Loading color scheme

Frequently Asked Questions - Συχνές Ερωτήσεις

FAQs - Συχνές Ερωτήσεις


Η φράση που μπορεί να ακούσετε συχνά από τον εκπρόσωπο μας όταν επικοινωνείτε μαζί μας είναι "στείλτε μας ή ανοίγουμε ένα αίτημα στο σύστημα, και θα σας ενημερώσουμε".

Η εταιρεία μας διαθέτει μια ειδική κονσόλα υποστήριξης που διαχειρίζεται αιτήματα. Τα αιτήματα είναι ενέργειες προς το τεχνικό τμήμα για εξέταση ή επίλυση κάποιου ζητήματος.

Το αίτημα μπορεί είτε να δημιουργηθεί χειροκίνητα από έναν εκπρόσωπο μας είτε από την αποστολή ενός απλού e-mail από τον πελάτη (στην περίπτωση του e-mail ο πελάτης λαμβάνει ένα αυτόματο απαντητικό e-mail με τον κωδικό αιτήματος).

Για να ενεργοποιηθεί ένα αίτημα, αρκεί να στείλετε e-mail στο support@e-base.gr.

Το αίτημα που υπάρχει στην κονσόλα υποστήριξης δεν μπορεί να ξεχαστεί, οπότε και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.

Το αίτημα παραμένει στην κονσόλα υποστήριξης με την ειδική κόκκινη σήμανση που αναβοσβήνει καθώς δεν έχει επιλυθεί, και όλοι οι εκπρόσωποι του τεχνικού τμήματος το βλέπουν καθημερινά μπροστά τους.

Όταν το αίτημα επιλυθεί, ο τεχνικός που ασχολείται με το συγκεκριμένο αίτημα θα σας απαντήσει, και πλέον το αίτημα ολοκληρώνεται και κλείνει.

 

Όλα τα αίτηματα που στέλνετε εξυπηρετούνται (λαμβάνετε απάντηση) την ίδια ημέρα*. Μπορεί ενα αίτημα να χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθεί, αλλά και πάλι θα λάβετε απάντηση την ίδια ημέρα για να γνωρίζετε.

Όλα τα αίτηματα ολοκληρώνονται με σειρά προτεραιότητας λόγω του φόρτου εργασίας που ενδέχεται να υπάρχει στο τεχνικό τμήμα. Η όποια πιθανή καθυστέρηση μπορεί να υπάρχει (έχετε ενημερωθεί για αυτό) οφείλεται στην χρονική στιγμή που θα στείλετε το αίτημα σας σε συνδιασμό τα τρέχων αιτήματα.

Η ροή εξυπηρέτησης είναι:

- Επίλυση λειτουργικών προβλημάτων (υπέρ-επείγον)

- Επίλυση προβλημάτων πελατών E-base.gr

- Επίλυση προβλημάτων που δεν είναι πελάτες στην E-base.gr

- Ανάπτυξη νέων project


Σε όλα τα παραπάνω, δίνουμε ιδιαίτερη βάση στην επίλυση προβλημάτων λειτουργικού χαρακτήρα που είναι υπερ-επείγον. Για παράδειγμα αν βρίσκεται σε εξέλιξη ένα νεο Project και παρουσιαστεί πρόβλημα σε καλάθι παραγγελίας ενός υφιστάμενου e-shop πελατών μας, τότε το τεχνικό τμήμα κάνει προσωρινή παύση το τρέχων Project που βρίσκεται σε εξέλιξη, για να επιλύσει το υπερ-επείγον πρόβλημα που είναι λειτουργικό και επηρεάζει την ορθή λειτουργία του e-shop.

 

*: Ίδια ημέρα σημαίνει οτι έχετε στείλει το αίτημα σας κατά το εργάσιμο ωράριο. Για μετά το ωράριο εξυπηρετούνται την επομένη εργάσιμη ημέρα.


Οι σημάνσεις για update που βλέπετε είναι σημάνσεις αναβάθμισης που εμφανίζει το σύστημα όταν απαιτείται σε επίπεδο ασφαλείας πυρήνα (core) ή κάποιων επεκτάσεων που χρησιμοποιεί το site σας (extensions) από τους δημιουργούς του.

Οι αναβαθμίσεις αυτές γίνονται από τους τεχνικούς μας ΔΩΡΕΑΝ αφού πρώτα ελέγξουν οτι δεν θα επιφέρει κάποια δυσλειτουργία στο site σας. Για το λόγο αυτό εσείς αγνοείτε τις σημάνσεις αυτές και το τεχνικό μας τμήμα θα κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που χρειάζονται.

Τα update χωρίζονται σε πυρήνα (core) που είναι και τα πιο σημαντικά και επιλύουν κάποιο κενό ή βελτίωση σε όλοκληρη την πλατφόρμα του site, και στις επεκτάσεις (extensions, modules, plugins) που βελτιώνουν ή επιλύουν κάποιο θέμα από τους δημιουργούς που τα έχουν κατασκευάσει. Τα πρώτα update (core) είναι τα πιο σημαντικά ενώ τα δεύτερα (extensions) ακόμα και αν δεν γίνουν (σε περίπτωση που χαλάει κάτι στην λειτουργικότητα του site σας), το site σας θα συνεχίσει να είναι ασφαλές καθώς την ασφάλεια καθορίζει το core.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Το τεχνικό μας τμήμα γνωρίζει ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ για updates που έχουν βγεί (υπάρχει σχετικό alert στους τεχνικούς μας), οπότε δεν χρειάζεται να μας ενημερώνετε. Αν εξακολουθείτε να βλέπετε τις σημάνσεις για update στην διαχείριση του site σας, σημαίνει ή οτι δεν πρέπει να γίνει γιατί θα χαλάσει κάποια λειτουργία του site σας ή δεν έχει γίνει ακόμα λόγω φόρτου εργασίας. Σε κάθε περίπτωση το site σας θα είναι ασφαλές και λειτουργικό.