηθήσει (ενδέχεται να σας ζητηθεί να δώσετε εγγράφως έγκριση ώστε να μπει στο site/server σας και να διαγράψει τα αρχεία σας).


Tα e-mail αυτά που λαμβάνετε είναι ψεύτικα και ενδεχομένως παραπλανητικά και πρέπει να τα αγνοήσετε και να τα βάλετε στα ανεπιθύμητα (black list) μέσω webmail ή outlook ακολουθώντας την διαδικασία που απαιτείται.

Οτι έχει να κάνει σχετικά με το server / site / domain / e-mail σας (εφόσον σας υποστηρίζει η εταιρεία μας. Για παράδειγμα μπορεί να έχετε το hosting και το domain σε εμάς αλλά το site να σας το έχει φτιάξει κάποια άλλη εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση αν λάβετε κάποιο e-mail από το site σας τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εταιρεία που σας έχει φτιαξει το site. Η E-base.gr θα σας ενημερώσει μόνο για ότι φιλοξενεί στα συστήματα της και συνεργάζεστε μαζί μας για αυτά), έγκυρο και αληθή είναι οτι σας έρχεται από την E-base.gr και από το e-mail support@e-base.gr.

Διαβάστε αναλυτικά τον οδηγό ΕΔΩ.

Διαβάστε τον τρόπο για να θωρακιστείτε από κακόβουλες ενέργειες ΕΔΩ (ερωτό-απάντηση #62).

Βεβαίως και σας ανήκει. Το domain ανήκει στον ιδιοκτήτη που αναγράφουμε κατά την αίτηση ενεργοποίησης στο μητρώο ονομάτων από την ημερομηνία ενεργοποίησης του και για πάντα (εφόσον κατά την διάρκεια που υφίσταται δεν ζητήσετε να αλλάξετε εσείς το όνομα του ιδιοκτήτη).

Το domain μπορεί να μεταφέρεται από εταιρεία σε εταιρεία που συνεργάζεστε αλλά σαν ιδιοκτήτης παραμένει στο αρχικό όνομα που έχει δηλωθεί.

Όσο το domain βρίσκεται στα συστήματα μας δεν χρειάζεται να ανησυχείτε καθόλου διότι εξακολουθείτε και είστε εσείς ο ιδιοκτήτης. Για να αλλάξει ιδιοκτήτη θα πρέπει να γίνει υπευθυνη δήλωση του παλιού και του νέου ιδιοκτήτη ότι ο μεν πρώτος μεταβιβάζει το domain στον δεύτερο και ο δε δεύτερος αποδέχεται την μεταβίβαση, οπότε αναγκαστικά αν δεν δώσετε εσείς την συγκατάθεση σας δεν μπορεί να μεταβιβαστεί αλλού οπότε και δεν πρέπει να ανησυχείτε.

Το GDPR (General Data Protection Regulation -EU GDPR 2016/679) είναι ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που καθορίζει μέτρα που θα πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να εξασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα, ακεραιότητα και διαθεσιμότητα των προσωπικών δεδομένων. Καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο οι οργανισμοί θα διαχειρίζονται τα δεδομένα των υπαλλήλων, πελατών και συνεργατών τους και αφορά όλα τα πρόσωπα που διαμένουν στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Ζώνη (Economic European Area – EEA). Δείτε αναλυτικά εδώ.

Εφόσον συλλέγετε ή επεξεργάζεστε δεδομένα συνεργατών ή πελατών σας πρέπει να το έχετε στο web site σας (φόρμες εγγραφών, newslleter, e-shops, φόρμες επικοινωνίας, κλπ κλπ).

Η τιμή καθορίζεται απο πολλούς παράγοντες όπως προγραμματιστικές εργασίες που θα απαιτηθούν να γίνουν στο site σας, κρυπτογραφημένα πρωτόκολλα επικοινωνίας, κλπ κλπ. Επικοινωνήστε μαζί μας ή με τον τεχνικό του site σας για να σας ενημερώσει ακριβώς.

Αν δεν μπορείτε να μπείτε στο site σας ξαφνικά ενώ μπαίνατε κανονικά ή υπάρχουν περιπτώσεις που νομίζουμε οτι το site μας έχει "πέσει" ενω λειτουργεί κανονικά ή το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά μετά απο αποτυχημένες προσπάθειες να συνδεθείτε στα e-mail σας τότε έχει μπλοκαριστεί η IP σας διεύθυνση (έχει μπλοκαριστεί τοπικά σε εσάς. Ο κόσμος βλέπει κανονικά το site σας αλλά εσείς δεν μπορείτε να το δείτε).

