Αρχικά για να ξεκινήσουμε την συνεργασία θα πρέπει να επικοιωνήσετε μαζί μας ώστε να δούμε τις ανάγκες σας ώστε να σας κατευθύνουμε σωστά. Οι έμπειροι τεχνικοί μας θα σας ακούσουν με σεβασμό και θα καταλάβουν ακριβώς το τι χρειάζεται ώστε να σας κατευθύνουν.
Μπορείτε να περάσετε από τα γραφεία μας να συζητήσουμε αλλά για την ομαλότερη ανάπτυξη του project σας καλό είναι πρώτα να γίνει μια ηλεκτρονική επαφή και στην συνέχεια να πραγματοποιηθούν τα όποια ραντεβού χρειαστούν.
Δεν είναι εφικτό η ανάπτυξη του web site σας από τα γραφεία μας μαζί με εσάς, διότι και δεν σας συμφέρει οικονομικά (η απασχοληση του εκπροσώπου μας αποκλειστικά για εσάς με φυσική παρουσία χρεώνεται ανά ώρα), αλλά και γιατί ο τεχνικός χρειάζεται ηρεμία και αφοσίωση κατά τον προγραμματισμό του project. Το project θα παραδωθεί έτοιμο την ημερομηνία που θα συμφωνηθεί.
Η διατήρηση της τρέχουσας τάσης στο web design είναι κρίσιμη για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας. Πολλά αλλάζουν κάθε δώδεκα μήνες όσον αφορά τη δημοτικότητα στην οπτική παρουσίαση, ενημερώσεις αλγορίθμων και βέλτιστες πρακτικές. Μια ιστοσελίδα που φαίνεται κομψή και μοντέρνα σήμερα θα μπορούσε να φαίνεται ξεπερασμένη και "κιτσ" σε λίγους μήνες. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η διάκριση μεταξύ μιας τάσης σχεδιασμού Ιστοσελίδων που ήρθε για να μείνει και μια περαστική τάση, είναι τόσο σημαντική κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας - θέλετε να διασφαλίσετε ότι η Ιστοσελίδα σας θα είναι μοντέρνα και λειτουργική για μεγάλο για χρονικό διάστημα και δεν θυμίζει μια σελίδα που θα μπορούσε να έχει φτιαχτεί το 1996.
Την τωρινή χρονιά που διανύουμε, όλες οι τάσεις στην κατασκευή Ιστοσελίδων θα έχουν να κάνουν με την εμπειρία των χρηστών: οι τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων θα δώσουν προτεραιότητα στην ταχύτητα και την εμφάνιση σε κινητά τηλεφώνα και tablet, τα ελκυστικά απλά σχέδια, τα βίντεο φόντου και πολλά άλλα.
ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Σε τι χρονικό διάστημα νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε μια καλή εντύπωση με έναν πιθανό πελάτη; Αν μιλάτε για αλληλεπίδραση μαζί τους online, έχετε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα (περισσότερα ΕΔΩ).
Οι άνθρωποι στο διαδίκτυο τείνουν να είναι ανυπόμονοι και δεν τους αρέσει να περιμένουν. Σε μελέτες που έγιναν από το Akamai και το Gomez.com, το 50% των χρηστών αναμένουν ότι όταν κάνουν κλικ σε έναν ιστότοπο, θα πρέπει να φορτώσουν σε δύο δευτερόλεπτα ή λιγότερο και ότι θα εγκαταλείψουν έναν ιστότοπο αν χρειαστούν τρία ή περισσότερα δευτερόλεπτα για φόρτωση.
Όπως μπορείτε να δείτε, μια όμορφη Ιστοσελίδα είναι απλά μια όμορφη Ιστοσελίδα, αλλά αν ο σχεδιασμός είναι τόσο βαρύς για να φορτώσει η Ιστοσελίδα, θα μπορούσατε να χάσετε έσοδα εξαιτίας του ότι κανένας δε θα περιμένει έστω για να δει το site σας. Ακόμη χειρότερα, με το Google Speed Update (περισσότερα ΕΔΩ) που τέθηκε σε ισχύ τον Ιούλιο του 2018, η Google έχει αρχίσει να δίνει προτεραιότητα στις ταξινομήσεις για ιστότοπους που φορτώνουν ταχύτερα από άλλους και είναι πιθανό ότι σύντομα θα το ακολουθήσουν και άλλες μηχανές αναζήτησης.
Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι ιστότοποι πρέπει να φορτώνονται γρηγορότερα, οπότε ο σχεδιασμός ιστοσελίδων πρέπει να δίνει προτεραιότητα στην ταχύτητα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού. Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων δεν μπορούν απλώς να βασίζονται στον προγραμματιστή για να μετατρέψουν τη δουλειά τους σε κάτι που θα φανεί καλό και θα κατατάσσεται καλά - η ταχύτητα πρέπει να είναι μια παράμετρος σχεδιασμού.
Οι μέρες των γιγάντιων φωτογραφιών, των μη συμπιεσμένων βίντεο και του "φουσκωμένου" Javascript έχουν τελειώσει. Ενώ μεγάλες εικόνες και βίντεο δεν έχουν φύγει από το σχεδιασμό ιστοσελίδων, το 2019 θα ενσωματωθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην επιβραδύνουν τους χρόνους φόρτωσης.
ΕΠΙΠΕΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Το 2017, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές άρχισαν να δημιουργούν καθαρές και απλές ιστοσελίδες για καλύτερη απόδοση σε κινητά τηλέφωνα. Έκτοτε, ο αριθμός των αναζητήσεων από κινητά τηλέφωνα αυξάνεται συνεχώς και ο σχεδιασμός Ιστότοπων που φαίνεται πρώτα από όλα καλά σε κινητά τηλέφωνα αποτελεί πλέον μια αναγκαιότητα, όχι μόνο μια επιλογή. Οι ιστοσελίδες με πολλές εικόνες, φορτώνουν αργά και αποθαρρύνουν τους χρήστες κινητών συσκευών, όπως συζητήσαμε προηγουμένως.
Τα καθαρά, μινιμαλιστικά σχέδια ή τα επίπεδη σχέδια χαρακτηρίζονται από το γεγονός ότι φορτώνουν πολύ γρήγορα και είναι σήμερα μοντέρνα και επιθυμητά για δύο σημαντικούς λόγους. Πρώτον, τόσο οι χρήστες κινητών όσο και τα προγράμματα περιήγησης σε υπολογιστές, μπορούν να ανταποκριθούν εξίσου σε ιστοσελίδες γρήγορης φόρτωσης. Δεύτερον, μπορούν να διατηρούν υψηλή αξία στο SEO. Το επίπεδο σχέδιο βοηθά μια σελίδα να εκπληρώσει πολλές από τις απαιτήσεις που οι μηχανές αναζήτησης αρχίζουν να ζητάνε για να έχουν καλή κατάταξη SEO. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η επίπεδη σχεδίαση έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλής και θα συνεχίσει να είναι το 2019.
Επίπεδη σχεδίαση δεν σημαίνει ότι όλα μειώνονται σε δύο διαστάσεις - είναι όλα σχετικά με τον μινιμαλισμό και τη χρηστικότητα. Είναι ένας τρόπος σχεδιασμού που, ξεφορτώνεται τα πολλά "φρου φρου" και επικεντρώνεται στα σημαντικά μέρη της ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιώντας φωτεινά χρώματα, καθαρές και έντονες γωνίες και πολύ αχρησιμοποίητο χώρο, η επίπεδη σχεδίαση είναι μια αναζωογονητική αλλαγή από τα σχέδια με τεράστιες εικόνες και κουμπάκια παντού.
Παρά το γεγονός ότι είναι μινιμαλιστική, αυτό δεν σημαίνει ότι το επίπεδο σχέδιο είναι βαρετό. Σε αντίθεση με τα φωτεινά χρώματα και την απεικόνιση με απλές εικόνες και sans-serif γραμματοσειρές, το αποτέλεσμα του επίπεδου σχεδίου έρχεται από κοινού για να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη που εντυπωσιάζει και προσελκύει.
