Loading color scheme

Frequently Asked Questions - Συχνές Ερωτήσεις

FAQs - Συχνές Ερωτήσεις

Ναι υπάρχει. Απλά χρειάζεται να συνδεθείτε στο webmail σας με τα στοιχεία που σας έχει δώσει ο τεχνικός ή η εταιρεία που συνεργάζεστε. Για να συνδεθείτε στο webmail σας αρκεί να βάλετε στο site σας στο τέλος "/webmail" (πχ www.to-site-sas.gr/webmail)

Οχι δεν υπάρχει πρόβλημα στον server.

Το συγκεκριμένο θέμα προκύπτει αν στο client σας (outlook, κλπ κλπ) έχετε ορίσει ώστε να μην μένει αντίγραφο στον server.
Οταν έχετε ανοιχτό το outlook "συγχρονίζει" με τον server και κατεβάζει "τοπικά" στον Η/Υ σας τα e-mail. Εφόσον λοιπόν τα e-mail σας έχουν "κατέβει" τοπικά, τότε στο webmail δεν υπάρχουν μηνύματα για να εμφανιστούν και για αυτό δεν βλέπετε κάτι όταν συνδέεστε. Αν δεν ανοίξετε καθόλου το outlook θα διαπιστώσετε οτι τα e-mail σας βρίσκονται στο webmail.

Αν θέλετε μπορείτε να ρυθμίσετε το outlook ώστε να διατηρεί αντίγραφο στο webmail (ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν ρυθμίσετε να κρατιέται αντίγραφο στον server φροντίστε να το κάνετε για "λογικές" ημέρες (πχ για 5 ημέρες) ώστε να μην γεμίσει ο server σας). Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες αναλυτικά ΕΔΩ.

Σε περίπτωση που έχετε στείλει κάποιο e-mail "μεγάλο" και δεν μπορεί να "φύγει" τότε θα πρέπει είτε να αφήσετε το outlook ανοικτό όσο χρειαστεί (ίσως παραπάνω και απο 1 ημέρα) ώστε να μπορέσει να ανέβει το συνημμένο που στέλνετε στον server και να αποσταλλεί ή να απορριφθεί, είτε να βγάλετε το internet από το συγκεκριμένο Η/Υ σας (δηλαδή να αφαιρέσετε το καλώδιο δικτύου ή να κλείσετε το wifi) να κάνετε restart τον Η/Υ και στην συνέχεια να ανοίξετε το outlook να πάτε στα "εξερχόμενα" και να κάνετε δεξί κλικ και διαγραφή μηνύματος πάνω στο μήνυμα που έχει κολλήσει. Το "προβληματικό" μήνυμα θα διαγραφεί.

Στην συνέχεια θα ξαναδώσετε internet στον Η/Υ σας και πλέον θα μπορείτε να στέλνετε κανονικά.

Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή αρκεί να ακολουθήσετε τα βήματα:

1. Θα χρειαστεί να μας δώσετε τον κωδικό εξουσιοδότησης για κάθε domain που έχετε (πχ αν έχετε 5 domain θα χρειαστεί να μας δώσετε 5 κωδικούς). Τους κωδικούς εξουσιοδότησης θα τους βρείτε στον τεχνικό που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα ή στην εταιρεία που διαχειρίζεται τα domain - hosting σας. Αν θέλετε να σας υποδείξουμε εμείς που πρέπει να απευθυνθείτε ενημερώστε μας στο support@e-base.gr ποια ειναι τα domain σας. Τα domains με κατάληξη .gr μεταφέρονται ΔΩΡΕΑΝ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν το domain σας έχει κάποια άλλη κατάληξη εκτός .gr (πχ .com, .eu, .net, κλπ κλπ) τότε επιπλέον στα παραπάνω πρέπει να :

- Επικοινωνήσετε με τον τεχνικό ή την εταιρεία σας να ξεκλειδώσει το domain μέσα από το ειδικό Panel διαχείρισης που διαθέτει και να ρυθμίσει το status του domain να δείχνει ΟΚ ή ACTIVE και όχι "REGISTRAR-LOCK" ή "clientDeleteProhibited" ή "clientTransferProhibited" ή "clientUpdateProhibited".