Για να λυθεί το πρόβλημα πρέπει να κάνουμε τα παρακάτω:

1) Συνδεόμαστε στο site μας με δεδομένα κινητής τηλεφωνίας (οχι wifi) και πληκτρολογούμε το site μας (πχ www.test.gr) . Εαν συνδεθούμε κανονικά αλλά από κανονικό pc ή wifi δεν μπορούμε να μπούμε αυτό σημαίνει οτι η διεύθυνση IP μας έχει μπλοκάρει. Με τον τρόπο αυτό διασταυρώνουμε γρήγορα οτι το πρόβλημα είναι τοπικό δικό μας και όχι κάποιο γενικό πρόβλημα.

2) Εάν είναι δυνατόν και έχουμε πρόσβαση κάνουμε επανεκκίνηση το router μας (το βγάζουμε από την μπρίζα για 2 λεπτά και το συνδέουμε πάλι) ώστε να αλλάξει IP διεύθυνση και στην συνέχεια συνδεόμαστε από κανονικό Η/Υ ή μέσω wifi (όχι με δεδομένα κινητής τηλεφωνίας) για να διαπιστώσουμε αν με την αλλαγή της IP το πρόβλημα διορθώθηκε. ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ RESET διότι θα χάσει τις ρυθμίσεις του παρόχου μας και δεν θα έχουμε internet.

3) Μπαίνουμε στα site https://www.iplocation.net ή https://whatismyipaddress.com ή www.e-base.gr (από την μπάρα του μενού επιλέγετε IP LOOKUP και σας εμφανίζεται η διεύθυνση IP σας). Επικοινωνείτε μαζί μας και λέτε στον τεχνικό την συγκεκριμένη IP και εκείνος ελέγχει αν είναι μπλοκαρισμένη και την αφαιρεί και μπορείτε να συνδεθείτε κανονικά.

ΥΓ: Η IP μας μπορεί να μπλοκάρει από λανθασμένες προσπάθειες σύνδεσης στο site σας, διαχείριση, webmail, cpanel.
 

Η διατήρηση της τρέχουσας τάσης στο web design είναι κρίσιμη για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας. Πολλά αλλάζουν κάθε δώδεκα μήνες όσον αφορά τη δημοτικότητα στην οπτική παρουσίαση, ενημερώσεις αλγορίθμων και βέλτιστες πρακτικές. Μια ιστοσελίδα που φαίνεται κομψή και μοντέρνα σήμερα θα μπορούσε να φαίνεται ξεπερασμένη και "κιτσ" σε λίγους μήνες. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η διάκριση μεταξύ μιας τάσης σχεδιασμού Ιστοσελίδων που ήρθε για να μείνει και μια περαστική τάση, είναι τόσο σημαντική κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας - θέλετε να διασφαλίσετε ότι η Ιστοσελίδα σας θα είναι μοντέρνα και λειτουργική για μεγάλο για χρονικό διάστημα και δεν θυμίζει μια σελίδα που θα μπορούσε να έχει φτιαχτεί το 1996.

Την τωρινή χρονιά που διανύουμε, όλες οι τάσεις στην κατασκευή Ιστοσελίδων θα έχουν να κάνουν με την εμπειρία των χρηστών: οι τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων θα δώσουν προτεραιότητα στην ταχύτητα και την εμφάνιση σε κινητά τηλεφώνα και tablet, τα ελκυστικά απλά σχέδια, τα βίντεο φόντου και πολλά άλλα.

ΤΑΧΥΤΗΤΑ

Σε τι χρονικό διάστημα νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε μια καλή εντύπωση με έναν πιθανό πελάτη; Αν μιλάτε για αλληλεπίδραση μαζί τους online, έχετε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα (περισσότερα ΕΔΩ).

Οι άνθρωποι στο διαδίκτυο τείνουν να είναι ανυπόμονοι και δεν τους αρέσει να περιμένουν. Σε μελέτες που έγιναν από το Akamai και το Gomez.com, το 50% των χρηστών αναμένουν ότι όταν κάνουν κλικ σε έναν ιστότοπο, θα πρέπει να φορτώσουν σε δύο δευτερόλεπτα ή λιγότερο και ότι θα εγκαταλείψουν έναν ιστότοπο αν χρειαστούν τρία ή περισσότερα δευτερόλεπτα για φόρτωση.

