Loading color scheme

Frequently Asked Questions - Συχνές Ερωτήσεις

FAQs - Συχνές Ερωτήσεις

Ναι υπάρχει. Απλά χρειάζεται να συνδεθείτε στο webmail σας με τα στοιχεία που σας έχει δώσει ο τεχνικός ή η εταιρεία που συνεργάζεστε. Για να συνδεθείτε στο webmail σας αρκεί να βάλετε στο site σας στο τέλος "/webmail" (πχ www.to-site-sas.gr/webmail)

Οχι δεν υπάρχει πρόβλημα στον server.

Το συγκεκριμένο θέμα προκύπτει αν στο client σας (outlook, κλπ κλπ) έχετε ορίσει ώστε να μην μένει αντίγραφο στον server.
Οταν έχετε ανοιχτό το outlook "συγχρονίζει" με τον server και κατεβάζει "τοπικά" στον Η/Υ σας τα e-mail. Εφόσον λοιπόν τα e-mail σας έχουν "κατέβει" τοπικά, τότε στο webmail δεν υπάρχουν μηνύματα για να εμφανιστούν και για αυτό δεν βλέπετε κάτι όταν συνδέεστε. Αν δεν ανοίξετε καθόλου το outlook θα διαπιστώσετε οτι τα e-mail σας βρίσκονται στο webmail.

Αν θέλετε μπορείτε να ρυθμίσετε το outlook ώστε να διατηρεί αντίγραφο στο webmail (ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν ρυθμίσετε να κρατιέται αντίγραφο στον server φροντίστε να το κάνετε για "λογικές" ημέρες (πχ για 5 ημέρες) ώστε να μην γεμίσει ο server σας). Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες αναλυτικά ΕΔΩ.

Σε περίπτωση που έχετε στείλει κάποιο e-mail "μεγάλο" και δεν μπορεί να "φύγει" τότε θα πρέπει είτε να αφήσετε το outlook ανοικτό όσο χρειαστεί (ίσως παραπάνω και απο 1 ημέρα) ώστε να μπορέσει να ανέβει το συνημμένο που στέλνετε στον server και να αποσταλλεί ή να απορριφθεί.

Σε περίπτωση που ο παραπάνω τρόπος δεν λειτουργήσει τότε θα πρέπει να βγάλετε το internet από το συγκεκριμένο Η/Υ σας (δηλαδή να αφαιρέσετε το καλώδιο δικτύου ή να κλείσετε το wifi) να κάνετε restart τον Η/Υ και στην συνέχεια να ανοίξετε το outlook να πάτε στα "εξερχόμενα" και να κάνετε δεξί κλικ και διαγραφή μηνύματος πάνω στο μήνυμα που έχει κολλήσει. Το "προβληματικό" μήνυμα θα διαγραφεί.

Στην συνέχεια θα ξαναδώσετε internet στον Η/Υ σας (δηλαδή θα βάλετε πάλι το καλώδιο δικτύου ή θα συνδεθείτε με wifi), και πλέον θα μπορείτε να στέλνετε και να λαμβάνετε e-mail κανονικά.


Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή αρκεί να ακολουθήσετε πέντε (5) βήματα:

Βήμα 1
α)
Θα χρειαστεί να μας δώσετε τον κωδικό εξουσιοδότησης για κάθε domain που έχετε (πχ αν έχετε 5 domain θα χρειαστεί να μας δώσετε 5 κωδικούς). Τους κωδικούς εξουσιοδότησης θα τους βρείτε στον τεχνικό που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα ή στην εταιρεία που διαχειρίζεται τα domain - hosting σας. Αν θέλετε να σας υποδείξουμε εμείς που πρέπει να απευθυνθείτε ενημερώστε μας στο support@e-base.gr ποια ειναι τα domain σας. Τα domains με κατάληξη .gr μεταφέρονται ΔΩΡΕΑΝ (αρκεί να μην λήγουν. Αν λήγουν θα πρέπει κατά την μεταφορά να ανανεωθούν ταυτόχρονα με το σχετικό κόστος).

β) ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν το domain σας έχει κάποια άλλη κατάληξη ΕΚΤΟΣ .gr (πχ .com, .eu, .net, κλπ κλπ) τότε επιπλέον στα παραπάνω πρέπει να:

- Επικοινωνήσετε με τον τεχνικό ή την εταιρεία σας να ξεκλειδώσει το domain μέσα από το ειδικό Panel διαχείρισης που διαθέτει και να ρυθμίσει το status του domain να δείχνει ΟΚ ή ACTIVE και ΟΧΙ "REGISTRAR-LOCK" ή "clientDeleteProhibited" ή "clientTransferProhibited" ή "clientUpdateProhibited".

- Να ορίσει σαν e-mail τεχνικού και διαχειριστή το support@e-base.gr ή οποιαδήποτε δικό σας e-mail αρκεί να έχετε αμεσότητα ώστε να εγκρίνετε την επιβεβαίωση που θα σταλεί από το παγκόσμιο μητρώο ονομάτων (θα πρέπει να έχετε το νού σας μηπως η ειδοποίηση πάει στα ανεπιθύμητα - spam).
SOS: Ενδέχεται το παγκόσμιο μητρώο ονομάτων να στείλει επιβεβαίωση, στο παλιό e-mail ιδιοκτήτη για την έγκριση της αλλαγής του e-mail ή την μεταφορά του domain στην νεα εταιρεία μέσα σε επτά (7) έως δεκαπέντε (15) ημέρες. Θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή και να εγκρίνετε στο διάστημα αυτό με σχετικό σύνδεσμο (link) που θα σας έρθει, διαφορετικά δεν θα μπορέσει να γίνει καμία αλλαγή ή μεταφορά. Θα πρέπει να ελέγχετε συνεχώς και ανά διαστήματα τα email σας καθώς και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam).

- Να σας δώσει τον κωδικό εξουσιοδότησης (epp code)

- Το domain σε αυτές τις καταλήξεις ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ και υπάρχει κόστος μεταφοράς όσο αναφέρεται στον τιμοκαταλογο μας και ταυτόχρονα ανανεώνεται για ένα (1) έτος.

Σημείωση: Αν δεν επιθυμείτε να μεταφέρετε το domain στην E-base.gr και θέλετε να μεταφέρετε όλα τα υπόλοιπα, τότε θα πρέπει στο domain που διατηρείτε στην άλλη εταιρεία, να ορίσετε τα DNS της E-base.gr για να μπορέσει να συγχρονίσει. Επικοινωνήστε στο support@e-base.gr για να ενημερωθείτε.

Βήμα 2
Θα πρέπει να μας στείλετε τους κωδικούς cpanel ή plesk ώστε να κατεβάσουμε το site σας backup. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορούν να δωθούν οι κωδικοί cpanel ή plesk, τότε θα πρέπει να μας σταλούν στο support@e-base.gr με μορφή .zip όλα τα αρχεία και η βάση δεδομένων του site σας (Αν ο όγκος του site είναι πολύ μεγάλος θα πρέπει να στείλετε τα αρχεία μέσω των υπηρεσιών We Transfer ή Sendspace ή PCloud που υποστηρίζουν μεγάλο όγκο αρχείων). Αν το site σας είναι στατικό θα πρέπει να σταλούν μόνο τα αρχεία καθώς δεν υπάρχει βάση δεδομένων. (Τους κωδικούς αυτούς θα τους βρείτε στον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε περίπτωση που το site σας είναι φτιαγμένο με τεχνολογία .ASP ή .ASPX παρακαλουμε ενημερώστε μας ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ, καθώς απαιτείται άλλη διαδικασία και χρειάζεται windows server για να δουλέψει το site σας (Αν το site σας είναι φτιαγμένο με τεχνολογία .ASP ή .ASPX, θα το μάθετε από τον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα).