- Να ορίσει σαν e-mail τεχνικού και διαχειριστή το support@e-base.gr

- Να σας δώσει τον κωδικό εξουσιοδότησης (epp code)

- Το domain σε αυτές τις καταλήξεις ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ και υπάρχει κόστος μεταφοράς όσο αναφέρεται στον τιμοκαταλογο μας και ταυτόχρονα ανανεώνεται για ένα (1) έτος.

2. Θα πρέπει να μας στείλετε τους κωδικούς cpanel ή plesk ώστε να κατεβάσουμε το site σας backup.Αν για κάποιο λόγο δεν μπορούν να δωθούν οι κωδικοί cpanel ή plesk, τότε θα πρέπει να μας σταλούν στο support@e-base.gr με μορφή .zip όλα τα αρχεία και η βάση δεδομένων του site σας. Αν το site σας είναι στατικό θα πρέπει να σταλούν μόνο τα αρχεία καθώς δεν υπάρχει βάση δεδομένων. (Τους κωδικούς αυτούς θα τους βρείτε στον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε περίπτωση που το site σας είναι φτιαγμένο με τεχνονολογία .ASP ή .ASPX παρακαλουμε ενημερώστε μας ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ, καθώς απαιτείται άλλη διαδικασία και χρειάζεται windows server για να δουλέψει το site σας.

3. Θα πρέπει να μας στείλετε τον σύνδεσμο και τους κωδικούς πρόσβασης του admin url (πχ  www.test.gr/admin) αν υπάρχει. (Τους κωδικούς αυτούς θα τους βρείτε στον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα).

4. Θα πρέπει να μας στείλετε FTP account μαζί με τους κωδικούς πρόσβασης (Τους κωδικούς αυτούς θα τους βρείτε στον τεχνικό ή την εταιρεία που σας υποστηρίζει μέχρι και σήμερα).

5. Εαν υπάρχει εταιρικό e-mail (πχ info@test.gr) θα πρέπει να σιγουρευτείτε αν τα e-mail σας τα διαβάζετε από webmail ή outlook. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για όλα τα e-mail που έχετε είτε προσωπικά (πχ 'test@yahoo.gr' ή test@yahoo.gr ή 'test@gmail.com') αλλά και για τα επαγγελματικά (πχ 'info@test.gr').

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ θα πρέπει να πάρετε backup τα e-mail σας αν τα διαβάζετε από webmail ώστε να μεταφερθούν στο νεο server αφού μας τα στείλετε. Αν διαβάζετε τα e-mail σας στο outlook με πρωτόκολλο επικοινωνίας POP3 πρίν την μεταφορά πατήστε το κουμπί "αποστολή/παραλαβή" να "κατέβουν" τα e-mail "τοπικά" στον Η/Υ σας. Δείτε αναλυτικά όλη την διαδικασία ΕΔΩ.

Με την ολοκλήρωση της μεταφοράς θα σας σταλούν οι νέοι κωδικοί πρόσβασης των e-mail σας.

Για να σταματήσετε να λαμβάνετε ανεπιθύμητα e-mail (spam) θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτή την διαδικασία και ταυτόχρονα να κάνετε τις παρακάτω ενέργειες:

α) Να επισημάνετε το συγκεκριμένο e-mail ώς ανεπιθύμητο είτε από το webmail είτε από τον client που διαβάζετε (πχ outlook), απο τα ειδικά κουμπιά που υπάρχουν με την σήμανση "ανεπιθύμητο" ή "σήμανση ως ανεπιθύμητο". Δείτε ΕΔΩ

β) Να πείτε στον τεχνικό που σας έχει κατασκευάσει το site να σας περάσει σύστημα οπτικής επιβεβαίωσης (captcha) σε φόρμες επικοινωνίας και φόρμες σύνδεσης ή εγγραφής που πιθανών να έχετε στο site σας. Δείτε ΕΔΩ

γ) Να δείτε από που προέρχονται τα spam; Προέρχονται από το site σας ή έχουν ψαρέψει (phishing) την διεύθυνση e-mail σας; Μήπως προέρχονται από κάποια φόρμα επικοινωνίας; Έχετε βάλει στο site σας captcha; Έχετε ενημερωμένο το site και τις επεκτάσεις του στις τελευταίες εκδόσεις; Αν όχι επικοινωνήστε με τον τεχνικό σας για να σας κατευθύνει.