Όπως μπορείτε να δείτε, μια όμορφη Ιστοσελίδα είναι απλά μια όμορφη Ιστοσελίδα, αλλά αν ο σχεδιασμός είναι τόσο βαρύς για να φορτώσει η Ιστοσελίδα, θα μπορούσατε να χάσετε έσοδα εξαιτίας του ότι κανένας δε θα περιμένει έστω για να δει το site σας. Ακόμη χειρότερα, με το Google Speed ​​Update (περισσότερα ΕΔΩ) που τέθηκε σε ισχύ τον Ιούλιο του 2018, η Google έχει αρχίσει να δίνει προτεραιότητα στις ταξινομήσεις για ιστότοπους που φορτώνουν ταχύτερα από άλλους και είναι πιθανό ότι σύντομα θα το ακολουθήσουν και άλλες μηχανές αναζήτησης.

Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι ιστότοποι πρέπει να φορτώνονται γρηγορότερα, οπότε ο σχεδιασμός ιστοσελίδων πρέπει να δίνει προτεραιότητα στην ταχύτητα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού. Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων δεν μπορούν απλώς να βασίζονται στον προγραμματιστή για να μετατρέψουν τη δουλειά τους σε κάτι που θα φανεί καλό και θα κατατάσσεται καλά - η ταχύτητα πρέπει να είναι μια παράμετρος σχεδιασμού.

Οι μέρες των γιγάντιων φωτογραφιών, των μη συμπιεσμένων βίντεο και του "φουσκωμένου" Javascript έχουν τελειώσει. Ενώ μεγάλες εικόνες και βίντεο δεν έχουν φύγει από το σχεδιασμό ιστοσελίδων, το 2019 θα ενσωματωθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην επιβραδύνουν τους χρόνους φόρτωσης.

ΕΠΙΠΕΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Το 2017, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές άρχισαν να δημιουργούν καθαρές και απλές ιστοσελίδες για καλύτερη απόδοση σε κινητά τηλέφωνα. Έκτοτε, ο αριθμός των αναζητήσεων από κινητά τηλέφωνα αυξάνεται συνεχώς και ο σχεδιασμός Ιστότοπων που φαίνεται πρώτα από όλα καλά σε κινητά τηλέφωνα αποτελεί πλέον μια αναγκαιότητα, όχι μόνο μια επιλογή. Οι ιστοσελίδες με πολλές εικόνες, φορτώνουν αργά και αποθαρρύνουν τους χρήστες κινητών συσκευών, όπως συζητήσαμε προηγουμένως.

Τα καθαρά, μινιμαλιστικά σχέδια ή τα επίπεδη σχέδια χαρακτηρίζονται από το γεγονός ότι φορτώνουν πολύ γρήγορα και είναι σήμερα μοντέρνα και επιθυμητά για δύο σημαντικούς λόγους. Πρώτον, τόσο οι χρήστες κινητών όσο και τα προγράμματα περιήγησης σε υπολογιστές, μπορούν να ανταποκριθούν εξίσου σε ιστοσελίδες γρήγορης φόρτωσης. Δεύτερον, μπορούν να διατηρούν υψηλή αξία στο SEO. Το επίπεδο σχέδιο βοηθά μια σελίδα να εκπληρώσει πολλές από τις απαιτήσεις που οι μηχανές αναζήτησης αρχίζουν να ζητάνε για να έχουν καλή κατάταξη SEO. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η επίπεδη σχεδίαση έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλής και θα συνεχίσει να είναι το 2019.

Επίπεδη σχεδίαση δεν σημαίνει ότι όλα μειώνονται σε δύο διαστάσεις - είναι όλα σχετικά με τον μινιμαλισμό και τη χρηστικότητα. Είναι ένας τρόπος σχεδιασμού που, ξεφορτώνεται τα πολλά "φρου φρου" και επικεντρώνεται στα σημαντικά μέρη της ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιώντας φωτεινά χρώματα, καθαρές και έντονες γωνίες και πολύ αχρησιμοποίητο χώρο, η επίπεδη σχεδίαση είναι μια αναζωογονητική αλλαγή από τα σχέδια με τεράστιες εικόνες και κουμπάκια παντού.

Παρά το γεγονός ότι είναι μινιμαλιστική, αυτό δεν σημαίνει ότι το επίπεδο σχέδιο είναι βαρετό. Σε αντίθεση με τα φωτεινά χρώματα και την απεικόνιση με απλές εικόνες και sans-serif γραμματοσειρές, το αποτέλεσμα του επίπεδου σχεδίου έρχεται από κοινού για να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη που εντυπωσιάζει και προσελκύει.