Βήμα 3
Θα πρέπει να μας στείλετε τον σύνδεσμο και τους κωδικούς πρόσβασης του admin url (πχ www.test.gr/admin) αν υπάρχει. (Τους κωδικούς αυτούς θα τους βρείτε στον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα).

Βήμα 4
Θα πρέπει να μας στείλετε FTP account μαζί με τους κωδικούς πρόσβασης (Τους κωδικούς αυτούς θα τους βρείτε στον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα).

Βήμα 5
Εαν υπάρχει εταιρικό e-mail (πχ info@test.gr) θα πρέπει να σιγουρευτείτε αν τα e-mail σας τα διαβάζετε από webmail ή outlook. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για όλα τα e-mail που έχετε είτε προσωπικά (πχ 'test@yahoo.gr' ή 'test@gmail.com' κλπ κλπ) αλλά και για τα επαγγελματικά (πχ info@test.gr, κλπ κλπ).

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ θα πρέπει να πάρετε backup τα e-mail σας αν τα διαβάζετε από webmail ώστε να τα μεταφέρετε εσείς στον νεο server μετά την μεταφορά (η μεταφορά των e-mails γίνεται αποκλειστικά απο εσάς. Αν επιθυμείτε να γίνει από τεχνικό μας υπάρχει επιπλέον χρέωση κατόπιν συμφωνίας). Αν διαβάζετε τα e-mail σας στο outlook με πρωτόκολλο επικοινωνίας POP3 πρίν την μεταφορά πατήστε το κουμπί "αποστολή/παραλαβή" να "κατέβουν" τα e-mail "τοπικά" στον Η/Υ σας, αν τα λαμβάνετε μέσω IMAP θα πρέπει να κάνετε την διαδικασία backup. Δείτε αναλυτικά όλη την διαδικασία ΕΔΩ.

Με την ολοκλήρωση της μεταφοράς θα σας σταλούν οι νέοι κωδικοί πρόσβασης των e-mail σας.
 
Σημείωση: Κατά την μεταφορά στο νεο server οι κωδικοί πρόσβασης που μας έχετε δώσει από την άλλη εταιρεία ή τεχνικό, δεν θα ισχύουν στον νεο server. Για λόγους ασφαλείας αλλάζονται και θα σας σταλούν οι νέοι. Επίσης σε περίπτωση που έχετε κρατήσει bookmark ή με απλή επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας, ενδέχεται μετά την αλλαγή να εμφανίζεται μήνυμα "η σελίδα δεν βρέθηκε" ή "404 not found". Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνετε πλήρη εκκαθάριση του ιστορικού του περιηγητή σας. Δείτε αναλυτικά την διαδικασία ΕΔΩ.

Σημείωση 2: Κατά την μεταφορά στο νεο server και όσο διαρκεί αυτό, ενδέχεται ο client που χρησιμοποιείτε για να διαβάζετε τα e-mails (αν τα διαβάζετε με κάποιο πρόγραμμα πχ outlook) να προσπαθεί να συνδεθεί στον server χωρίς να είναι εφικτό. Αυτό θα έχει ώς αποτέλεσμα να μπλοκάρει η IP σας (στις τρείς (3) αποτυχημένες προσπάθειες σύνδεσης στο email ή στο site σας, ο server μπλοκάρει την IP για λόγους ασφαλείας), να μην μπορείτε να λάβετε ή να στείλετε e-mails και να μην σας ανοιγεί ούτε το site σας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε στο support@e-base.gr αναφέροντας μας την IP σας για να την ξεμπλοκάρουμε. Για να δείτε ποια είναι η IP σας, πατήστε ΕΔΩ.

 


Υπάρχουν περιπτώσεις που λαμβάνετε πολλά ανεπιθύμητα e-mail ή e-mail που σας αναφέρουν οτι ο λογαριασμός σας έχει παραβιαστεί και σας ζητούν να πληρώσετε για να διορθωθεί. Τα συγκεκριμένα e-mail είναι ΨΕΥΤΙΚΑ και ενδεχομέωνς ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ και δεν πρέπει να κάνετε ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ από αυτά που αναφέρουν.