Δεδομένου ότι η επίπεδη σχεδίαση, δεν βασίζεται σε εικόνες για να προσελκύσει, δεν έχει μεγάλα ποσά πρόσθετων δεδομένων για φόρτωση όταν ένας χρήστης πλοηγείται στη σελίδα. Αυτό σημαίνει δύο πραγματικά σπουδαία πράγματα για τους κατόχους ιστότοπων: το πρώτο είναι ότι οι πελάτες, ανεξάρτητα από το αν κάνουν περιήγηση από κινητό ή με άλλο τρόπο, θα έχουν μια ευχάριστη εμπειρία γρήγορης φόρτωσης του ιστότοπου. Δεύτερον, αυτός ο σχεδιασμός με λιγότερα βαριά στοιχεία, κάνει την ταχύτητα και τη βελτιστοποίηση της σελίδας πολύ, πολύ πιο γρήγορα - πράγμα που είναι πραγματικά επιθυμητό από τη Google, τον Bing και σχεδόν με κάθε άλλη μηχανή αναζήτησης. Όπως συζητήσαμε στο τμήμα ταχύτητας, οι γρηγορότεροι χρόνοι φόρτωσης σημαίνουν ότι ο ιστότοπός σας έχει περισσότερες πιθανότητες να ταξινομηθεί καλά, και με ένα συναρπαστικό επίπεδο σχεδιασμό, οι χρήστες είναι ικανοί να παραμείνουν περισσότερο στο site σας και είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΠΡΩΤΑ
Η ταχύτητα δεν είναι ο μόνος κυβερνήτης που χρησιμοποιεί η Google για τη κατάταξη των ιστότοπων. Το 2015, οι αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα ξεπέρασαν συνολικά τις αναζητήσεις από υπολογιστές, καθιστώντας την αναζήτηση από κινητά τηλέφωνα την υψηλότερη μορφή αναζήτησης παγκοσμίως. Σύμφωνα με αυτό, η Google έδωσε προτεραιότητα τους ιστότοπους που εμφανίζονται σωστά σε κινητά τηλέφωνα σε σχέση με αυτούς που δεν είναι φιλικοί προς κινητά (περισσότερα ΕΔΩ).
Με τις φιλικές για κινητά Ιστοσελίδες να έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τις Ιστοσελίδες αποκλειστικά για εμφάνιση από υπολογιστές, δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι η προτεραιότητα στη σχεδίαση των Ιστοσελίδων να φαίνεται καλύτερα από κινητά έχει γίνει μια τάση. Η σχεδίαση των Ιστοσελίδων να φαίνεται πρώτα από όλα καλύτερα από κινητά, έχει αλλάξει θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο οι ιστοτόποι σχεδιάζονται. Το πρότυπο ήταν, ότι ένας ιστότοπος θα σχεδιάζονταν μόνο για επιτραπέζιους ή φορητούς υπολογιστές και θα μπορούσε να προστεθεί και σχεδίαση φιλική προς κινητά. Η σχεδίαση των Ιστοσελίδων να φαίνεται πρώτα από όλα καλύτερα από κινητά κάνει ακριβώς το αντίθετο: αρχίζει με το σχεδιασμό του ιστότοπου για τον χρήστη κινητού πριν από τη δημιουργία μιας έκδοσης που θα λειτουργεί και για έναν χρήστη υπολογιστή.
Αυτή η ώθηση προς την κατεύθυνση σχεδιασμού πρώτα για κινητά, δεν βασίζεται μόνο σε παράγοντες κατάταξης ή SEO. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι κάτι που θα ενισχύσει πρώτα απ 'όλα την εμπειρία του χρήστη. Αυτή η τάση σχεδιασμού ικανοποιεί τις απαιτήσεις που οι χρήστες κινητών τηλεφώνων έχουν, και θα είναι πιθανώς στο προσκήνιο μεγάλο χρονικό διάστημα.
ΜΟΝΟΣΕΛΙΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Ταχύτητα και μινιμαλισμός είναι οι τάσεις που εμφανίζονται ξανά και ξανά όταν μιλάμε για το σχεδιασμό ιστοσελίδων το 2019, γεγονός που είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο οι Μονοσέλιδη σχεδίαση, γνωστή και ως σχεδιασμός χωρίς σελίδες, έχει επίσης γίνει μια τάση σχεδιασμού ιστοσελίδων του 2019. Ο μονοσέλιδος σχεδιασμός είναι ένας πολύ περιγραφικός τίτλος - αναφέρεται σε ιστότοπους που έχουν μόνο μία σελίδα αντί για πολλαπλές σελίδες υπηρεσιών ή άρθρα ιστολογίου που είναι όλα τακτοποιημένα κάτω από μια ιεραρχία.
Από μια παραδοσιακή άποψη ψηφιακού μάρκετινγκ SEO, αυτό φαίνεται να είναι ένα λάθος - θα είναι πολύ πιο δύσκολο να ταξινομηθεί για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά χωρίς τις σελίδες και το περιεχόμενο που κανονικά θα έχετε, ούτε θα ήταν εύκολο να πετύχετε άλλες προηγμένες SEO τεχνικές. Ναι, ενώ μπορεί να είναι πιο δύσκολο να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένες τακτικές SEO για μονοσέλιδας ιστοσελίδες, αυτό είναι και το κατόφλι όπου τα μειονεκτήματα της αρχίζουν να μην έχουν αντίκτηπο.