Δεδομένου ότι η επίπεδη σχεδίαση, δεν βασίζεται σε εικόνες για να προσελκύσει, δεν έχει μεγάλα ποσά πρόσθετων δεδομένων για φόρτωση όταν ένας χρήστης πλοηγείται στη σελίδα. Αυτό σημαίνει δύο πραγματικά σπουδαία πράγματα για τους κατόχους ιστότοπων: το πρώτο είναι ότι οι πελάτες, ανεξάρτητα από το αν κάνουν περιήγηση από κινητό ή με άλλο τρόπο, θα έχουν μια ευχάριστη εμπειρία γρήγορης φόρτωσης του ιστότοπου. Δεύτερον, αυτός ο σχεδιασμός με λιγότερα βαριά στοιχεία, κάνει την ταχύτητα και τη βελτιστοποίηση της σελίδας πολύ, πολύ πιο γρήγορα - πράγμα που είναι πραγματικά επιθυμητό από τη Google, τον Bing και σχεδόν με κάθε άλλη μηχανή αναζήτησης. Όπως συζητήσαμε στο τμήμα ταχύτητας, οι γρηγορότεροι χρόνοι φόρτωσης σημαίνουν ότι ο ιστότοπός σας έχει περισσότερες πιθανότητες να ταξινομηθεί καλά, και με ένα συναρπαστικό επίπεδο σχεδιασμό, οι χρήστες είναι ικανοί να παραμείνουν περισσότερο στο site σας και είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΠΡΩΤΑ

Η ταχύτητα δεν είναι ο μόνος κυβερνήτης που χρησιμοποιεί η Google για τη κατάταξη των ιστότοπων. Το 2015, οι αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα ξεπέρασαν συνολικά τις αναζητήσεις από υπολογιστές, καθιστώντας την αναζήτηση από κινητά τηλέφωνα την υψηλότερη μορφή αναζήτησης παγκοσμίως. Σύμφωνα με αυτό, η Google έδωσε προτεραιότητα τους ιστότοπους που εμφανίζονται σωστά σε κινητά τηλέφωνα σε σχέση με αυτούς που δεν είναι φιλικοί προς κινητά (περισσότερα ΕΔΩ).

Με τις φιλικές για κινητά Ιστοσελίδες να έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τις Ιστοσελίδες αποκλειστικά για εμφάνιση από υπολογιστές, δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι η προτεραιότητα στη σχεδίαση των Ιστοσελίδων να φαίνεται καλύτερα από κινητά έχει γίνει μια τάση. Η σχεδίαση των Ιστοσελίδων να φαίνεται πρώτα από όλα καλύτερα από κινητά, έχει αλλάξει θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο οι ιστοτόποι σχεδιάζονται. Το πρότυπο ήταν, ότι ένας ιστότοπος θα σχεδιάζονταν μόνο για επιτραπέζιους ή φορητούς υπολογιστές και θα μπορούσε να προστεθεί και σχεδίαση φιλική προς κινητά. Η σχεδίαση των Ιστοσελίδων να φαίνεται πρώτα από όλα καλύτερα από κινητά κάνει ακριβώς το αντίθετο: αρχίζει με το σχεδιασμό του ιστότοπου για τον χρήστη κινητού πριν από τη δημιουργία μιας έκδοσης που θα λειτουργεί και για έναν χρήστη υπολογιστή.

Αυτή η ώθηση προς την κατεύθυνση σχεδιασμού πρώτα για κινητά, δεν βασίζεται μόνο σε παράγοντες κατάταξης ή SEO. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι κάτι που θα ενισχύσει πρώτα απ 'όλα την εμπειρία του χρήστη. Αυτή η τάση σχεδιασμού ικανοποιεί τις απαιτήσεις που οι χρήστες κινητών τηλεφώνων έχουν, και θα είναι πιθανώς στο προσκήνιο μεγάλο χρονικό διάστημα.

ΜΟΝΟΣΕΛΙΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Ταχύτητα και μινιμαλισμός είναι οι τάσεις που εμφανίζονται ξανά και ξανά όταν μιλάμε για το σχεδιασμό ιστοσελίδων το 2019, γεγονός που είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο οι Μονοσέλιδη σχεδίαση, γνωστή και ως σχεδιασμός χωρίς σελίδες, έχει επίσης γίνει μια τάση σχεδιασμού ιστοσελίδων του 2019. Ο μονοσέλιδος σχεδιασμός είναι ένας πολύ περιγραφικός τίτλος - αναφέρεται σε ιστότοπους που έχουν μόνο μία σελίδα αντί για πολλαπλές σελίδες υπηρεσιών ή άρθρα ιστολογίου που είναι όλα τακτοποιημένα κάτω από μια ιεραρχία.

Από μια παραδοσιακή άποψη ψηφιακού μάρκετινγκ SEO, αυτό φαίνεται να είναι ένα λάθος - θα είναι πολύ πιο δύσκολο να ταξινομηθεί για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά χωρίς τις σελίδες και το περιεχόμενο που κανονικά θα έχετε, ούτε θα ήταν εύκολο να πετύχετε άλλες προηγμένες SEO τεχνικές. Ναι, ενώ μπορεί να είναι πιο δύσκολο να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένες τακτικές SEO για μονοσέλιδας ιστοσελίδες, αυτό είναι και το κατόφλι όπου τα μειονεκτήματα της αρχίζουν να μην έχουν αντίκτηπο.