Για να σταματήσετε να λαμβάνετε ανεπιθύμητα e-mail (spam) θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτή την διαδικασία και ταυτόχρονα να κάνετε τις παρακάτω ενέργειες:

α) Να επισημάνετε το συγκεκριμένο e-mail ώς ανεπιθύμητο είτε από το webmail είτε από τον client που διαβάζετε (πχ outlook), απο τα ειδικά κουμπιά που υπάρχουν με την σήμανση "ανεπιθύμητο" ή "σήμανση ως ανεπιθύμητο". Δείτε ΕΔΩ

β) Να πείτε στον τεχνικό που σας έχει κατασκευάσει το site να σας περάσει σύστημα οπτικής επιβεβαίωσης (captcha) σε φόρμες επικοινωνίας και φόρμες σύνδεσης ή εγγραφής που πιθανών να έχετε στο site σας. Δείτε ΕΔΩ

γ) Να δείτε από που προέρχονται τα spam; Προέρχονται από το site σας ή έχουν ψαρέψει (phishing) την διεύθυνση e-mail σας; Μήπως προέρχονται από κάποια φόρμα επικοινωνίας; Έχετε βάλει στο site σας captcha; Έχετε ενημερωμένο το site και τις επεκτάσεις του στις τελευταίες εκδόσεις; Αν όχι επικοινωνήστε με τον τεχνικό σας και ενημερώστε τον να σας εισάγει captcha σε όσες φόρμες διαθέτετε στο site σας (πχ φόρμα επικοινωνίας, φόρμα προσφοράς, κλπ) και να ελέγξει και να ενημερώσει (update) στις τελευταίες εκδόσεις την πλατφόρμα (πχ joomla, wordpress, κλπ) μαζί με όλα τα plugins που χρησιμοποείτε.

δ) Να μας επισημάνετε στο support@e-base.gr τις ηλεκτρονικές διεύθυνσεις που σας έρχονται ώστε κάποιος τεχνικός μας να τις δηλώσει ως spam black list στον κεντρικό server και να σταματήσουν να σας έρχονται.

ε) Εάν διαβάζετε τα e-mail σας από client (πχ outlook) για δύο (2) ημέρες μην ανοίξετε τον client διότι μπορεί να έχει μολυνθεί και με την εκκίνηση του να γίνεται υποκλοπή του κωδικού σας. Μπείτε από την webmail διεύθυνση σας για να λάβετε και να στείλετε e-mails, ώστε να παρακολουθήσουμε αν μέτα από δύο (2) ημέρες έχει έρθει η ομαλότητα.

στ) Αλλάξτε κωδικό πρόσβασης στα e-mail σας (Δείτε εδώ την ερωτό-απάντηση #31), ανά τακτά διαστήματα ή ενημερώστε τον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει αν δεν γνωρίζετε πώς να το κάνετε.

Εναλλακτικά θα πρέπει να αγοράσετε την υπηρεσία SPAM EXPERT. Επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΔΕΝ διορθώνετε το πρόβλημα απλά αν διαγράψετε τα ανεπιθύμητα e-mails χωρίς τις παραπάνω ενέργειες ή με κάποιες από τις παραπάνω ενέργειες.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Αν τα e-mails που λαμβάνετε έχουν το προθεμα *** SPAM *** μπροστά από το μήνυμα, αυτό σημαίνει οτι έχει χαρακτηριστεί ήδη ανεπιθύμητο από τον server, και χριεάζεται λίγη ώρα ή κάποιες ημέρες να περιμένετε ώστε να ενημερωθούν και τα φίλτρα των παρόχων για να μην το λαμβάνετε καθόλου.

Φυσικά και υπάρχει backup για τα αρχεία του site σας. Συγκεκριμένα ο server παίρνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ backup κάθε ημέρα και κρατάει αντίγραφο ασφαλείας τις τελευταίες 15 ημέρες.

