Loading color scheme

Υποστήριξη

Μπορείτε να χρησιμοποείτε τους παρακάτω τρόπους υποστήριξης. Θα σας συμβουλεύαμε να προτιμήσετε το e-mail καθώς είναι ταχύτερο και έχετε απάντηση την ίδια ημέρα με αναλυτικές οδηγίες. Το τεχνικό μας τμήμα που ειδικεύεται στην πλατφόρμα joomla μπορεί να σας επιλύσει οποιαδήποτε πρόβλημα ή απορία. Εξυπηρετούμε οποιαδήποτε πρόβλημα λειτουργικότητας servers αλλά και ιστοσελίδων οι οποίες έχουν κατασκευαστεί με οποιαδήποτε πλατφόρμα.


- E-mail / Αίτημα υποστήριξης:
support@e-base.gr 
Σύντομες οδηγίες: Στέλνετε το μήνυμα σας και σε λίγα λεπτά λαμβάνετε ένα αυτόματο απαντητικό μήνυμα με έναν κωδικό αιτήματος - βλάβης. Αν δεν σας έρθει αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι κάτι δεν έχετε στείλει σωστά. Το αυτόματο αποδεικτικό που λαμβάνετε επιβεβαιώνει οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στην κονσόλα τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε. Ο τεχνικός θα σας απαντήσει την ίδια ημέρα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν απαντάμε, ούτε εκτελούμε αιτήματα call back (πχ καλέστε με στο κινητό μου).
(24 ώρες + Σ/Κ + Αργίες)

- Standby (Ηλεκτρονική βάρδια τεχνικού, ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ): support@e-base.gr 
Σύντομες οδηγίες: Στέλνετε το μήνυμα σας και σε λίγα λεπτά λαμβάνετε ένα αυτόματο απαντητικό μήνυμα με έναν κωδικό αιτήματος - βλάβης. Αν δεν σας έρθει αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι κάτι δεν έχετε στείλει σωστά. Το αυτόματο αποδεικτικό που λαμβάνετε επιβεβαιώνει οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στην κονσόλα τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε. Ο τεχνικός βάρδιας που βρίσκεται σε standby θα επιλύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και το οποίο είναι επείγον ζήτημα λειτουργικότητας (πχ πτωση site, παρακολουθηση διαγραμμάτων για το site σας, μη λήψη e-mail κλπ κλπ). Οποιδήποτε άλλο ζήτημα "απλής ροής" επιλύνεται την επομένη εργάσιμη. Ο τεχνικός δεν βρίσκεται στο γραφείο ούτε απαντάει σε τηλεφωνικές κλήσεις. Ο τεχνικός όπου και να βρίσκεται διαθέτει φορητή συσκευή με ενημέρωση "alert" σε πραγματικό χρόνο στην ειδική κοσνόλα υποστήριξης. Ετσι δεν θα σταματήσετε πότε να έχετε υποστήριξη από εμάς ακόμα και εκτός ωραρίων! ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν απαντάμε, ούτε εκτελούμε αιτήματα call back (πχ καλέστε με στο κινητό μου).
(Σ/Κ + Αργίες)

- Skype: Βρείτε μας με το όνομα "E-base.gr" ή πατήστε το εικονίδιο του skype στην κορυφή της σελίδας μας.
Σύντομες οδηγίες: Όταν συνδεθείτε στο skype βλέπετε το διακριτικό σηματάκι του εκπροσώπου. Οταν το σηματάκι είναι "πράσινο" ο εκπρόσωπος είναι διαθέσιμος και μπορείτε να του μιλήσετε, όταν είναι "κόκκινο" ο εκπρόσωπος είναι απασχολημένος , όταν είναι "κίτρινο" ο εκπρόσωπος απουσιάζει προσωρινά από το γραφείο του, όταν είναι "λευκό" ο εκπρόσωπος βρίσκεται εκτός σύνδεσης. Η συνομιλία με εκπρόσωπο παρέχεται με γραπτά μηνύματα (chat) που είναι σε πραγματικό χρόνο και όχι με βίντεο-κλήσεις (βίντεο-κλήσεις μόνο κατόπιν ραντεβού και υπο προυποθέσεις).
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00)

- Τηλεδιάσκεψη: Πραγματοποιούμε τηλεδιάσκεψεις - meetings (όταν απαιτείται), με την πλατφόρμα που θα συμφωνήσουμε (πχ Google Meet, Zoom, κλπ)
Σύντομες οδηγίες: Σε συνεννόηση με τον εκπρόσωπο μας (ραντεβού), πραγματοποιούμε τηλεδιάσκεψη σε ημέρα και ώρα που θα συμφωνηθεί, μέσω της πλατφόρμας που θα καταλήξουμε.