Όπως συζητήθηκε στο θέμα της ταχύτητας και του επίπεδου σχεδιασμού, οι εύχρηστες, καθαρές και απλές ιστοσελίδες ευνοούνται από τις μηχανές αναζήτησης, καθώς μπορούν εύκολα και γρήγορα να μεταφορτωθούν σε κινητές συσκευές. Ο μονοσέλιδος σχεδιασμός επιτυγχάνει αυτό, έχοντας λιγότερα από όλα που μπορούν να επιβραδύνουν έναν ιστότοπο. Η HTML, η CSS, η Javascript και οι εικόνες, δε βαραίνουν τον ιστότοπο με τα άχρηστα δεδομένα που πρέπει να ληφθούν, καθιστώντας έτσι την καλύτερη εμπειρία για τον χρήστη και παίρνοντας προτεραιότητα στις μηχανές αναζήτησης.

Αυτή η απλότητα είναι διπλά καλή για ιστότοπους μίας σελίδας, καθώς φαίνονται εξαιρετικά σε κάθε συσκευή περιήγησης και αυτομάτως εμπίπτουν σε ένα στυλ σελίδας κατάλληλης για κινητά. Το να είναι κάτι τόσο απλό σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να το διαχειριστείς. Οι ενημερώσεις στον ιστότοπο επιτυγχάνονται συχνά γρήγορα, επειδή υπάρχουν λίγα πράγματα για να αλλάξετε ή να ενημερώσετε, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ευκολότερο για την επιχείρησή σας να έχει έναν πλήρη ενημερωμένο ιστότοπό.

Οι επιχειρήσεις αγαπούν τις μονοσέλιδες ιστοσελίδες για κάτι περισσότερο από την απλή ευκολία χρήσης: τείνουν επίσης να έχουν υψηλά ποσοστά μετατροπής επισκέπτη-πελάτη. Σε έναν παραδοσιακό ιεραρχικό ιστότοπο, πρόκειται για την απόκτηση ενός χρήστη από επιτυχημένη αναζήτηση λέξης-κλειδιού, την προσέλκυση του στο site σας και στη συνέχεια τη διοχέτευσή του προς μια φόρμα επικοινωνίας, μια σελίδα ή έναν αριθμό τηλεφώνου. Με ιστότοπους μίας σελίδας, δεν υπάρχει πουθενά κάτι για να αποστασιοποιηθεί ο χρήστης - κάθε τμήμα της σελίδας τους οδηγεί προς ένα σημείο μετατροπής, δίνοντας έτσι στις επιχειρήσεις περισσότερους πελάτες.

Αν και ο μονοσέλιδος σχεδιασμός πιθανόν να μην κυριαρχίσει το μέλλον του σχεδιασμού ιστοσελίδων, σίγουρα θα συνεχίσει να αφήνει το σημάδι του το 2019.

ΒΙΝΤΕΟ ΩΣ ΦΟΝΤΟ

Τα βίντεο είναι απλά πιο συναρπαστικά από όσο θα είναι το κείμενο ή οι εικόνες ποτέ. Πιθανότατα θα έχετε δει αυτή την τάση να εμφανίζεται στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook τα τελευταία δύο χρόνια. Οι αναρτήσεις βίντεο έχουν προτεραιότητα σε σχέση με άλλα είδη δημοσιεύσεων. Μάλιστα, διευκόλυναν την παρακολούθηση βίντεο με αυτόματη αναπαραγωγή σε σίγαση, ενώ περιηγείστε στo Facebook, instagram κλπ.

Όταν ένας χρήστης καταλήγει στον ιστότοπό σας και ένα βίντεο παίζει στο παρασκήνιο, είναι πιθανό να παραμείνει για να το παρακολουθήσει, επειδή τα βίντεο τραβούν την προσοχή. Όσο περισσότερο μένει ο χρήστης στον ιστότοπό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να το αποκτήσετε ως πελάτη. Αυτό, με τη σειρά του, αυξάνει την κατάταξη σας, γιατί όσο υψηλότερος είναι ο μέσος χρόνος στο site σας, τόσο καλύτερο είναι το SEO σας.

Η ισχύς του βίντεο κυριολεκτικά δεν μπορεί να αναφερθεί με λόγια - μεταφέρουν το μήνυμά σας γρήγορα και αποτελεσματικά, κάτι που θα μπορούσε να πάρει παραγράφους κειμένου για να διατυπωθεί. Το βίντεο το κάνει σε λίγα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν έχετε ένα σύνθετο μήνυμα για να εξηγήσετε στους χρήστες σας σε σύντομο χρονικό διάστημα της προσοχής τους.