Όπως συζητήθηκε στο θέμα της ταχύτητας και του επίπεδου σχεδιασμού, οι εύχρηστες, καθαρές και απλές ιστοσελίδες ευνοούνται από τις μηχανές αναζήτησης, καθώς μπορούν εύκολα και γρήγορα να μεταφορτωθούν σε κινητές συσκευές. Ο μονοσέλιδος σχεδιασμός επιτυγχάνει αυτό, έχοντας λιγότερα από όλα που μπορούν να επιβραδύνουν έναν ιστότοπο. Η HTML, η CSS, η Javascript και οι εικόνες, δε βαραίνουν τον ιστότοπο με τα άχρηστα δεδομένα που πρέπει να ληφθούν, καθιστώντας έτσι την καλύτερη εμπειρία για τον χρήστη και παίρνοντας προτεραιότητα στις μηχανές αναζήτησης.
Αυτή η απλότητα είναι διπλά καλή για ιστότοπους μίας σελίδας, καθώς φαίνονται εξαιρετικά σε κάθε συσκευή περιήγησης και αυτομάτως εμπίπτουν σε ένα στυλ σελίδας κατάλληλης για κινητά. Το να είναι κάτι τόσο απλό σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να το διαχειριστείς. Οι ενημερώσεις στον ιστότοπο επιτυγχάνονται συχνά γρήγορα, επειδή υπάρχουν λίγα πράγματα για να αλλάξετε ή να ενημερώσετε, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ευκολότερο για την επιχείρησή σας να έχει έναν πλήρη ενημερωμένο ιστότοπό.
Οι επιχειρήσεις αγαπούν τις μονοσέλιδες ιστοσελίδες για κάτι περισσότερο από την απλή ευκολία χρήσης: τείνουν επίσης να έχουν υψηλά ποσοστά μετατροπής επισκέπτη-πελάτη. Σε έναν παραδοσιακό ιεραρχικό ιστότοπο, πρόκειται για την απόκτηση ενός χρήστη από επιτυχημένη αναζήτηση λέξης-κλειδιού, την προσέλκυση του στο site σας και στη συνέχεια τη διοχέτευσή του προς μια φόρμα επικοινωνίας, μια σελίδα ή έναν αριθμό τηλεφώνου. Με ιστότοπους μίας σελίδας, δεν υπάρχει πουθενά κάτι για να αποστασιοποιηθεί ο χρήστης - κάθε τμήμα της σελίδας τους οδηγεί προς ένα σημείο μετατροπής, δίνοντας έτσι στις επιχειρήσεις περισσότερους πελάτες.
Αν και ο μονοσέλιδος σχεδιασμός πιθανόν να μην κυριαρχίσει το μέλλον του σχεδιασμού ιστοσελίδων, σίγουρα θα συνεχίσει να αφήνει το σημάδι του το 2019.
ΒΙΝΤΕΟ ΩΣ ΦΟΝΤΟ
Τα βίντεο είναι απλά πιο συναρπαστικά από όσο θα είναι το κείμενο ή οι εικόνες ποτέ. Πιθανότατα θα έχετε δει αυτή την τάση να εμφανίζεται στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook τα τελευταία δύο χρόνια. Οι αναρτήσεις βίντεο έχουν προτεραιότητα σε σχέση με άλλα είδη δημοσιεύσεων. Μάλιστα, διευκόλυναν την παρακολούθηση βίντεο με αυτόματη αναπαραγωγή σε σίγαση, ενώ περιηγείστε στo Facebook, instagram κλπ.
Όταν ένας χρήστης καταλήγει στον ιστότοπό σας και ένα βίντεο παίζει στο παρασκήνιο, είναι πιθανό να παραμείνει για να το παρακολουθήσει, επειδή τα βίντεο τραβούν την προσοχή. Όσο περισσότερο μένει ο χρήστης στον ιστότοπό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να το αποκτήσετε ως πελάτη. Αυτό, με τη σειρά του, αυξάνει την κατάταξη σας, γιατί όσο υψηλότερος είναι ο μέσος χρόνος στο site σας, τόσο καλύτερο είναι το SEO σας.