δ) Να μας επισημάνετε στο support@e-base.gr τις ηλεκτρονικές διεύθυνσεις που σας έρχονται ώστε κάποιος τεχνικός μας να τις δηλώσει ως spam black list στον κεντρικό server και να σταματήσουν να σας έρχονται.

Εναλλακτικά θα πρέπει να αγοράσετε την υπηρεσία SPAM EXPERT. Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Φυσικά και υπάρχει backup για τα αρχεία του site σας. Συγκεκριμένα ο server παίρνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ backup κάθε ημέρα και κρατάει αντίγραφο ασφαλείας τις τελευταίες 15 ημέρες.

Για να επαναφέρετε backup απλά ενημερώστε μας στο support@e-base.gr και ένας τεχνικός θα πραγματοποιήσει την ενέργεια αυτή. Η υπηρεσία προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ.

Σε περίπτωση που δεν λειτουργήσει το restore τότε υπάρχει πρόβλημα στα αρχεία του site σας* (δείτε παρακάτω την ανάλυση).

*Ανάλυση Restore:

Ο server πραγματοποιεί backup κάθε ημέρα αυτόματα τα αρχεία, τα e-mail σας, και την βάση δεδομένων. Αν το site σας χακαριστεί ή αναβαθμιστεί και κάτι δεν λειτουργεί σωστά τότε το σύστημα θα πάρει backup το site σας που θα είναι "χαλασμένο". Οταν λοιπόν χρειαστείτε να κάνετε επαναφορά backup θα επαναφέρετε το "χαλασμένο" site και για αυτό θα νομίζετε οτι δεν λειτουργεί. Ουσιαστικά το restore έχει γίνει με επιτυχία αλλά έχει επαναφέρει τα αρχεία της προηγούμενης ημέρας ή όποιας ημέρας υποδείξατε στους τεχνικούς που το site ήταν "χαλασμένο".

Για το λόγο αυτό θα πρέπει να έχετε πάντα το site και τα αρχεία σας ενημερωμένα στις τελευταίες εκδόσεις της πλατφόρμας που χρησιμοποιείται και σε οποιαδήποτε τροποποίηση κάνετε να ελέγχετε σχεδόν αμέσως αν λειτουργούν όλα εντάξει. Ταυτόχρονα θα πρέπει να κρατάτει backup ΠΑΝΤΑ τα προτότυπα αρχεία που επεξεργάζεστε ή αναβαθμίζετε ώστε σε οποιαδήποτε πρόβλημα να έχετε εύκολη την επαναφορά τους.

Με τον γρήγορο έλεγχο θα μπορείτε να επαναφέρετε τα σωστά αρχεία την ίδια στιγμή οπότε αν κάτι έχει πάει λάθος δεν θα αλλάξει η ημερολογιακή ημέρα για να "χρεωθεί" σαν backup. Το σύστημα λαμβάνει σαν ημέρα backup την ημερολογιακή ημέρα στις 00.00 το βράδυ.

Φυσικά και υπάρχει αρκεί να ακολουθήσετε τα απλά βήματα για την υλοποίηση τους. Αν θέλετε να καταχωρήσετε επαφές στο webmail μεμονομένες ή μαζικές πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία.

Αν θέλετε να περάσετε επαφές από το outlook (ή κάποιον άλλον client) θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ εξάγετε από το outlook σας (ή άλλον client) τις επαφές σας σε .csv.

ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΕΠΑΦΕΣ

Θα πρέπει να συνδεθείτε στο webmail σας --> roundcube, πατήστε το κουμπί "επαφές" πάνω δεξιά και στην συνέχεια το κάτω μέρος να πατήσετε το "+" για να δημιουργήσετε ομάδα (αν το επιθυμείτε) και μετά το δεύτερο "+" για να προσθέσετε μια επαφή συμπληρώνοντας όλα τα πεδία που απαιτούνται και στο τέλος πατάτε "Αποθήκευση".