Τέλος, υπάρχει κάτι κομψό και μοντέρνο για ένα backgroynd βίντεο σε έναν ιστότοπο. Εφόσον το βίντεο είναι σύντομο, έχει σίγαση και έχει ωραία, υψηλής ποιότητας εμφάνιση σε αυτό, ένα φόντο βίντεο μπορεί να κάνει πολλά για την επωνυμία σας.

ΜΙΚΡΟ- ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΦΙΚΑ

Μια λεπτή αλλά αξιοσημείωτη τάση 2019 στο σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι τα μικρο-κινούμενα σχέδια. Τα μικρο-κινούμενα σχέδια είναι ένας ισχυρός τρόπος για να παρέχετε μια διαισθητική και ικανοποιητική εμπειρία στους χρήστες σας καθώς περιηγούνται στον ιστότοπό σας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μικρών κινούμενων γραφικών που βοηθούν τον χρήστη να κατανοήσει τον ιστότοπο και να του επιβεβαιώσει ενέργειες που κάνει όπως η αλλαγή χρώματος ενός κουμπιού όταν ο κέρσορας μετακινείται πάνω του ή ένα μενού που επεκτείνεται όταν κάνει κλικ σε κάποιο εικονίδιο. 

Οι περισσότεροι χρήστες απολαμβάνουν αυτά τα μικρογραφικά, τόσο στις πλατφόρμες περιήγησης για υπολογιστές όσο και για κινητά. Είναι τόσο διαδεδομένη στην περιήγηση τώρα που είναι πιο περίεργο να μην υπάρχουν σε μία σελίδα. Αυτά τα γραφικά βοηθούν τον χρήστη να γνωρίζει ότι κάνουν τις σωστές ενέργειες καθώς προχωρούν μέσω του ιστότοπού σας. Πατήσατε το κουμπί υποβολής στη φόρμα; Αλλάζει το χρώμα όταν κάνετε κλικ σε αυτό.

Θυμάστε πως τα κινούμενα αντικείμενα όπως τα βίντεο βοηθούν στη διατήρηση και την προσοχή των χρηστών; Αυτά τα μικρογραφικά, αν και είναι μικρά κινούμενα σχέδια, βοηθούν να τραβήξουν το μάτι του χρήστη και να δημιουργήσουν μια εμπλουτισμένη εμπειρία γι 'αυτούς καθώς περιηγούνται σε έναν ιστότοπο. Με τη σειρά του, η σωστή χρήση των μικρο-κινούμενων σχεδίων δημιουργεί οπτική ιεραρχία σε μια ιστοσελίδα, οδηγώντας τους επισκέπτες προς τα σημεία που εσείς θέλετε και επιβραβέυοντας τους με κάτι οπτικά όμορφο.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟ 2019

Το 2019 μπορεί να φαίνεται σαν το Ιανό των ετών για το σχεδιασμό ιστοσελίδων: από τη μια πλευρά είναι οι δελεαστικές οπτικές απολαύσεις των σπασμένων σχεδίων πλέγματος και των υπόβαθρων βίντεο. Από την άλλη πλευρά είναι τα όμορφα αλλά πρακτικά δόγματα επίπεδης σχεδίασης και μονοσέλιδων ιστοσελίδων. Καθώς αλλάζουν οι τάσεις, το ίδιο συμβαίνει και με τη βιομηχανία. Η διαμονή σας στην κορυφή αυτών των τάσεων θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ιστοσελίδα σας φρέσκια, όμορφη και να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες.

(πηγή https://www.theedesign.com )


Συνοψίζοντας θα επισημανουμε για ακομα μια φορά οτι ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ απαιτήσεις και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ απαιτήσεις ώστε η ιστοσελίδα σας (site) να είναι εργαλείο που θα φέρει στην επιχείρηση σας χρήματα.

Βεβαίως και μπορείτε. Υπάρχουν 2 τρόποι για να γίνει το site σας πολυγλωσσικό.

α' τρόπος

Διασύνδεση με το google translate με περίπου 85% ποσοστό σχετικότητας με τον κανονικό όρο μετάφρασης. Δημιουργούμε προγραμματιστικά μια "γέφυρα" με το επίσημο εργαλείο της google το οποίο κάνει μετάφραση με 85% περίπου επιτυχία προσέγγισης με τον κανονικό όρο.

Για παράδειγμα αν θέλουμε να πούμε: Η google είναι μια κορυφαία εταιρεία η μετάφραση στην γλώσσα που επιθυμείτε θα είναι: Το google είναι μια κορυφαία εταιρεία.