Για να επαναφέρετε backup απλά ενημερώστε μας στο support@e-base.gr και ένας τεχνικός θα πραγματοποιήσει την ενέργεια αυτή. Η υπηρεσία προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ.

Σε περίπτωση που δεν λειτουργήσει το restore τότε υπάρχει πρόβλημα στα αρχεία του site σας* (δείτε παρακάτω την ανάλυση).

*Ανάλυση Restore:

Ο server πραγματοποιεί backup κάθε ημέρα αυτόματα τα αρχεία, τα e-mail σας, και την βάση δεδομένων. Αν το site σας χακαριστεί ή αναβαθμιστεί και κάτι δεν λειτουργεί σωστά τότε το σύστημα θα πάρει backup το site σας που θα είναι "χαλασμένο". Οταν λοιπόν χρειαστείτε να κάνετε επαναφορά backup θα επαναφέρετε το "χαλασμένο" site και για αυτό θα νομίζετε οτι δεν λειτουργεί. Ουσιαστικά το restore έχει γίνει με επιτυχία αλλά έχει επαναφέρει τα αρχεία της προηγούμενης ημέρας ή όποιας ημέρας υποδείξατε στους τεχνικούς που το site ήταν "χαλασμένο".

Για το λόγο αυτό θα πρέπει να έχετε πάντα το site και τα αρχεία σας ενημερωμένα στις τελευταίες εκδόσεις της πλατφόρμας που χρησιμοποιείται και σε οποιαδήποτε τροποποίηση κάνετε να ελέγχετε σχεδόν αμέσως αν λειτουργούν όλα εντάξει. Ταυτόχρονα θα πρέπει να κρατάτει backup ΠΑΝΤΑ τα προτότυπα αρχεία που επεξεργάζεστε ή αναβαθμίζετε ώστε σε οποιαδήποτε πρόβλημα να έχετε εύκολη την επαναφορά τους.

Με τον γρήγορο έλεγχο θα μπορείτε να επαναφέρετε τα σωστά αρχεία την ίδια στιγμή οπότε αν κάτι έχει πάει λάθος δεν θα αλλάξει η ημερολογιακή ημέρα για να "χρεωθεί" σαν backup. Το σύστημα λαμβάνει σαν ημέρα backup την ημερολογιακή ημέρα στις 00.00 το βράδυ.

 

Φυσικά και υπάρχει αρκεί να ακολουθήσετε τα απλά βήματα για την υλοποίηση τους. Αν θέλετε να καταχωρήσετε επαφές στο webmail μεμονομένες ή μαζικές είτε για να τα έχετε σαν αρχείο είτε για να μπορείτε να στέλνετε newsletter * πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία.

Αν θέλετε να περάσετε επαφές από το outlook (ή κάποιον άλλον client) θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ εξάγετε από το outlook σας (ή άλλον client) τις επαφές σας σε .csv.

ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΕΠΑΦΕΣ

Θα πρέπει να συνδεθείτε στο webmail σας --> roundcube, πατήστε το κουμπί "επαφές" πάνω δεξιά και στην συνέχεια το κάτω μέρος να πατήσετε το "+" για να δημιουργήσετε ομάδα (αν το επιθυμείτε) και μετά το δεύτερο "+" για να προσθέσετε μια επαφή συμπληρώνοντας όλα τα πεδία που απαιτούνται και στο τέλος πατάτε "Αποθήκευση".

Η επαφή σας έχει προστεθεί.

ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ

Θα πρέπει να συνδεθείτε στο webmail σας --> roundcube, πατήστε το κουμπί "επαφές" πάνω δεξιά και στην συνέχεια το εικονίδιο "Εισαγωγή" πάνω αριστερά και στην συνέχεια επιλέξτε το αρχείο .csv από τον Η/Υ σας και πατήστε το κουμπί "Εισαγωγή".