Η επαφή σας έχει προστεθεί.

ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ

Θα πρέπει να συνδεθείτε στο webmail σας --> roundcube, πατήστε το κουμπί "επαφές" πάνω δεξιά και στην συνέχεια το εικονίδιο "Εισαγωγή" πάνω αριστερά και στην συνέχεια επιλέξτε το αρχείο .csv από τον Η/Υ σας και πατήστε το κουμπί "Εισαγωγή".

Το αρχείο .csv που θα δημιουργήσετε θα πρέπει να έχει την παρακάτω δομή (στην πρώτη γραμμή δηλώνετε με τα ομοιωματικά την τιμή που πρέπει να έχει το κελί και από την δεύτερη γραμμή και μετά δηλώνετε τα στοιχεία του πελάτη ανά γραμμή):

"First Name","Last Name","Display Name","E-mail Address"
test,test,test,test@test.gr
test2,test2,test2,test2@test.gr
test3,test3,test3,test3@test.gr
test4,test4,test4,test4@test.gr
test5,test5,test5,test5@test.gr
κλπ κλπ κλπ κλπ
κλπ κλπ κλπ κλπ
κλπ κλπ κλπ κλπ

Κατεβάστε το πρότυπο .csv που πρέπει να ακολουθήσετε από ΕΔΩ

Το site σας έχει φτάσει το μέγιστο επιτρεπτό όριο για το traffic (κίνηση επισκεπτών). Αυτο σημαίνει οτι υπάρχει αρκετή κίνηση από επισκέπτες στην σελίδα σας και έχει "κλειδώσει". Ενημερώστε το τεχνικό μας τμήμα και άμεσα θα αυξηθεί το traffic και το site/webmail θα επανέλθει μόνο του σε λίγα δευτερόλεπτα.

Το συγκεκριμένο μήνυμα σημαίνει οτι ο server σας (hosting) είναι ενεργός αλλά δεν υπάρχουν αρχεία του site σας για να προβληθούν. Συγκεκριμένα δεν είναι ενεργή η πρώτη σελίδα του site σας (index ή default) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να προβληθεί το site σας.

Αυτό μπορεί να συμβεί είτε σε νεες ενεργοποιήσεις hosting που έχει ενεργοποιηθεί απλά δεν έχει ανέβει το site σας είτε σε παλιά site όπου έχει αλοιωθεί το περιεχόμενο (hacked) με αποτέλεσμα να έχει χαλάσει η σελίδα σας.

Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να εμφανιστεί το ίδιο μήνυμα αν έχετε πιάσει το όριο του δίσκου που έχετε στον server σας (disk space).

Επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα για να σας εξυπηρετήσει.

Φυσικά και υπάρχει και μπορείτε να γνωρίζετε αν ο παραλήπτης σας, έλαβε και διάβασε το e-mail που του στείλατε.

Εφόσον συνδεθείτε στο webmail σας και επιλέξετε το roundcube, τότε επιλέγετε δημιουργία νεου μηνύματος και στην συνέχεια "τικάρετε" τις επιλογές "αναφορά παράδοσης" και "κατάσταση αναφορά παράδοσης" (εικόνα 1-2).

Όταν ο Χρήστης λάβει το e-mail και το διαβάσει τότε θα λάβετε πίσω αναφορά (εικόνα 3-4-5).

Μπορείτε να ρυθμίσετε ΑΥΤΟΜΑΤΑ τις αναφορές παράδοσεις ώστε σε κάθε e-mail που στέλνετε να ενεργοποιούνται αυτοματοποιημένα χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να κάνετε "τικ" τα σχετικά κουτάκια. Σε αυτη την περίπτωση αρκεί να πάτε ρυθμίσεις --> προτιμήσεις --> Δημιουργία μηνυμάτων --> τικάρετε τις επιλογές "να γίνεται πάντα αίτηση για αναφορά παράδοσης" και "να γίνεται πάντα αίτηση για αναφορά απάντησης" (εικόνα 6).

 

Εικόνα 1

 

Εικόνα 2

 

Εικόνα 3

 

 Εικόνα 4

 

Εικόνα 5

 

Εικόνα 6