Το κόστος για να γίνει αυτό είναι 15 Ε + ΦΠΑ.

 

β' τρόπος

Διασύνδεση όλου του site προγραμματιστικά και μεταφρασμένα όλα τα σημεία του site. Οι προγραμματιστές μας σε συνεργασία με επαγγελματία μεταφραστή μεταφράζουν όλα τα σημεία του site στις γλώσσες που επιθυμείτε με 100% επιτυχία προσέγγισης τον κανονικό όρο μετάφρασης.

Για παράδειγμα αν θέλουμε να πούμε: Η google είναι μια κορυφαία εταιρεία η μετάφραση στην γλώσσα που επιθυμείτε θα είναι: Η google είναι μια κορυφαία εταιρεία.

Το κόστος για να γίνει αυτό είναι από 150 Ε + ΦΠΑ έως 400 Ε + ΦΠΑ επιπλέον της αρχικής τιμής του site που έχετε ενημερωθεί + το κόστος του μεταφραστή και εξαρτάται από τον όγκο του site και πόσα υποσελίδα περιέχει.

Όποιον τρόπο και να επιλέξετε στο site σας θα υπάρχουν τα σχετικά σημαιάκια και πατώντας τα το site "γυρίζει" στην μετάφραση που έχει δηλωθεί.

Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό του e-mail σας εσείς ή εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε αίτημα στο support@e-base.gr για να το αλλάξει κάποιος τεχνικός. Παρακάτω σας αναλύουμε και τις 2 περιπτώσεις:

Αλλαγή κωδικού από εσάς τους ίδιους

1. Εισέρχεστε στο webmail σας (πχ www.mysite.gr/webmail) και αφού επιλέξετε roundcube πάτε πάνω δεξιά στο εικονίδιο που δείχνει το ανθρωπάκι (δίπλα στο logout) κάντε κλικ στο ανθρωπάκι από τις επιλογές επιλέγετε PASSWORD & SECURITY.

2. Στο παράθυρο που εμφανίζεται γράφετε δύο (2) φόρες το νεο password που θέλετε και πατάτε save (κατά την διάρκεια που γράφετε το νεο password μια χρωματική μπάρα με διακυμάνσεις κίτρινο - κόκκινο - πράσινο, σας δείχνει αν ο κωδικός που βάζετε είναι πολύ εύκολος ή μέτριος ή πολύ δυνατός). Για την δική σας ασφάλεια προτιμήστε να περιέχει τουλάχιστον έναν χαρακτήρα, ένα κεφαλαίο γράμμα και αριθμούς.


Αλλαγή κωδικού από τεχνικό e-base.gr

1. Στέλνετε αίτημα στο support@e-base.gr οτι επιθυμείτε την αλλαγή κωδικού πρόσβασης για το e-mail σας ή συμπληρώνετε αυτή την φόρμα.

2. Ο τεχνικός πραγματοποιεί την ενέργεια και αποστέλλει τον κωδικό στο ΔΗΛΩΜΕΝΟ E-MAIL ή ΕΦΕΔΡΙΚΟ E-MAIL ή με SMS.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για λόγους ασφαλείας ΔΕΝ πραγματοποιούμε τηλεφωνικές αλλαγές κωδικών και οι αλλαγές κωδικών αποστέλλονται ΜΟΝΟ με e-mail στο ΔΗΛΩΜΕΝΟ E-MAIL ιδιοκτήτη ή στα ΕΦΕΔΡΙΚΑ E-MAIL ιδιοκτήτη ή στο ΚΙΝΗΤΟ του ιδιοκτήτη με SMS τα οποία έχει δηλώσει κατά την έναρξη της συνεργασίας του με την E-base.gr.

Ένα domain το επιλέγουμε βάσει του site που θέλουμε να φτιάξουμε ή του ονόματος μας ή κάτι που θέλουμε να προσδιορίσουμε στην ενέργεια που κάνει το site μας.

Η κατάληξη που θα επιλέξουμε δεν παίζει κανένα ρόλο παρά μόνο κοστολογικά και για προσδιορισμό χώρας. Ένα domain σε .gr (που προσδιορίζει την Ελλάδα) είναι πιο ακριβό από ένα domain σε .com (που προσδιορίζει παγκόσμιως).

Τα παρακάτω που σας προτείνουμε μπορείτε να επιλέξετε να τα ακολουθήσετε ή όχι και απλά να εμπιστευτείτε την κρίση σας για το ποιο domain είναι καλύτερο για σας.