Η ισχύς του βίντεο κυριολεκτικά δεν μπορεί να αναφερθεί με λόγια - μεταφέρουν το μήνυμά σας γρήγορα και αποτελεσματικά, κάτι που θα μπορούσε να πάρει παραγράφους κειμένου για να διατυπωθεί. Το βίντεο το κάνει σε λίγα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν έχετε ένα σύνθετο μήνυμα για να εξηγήσετε στους χρήστες σας σε σύντομο χρονικό διάστημα της προσοχής τους.
Τέλος, υπάρχει κάτι κομψό και μοντέρνο για ένα backgroynd βίντεο σε έναν ιστότοπο. Εφόσον το βίντεο είναι σύντομο, έχει σίγαση και έχει ωραία, υψηλής ποιότητας εμφάνιση σε αυτό, ένα φόντο βίντεο μπορεί να κάνει πολλά για την επωνυμία σας.
ΜΙΚΡΟ- ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΦΙΚΑ
Μια λεπτή αλλά αξιοσημείωτη τάση 2019 στο σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι τα μικρο-κινούμενα σχέδια. Τα μικρο-κινούμενα σχέδια είναι ένας ισχυρός τρόπος για να παρέχετε μια διαισθητική και ικανοποιητική εμπειρία στους χρήστες σας καθώς περιηγούνται στον ιστότοπό σας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μικρών κινούμενων γραφικών που βοηθούν τον χρήστη να κατανοήσει τον ιστότοπο και να του επιβεβαιώσει ενέργειες που κάνει όπως η αλλαγή χρώματος ενός κουμπιού όταν ο κέρσορας μετακινείται πάνω του ή ένα μενού που επεκτείνεται όταν κάνει κλικ σε κάποιο εικονίδιο.
Οι περισσότεροι χρήστες απολαμβάνουν αυτά τα μικρογραφικά, τόσο στις πλατφόρμες περιήγησης για υπολογιστές όσο και για κινητά. Είναι τόσο διαδεδομένη στην περιήγηση τώρα που είναι πιο περίεργο να μην υπάρχουν σε μία σελίδα. Αυτά τα γραφικά βοηθούν τον χρήστη να γνωρίζει ότι κάνουν τις σωστές ενέργειες καθώς προχωρούν μέσω του ιστότοπού σας. Πατήσατε το κουμπί υποβολής στη φόρμα; Αλλάζει το χρώμα όταν κάνετε κλικ σε αυτό.
Θυμάστε πως τα κινούμενα αντικείμενα όπως τα βίντεο βοηθούν στη διατήρηση και την προσοχή των χρηστών; Αυτά τα μικρογραφικά, αν και είναι μικρά κινούμενα σχέδια, βοηθούν να τραβήξουν το μάτι του χρήστη και να δημιουργήσουν μια εμπλουτισμένη εμπειρία γι 'αυτούς καθώς περιηγούνται σε έναν ιστότοπο. Με τη σειρά του, η σωστή χρήση των μικρο-κινούμενων σχεδίων δημιουργεί οπτική ιεραρχία σε μια ιστοσελίδα, οδηγώντας τους επισκέπτες προς τα σημεία που εσείς θέλετε και επιβραβέυοντας τους με κάτι οπτικά όμορφο.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟ 2019
Το 2019 μπορεί να φαίνεται σαν το Ιανό των ετών για το σχεδιασμό ιστοσελίδων: από τη μια πλευρά είναι οι δελεαστικές οπτικές απολαύσεις των σπασμένων σχεδίων πλέγματος και των υπόβαθρων βίντεο. Από την άλλη πλευρά είναι τα όμορφα αλλά πρακτικά δόγματα επίπεδης σχεδίασης και μονοσέλιδων ιστοσελίδων. Καθώς αλλάζουν οι τάσεις, το ίδιο συμβαίνει και με τη βιομηχανία. Η διαμονή σας στην κορυφή αυτών των τάσεων θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ιστοσελίδα σας φρέσκια, όμορφη και να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες.
(πηγή https://www.theedesign.com )
Συνοψίζοντας θα επισημανουμε για ακομα μια φορά οτι ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ απαιτήσεις και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ απαιτήσεις ώστε η ιστοσελίδα σας (site) να είναι εργαλείο που θα φέρει στην επιχείρηση σας χρήματα.
Εφόσον έχετε πάρει μια ιδέα με την παραπάνω ανάπτυξη θα πρέπει να συμπληρώσετε ΑΥΤΟ ώστε να ξεκινήσει η συνεργασία μας.