Το αρχείο .csv που θα δημιουργήσετε θα πρέπει να έχει την παρακάτω δομή (στην πρώτη γραμμή δηλώνετε με τα ομοιωματικά την τιμή που πρέπει να έχει το κελί και από την δεύτερη γραμμή και μετά δηλώνετε τα στοιχεία του πελάτη ανά γραμμή):

"First Name","Last Name","Display Name","E-mail Address"
test,test,test,test@test.gr
test2,test2,test2,test2@test.gr
test3,test3,test3,test3@test.gr
test4,test4,test4,test4@test.gr
test5,test5,test5,test5@test.gr
κλπ κλπ κλπ κλπ
κλπ κλπ κλπ κλπ
κλπ κλπ κλπ κλπ

Κατεβάστε το πρότυπο .csv που πρέπει να ακολουθήσετε από ΕΔΩ

* Αν χρησιμοποιήσετε τις επαφές για Newsletter πρέπει να στέλνετε 250 αποστολές ανά 60 λεπτά (1 ώρα), στην συνέχεια να περιμένετε 1 'ωρα και να στείλετε άλλα 250 αποστολές. Αυτο γίνεται για ασφάλεια του server ώστε να μην θεωρηθούν spam και μπει η IP σας blacklist ή δεν παραδωθούν τα e-mail σας στα εισερχόμενα των παραληπτών.

Το site σας έχει φτάσει το μέγιστο επιτρεπτό όριο για το traffic (κίνηση επισκεπτών). Αυτο σημαίνει οτι υπάρχει αρκετή κίνηση από επισκέπτες στην σελίδα σας και έχει "κλειδώσει". Ενημερώστε το τεχνικό μας τμήμα και άμεσα θα αυξηθεί το traffic και το site/webmail θα επανέλθει μόνο του σε λίγα δευτερόλεπτα.

Το συγκεκριμένο μήνυμα σημαίνει οτι ο server σας (hosting) είναι ενεργός αλλά δεν υπάρχουν αρχεία του site σας για να προβληθούν. Συγκεκριμένα δεν είναι ενεργή η πρώτη σελίδα του site σας (index ή default) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να προβληθεί το site σας.

Αυτό μπορεί να συμβεί είτε σε νεες ενεργοποιήσεις hosting που έχει ενεργοποιηθεί απλά δεν έχει ανέβει το site σας είτε σε παλιά site όπου έχει αλοιωθεί το περιεχόμενο (hacked) με αποτέλεσμα να έχει χαλάσει η σελίδα σας.

Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να εμφανιστεί το ίδιο μήνυμα αν έχετε πιάσει το όριο του δίσκου που έχετε στον server σας (disk space).

Επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα για να σας εξυπηρετήσει.

Φυσικά και υπάρχει και μπορείτε να γνωρίζετε αν ο παραλήπτης σας, έλαβε και διάβασε το e-mail που του στείλατε.

Εφόσον συνδεθείτε στο webmail σας και επιλέξετε το roundcube, τότε επιλέγετε δημιουργία νεου μηνύματος και στην συνέχεια "τικάρετε" τις επιλογές "αναφορά παράδοσης" και "κατάσταση αναφορά παράδοσης" (εικόνα 1-2).

Όταν ο Χρήστης λάβει το e-mail και το διαβάσει τότε θα λάβετε πίσω αναφορά (εικόνα 3-4-5).

Μπορείτε να ρυθμίσετε ΑΥΤΟΜΑΤΑ τις αναφορές παράδοσεις ώστε σε κάθε e-mail που στέλνετε να ενεργοποιούνται αυτοματοποιημένα χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να κάνετε "τικ" τα σχετικά κουτάκια. Σε αυτη την περίπτωση αρκεί να πάτε ρυθμίσεις --> προτιμήσεις --> Δημιουργία μηνυμάτων --> τικάρετε τις επιλογές "να γίνεται πάντα αίτηση για αναφορά παράδοσης" και "να γίνεται πάντα αίτηση για αναφορά απάντησης" (εικόνα 6).

 

Εικόνα 1

 

Εικόνα 2

 

Εικόνα 3

 

 Εικόνα 4

 

Εικόνα 5

 

Εικόνα 6