1. Το μήκος domain
Tο domain που θα επιλέξουμε πρέπει να είναι μικρό (ελάχιστο 3 χαρακτήρες). Eίναι πιο εύκολο να τα θυμόμαστε, αφήνουν λιγότερα περιθώρια για λάθη όταν τα πληκτρολογούμε, είναι καλύτερα για την word of mouth (online ή offline) διαφήμιση, είναι πιο ευχάριστα οπτικά (π.χ. στην επαγγελματική σας κάρτα) κλπ.

2. Εύκολία χρήσης domain
Οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι ένα domain θα πρέπει να είναι εύκολο να το προφέρεις και να το θυμάσαι για να το πληκτρολογήσεις. Θα πρέπει να "μένει" στο μυαλό εύκολα ώστε αν χρειαστεί η προτροπή σε τρίτο πρόσωπο να το θυμάται εύκολα (πχ είδαμε προχτες ένα site που κοίτα να δεις πως λεγόταν που πουλούσε έπιπλα σε καλές τιμές. Α ναι ήταν το epipla.gr μπές να δείς τι ωραία πράγματα που έχει).

3. Κατάληξη (.gr, .com, κλπ)
Yπάρχουν πολλές διαφορετικές απόψεις σχετικά με το ποια είναι ιδανική κατάληξη για το domain σας μετά την τελεία. Ουσιαστικά η κατάληξη δεν παίζει κάποιο σημαντικό ρόλο παρα μόνο στην τιμή και στον προσδιορισμό προέλευσης (πχ Όταν κάποιος δεί το .gr καταλαβαίνει οτι είναι στην Ελλάδα, αν δεί το .com καταλαβαίνει οτι είναι παγκόσμιο, κλπ κλπ). Ιδανικό θα ήταν να κλείσετε σε όσες περισσότερες καταλήξεις μπορείτε.

4. Παύλες
Ένας καλός λόγος που μπορεί κάποιος να αγοράσει domain με παύλα (π.χ enoikiazomena-domatia.gr) είναι γιατί "όλα τα καλά ονόματα" τα έχει προλάβει άλλος. Γενικά όμως, είναι πιο δύσκολο για τους αναγνώστες να θυμούνται το όνομα αλλά και λίγο ενοχλητικό για να το κάνεις spelling. Όσοι πιο πολλοί οι χαρακτήρες στο domain τόσες πιο πολλές πιθανότητες μιας λανθασμένης πληκτρολόγησης όμως δεν είναι άσχημη ιδέα σαν εναλλακτική. Στα domain δεν επιτρέπονται κενά ή άλλα σύμβολα παρά μόνο η παύλα (όχι η κάτω παύλα).

5. Domain με προσωποποίηση
Αν η αναγνώριση του ονόματός σας στον τομέα σας είναι σημαντική, όπως για τους δικηγόρους, γιατρούς, συγγραφείς, ή άλλους επαγγελματίες, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το όνομά σας ως domain name. Θα δώσετε κύρος και θα "μείνετε" εύκολα στους πελάτες σας να επισκέπτονται τον ιστότοπο σας καθώς σας γνωρίζουν βάσει του όνοματος σας έτσι και αλλιώς.

6. Κατοχυρώστε παρεμφερή domains
Συνηθίζεται αρκετοί χρήστες να αγοράζουν παρόμοια domains από αυτό το αρχικό, ώστε να διασφαλίσουν ότι δεν θα τα χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος. Για παράδειγμα, αν επιλέξετε ένα domain .gr αξίζει τον κόπο να πάρετε και το .com, ή αν μπορείτε ακόμα να πάρετε και ανορθόγραφα domains, με παύλα και χωρίς παύλα ή άλλες παρόμοιες λογικές. Αυτό δεν είναι απαραίτητο, αλλά μπορεί να σας προστατεύσει από τους ανταγωνιστές και την κακόβουλη χρήση. Η χρήση περισσότερων domains εκτός από "προστασία" θα σας βοηθήσει και στον παγκόσμιο ιστό καθώς αν κλείσετε domains και κάνοντας προωθητικές ενέργειες το site σας θα λάβει καλές κατατάξεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

7. Στοχευμένο domain πριν την τελεία
Πολύς κόσμος δεν δίνει βάση αλλά αξίζει τον κόπο να επενδύσει κάποιος σε μια δαπάνη κλείνοντας αρκετά domains σε οποιαδήποτε κατάληξη που να δηλώνει το είδος του site καθώς με τις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε στο site σας θα καταφέρετε πολυ καλά οργανικά αποτελέσματα στην Google. Για παράδειγμα αν έχετε ενοικιαζόμενα δωμάτια στην Λάρισα αξίζει να κλείσετε το enoikiazomena-domatia.gr, rooms-larisa.eu, κλπ κλπ.