- Live Chat: Πατήστε το εικονίδιο της ζωντανής υποστήριξης στην δεξιά πλευρά της σελίδας μας όταν βλέπετε το διακριτικό "Ζωντανή Υποστήριξη! Μιλήστε μας" (Chat) και μιλήστε με τον τεχνικό σε πραγματικό χρόνο ώστε να σας εξυπηρετήσει.
Σύντομες οδηγίες: Όταν συνδεθείτε στο Live chat βλέπετε την ειδική σήμανση του εκπροσώπου. Οταν η σήμανση είναι "Συνδεδεμένος" ο εκπρόσωπος είναι διαθέσιμος και μπορείτε να του μιλήσετε, όταν είναι "απών" ο εκπρόσωπος είναι απασχολημένος και συνομιλεί με άλλο πελάτη μπορείτε να αφήσετε το μήνυμα σας και μόλις ελευθερωθεί θα σας εξυπηρετήσει, όταν είναι "εκτός σύνδεσης" ο εκπρόσωπος απουσιάζει από το γραφείο του οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να στείλετε e-mail.
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00)

- Απομακρυσμένη Υποστήριξη: Κατεβάστε το Ammyy ή AnyDesk ή Teamviewer δώστε στον τεχνικό τα απαραίτητα ID και password χωρίς να κλείσετε το πρόγραμμα που έχετε ανοίξει. Ο τεχνικός συνδέεται στον Η/Υ σας και λύνει το πρόβλημα.  Εαν έχετε φορητή συσκευή με λειτουργικό android (tablet, κινητό, κλπ) κατεβάστε την QS έκδοση Teamviewer ή Anydesk.

Δείτε το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο ΕΔΩ.

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Χρησιμοποιώντας τα προγράμματα αυτά εξουσιοδοτείτε τον εκάστοτε τεχνικό με δική σας συναίνεση να εισέρθει στον Η/Υ και να αποκαταστήσει το ενδεχόμενο πρόβλημα ή να σας δείξει διάφορα πράγματα που του έχετε ζητήσει. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τα παραπάνω μην χρησιμοποιήσετε τις συγκεκριμένες υπηρεσίες).
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00)

- FAQ (Συχνές Ερωτήσεις): Δείτε τις πιο συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις. Πατήστε εδώ

- Τηλεφωνικά: Μπορείτε να καλείτε στο 210 4825300
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00)


Δείτε σε video τον τρόπο λειτουργίας της ηλεκτρονικής υποστήριξης μέσω e-mail / sms.



Δείτε σε video τον τρόπο λειτουργίας της βάρδιας των τεχνικών μας σε πραγματικό χρόνο σε μια πτώση server.



ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:  Κατά το διάστημα των εργάσιμων ημερών και ωρών (Δευτέρα έως Παρασκευή) ενδέχεται λόγω υψηλού φόρτου εργασίας να βλέπετε κάποιες φορές το διακριτικό "απασχολημένος ή εκτός σύνδεσης" στο skype και στο Live Chat.  Αυτό σημαίνει οτι οι τεχνικοί εξυπηρετούν άλλο πελάτη και για κάποια λεπτά δεν είναι διαθέσιμοι. Προσπαθήστε ξανά αργότερα ή στείλτε e-mail για να σας απαντήσουν.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2:  Η τηλεφωνική υποστήριξη δεν είναι ευέλικτη και δεν σας δίνει "πραγματική βοήθεια". Θα σας λύσει το πρόβλημα ή την απορία εκείνη την στιγμή αλλά μελλοντικά ίσως να έχετε πάλι πρόβλημα και να μην έχετε την λύση. Ο τεχνικός χρειάζεται λίγα λεπτά να δεί το πρόβλημα σας να το επεξεργαστεί μέσω του συστήματος και να σας απαντήσει ηλεκτρονικά ή με sms αναλυτικά με οδηγίες. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε πάντα την λύση και όποτε την χρειαστείτε θα μπορέσετε να την δείτε βήμα βήμα. Προτιμήστε την ηλεκτρονική επικοινωνία (e-mail) είναι γρήγορη - αξιόπιστη και σας βοηθάμε βήμα βήμα (εικόνες - κείμενο).